Potrivit unui studiu MasterCard, o treime dintre români îşi oferă mici cadouri spontane în fiecare lună, în timp ce 18% se răsfaţă o dată la şase luni, bărbaţii preferă mesele în oraş, iar femeile hainele, pantofii sau genţile, suma medie alocată fiind între 81 şi 200 de lei.
Astfel, pentru 53% dintre români micile cadouri spontane constau în articole vestimentare, pantofi sau genţi, dar în top se află şi ciocolata, dulciurile sau prăjturile (46%).
Hainele, pantofii sau genţile sunt alese în principal de femei (66% comparativ cu 40% dintre bărbaţi), în timp ce bărbaţii români preferă să ia masa în oraş (38% comparativ cu 23% dintre femei).
„Este ianuarie, iar în depresia specifică lunii mulţi dintre noi vor ceda tentaţiei de a-şi cumpăra un mic cadou spontan pentru a se înveseli. De fapt, cel de-al doilea Treat Index anual realizat de MasterCard relevă faptul că am devenit mai dornici să investim în recompensa perfectă: anul acesta, 42% dintre noi spun că îşi cumpără mici cadouri pentru a se înveseli, comparativ cu 33% care declarau acest lucru anul trecut. În orice caz, chiar dacă pentru cei mai mulţi dintre noi, preţul micilor cadouri spontane este lipsit de importanţă, atunci când vine vorba de cheltuieli serioase, bărbaţii sunt pe primul loc”, se arată într-un comunicat al MasterCard.
Sursa Mediafax.ro