Primăria Teiuș cumpără dotări pentru terenul multisport din cadrul Centrului de Tineret: Licitație lansată în SEAP
Primăria Teiuș cumpără dotări pentru terenul multisport din cadrul Centrului de Tineret: Licitație lansată în SEAP
Primăria Teiuș a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura de achiziție a unui echipament pentru bowling destinat terenului multisport din cadrul Centrului de Tineret.
Achiziția are o valoare totală estimată de peste 850.000 de lei.
Urmează să fie achiziționate minge pentru volei, stâlpi de volei din oțel, minge de baschet, ansamblu panou pentru baschet, saltea gimnastică de interior, pistă bowling și gradene.
Citește și: Încă un pas pentru finalizarea centrului de tineret de la Teiuș: Au fost montate aparatele pentru fitness în aer liber

Obiectivul general al proiectului „Regenerarea urbană socio-culturală a orașului Teiuș” este îmbunătățirea calității vieții locuitorilor din orașul Teiuș, precum și a celor din localitățile componente, prin abordarea integrată a nevoilor identificate la nivel local.
Astfel, prin intermediul proiectului se urmărește îmbunătățirea serviciilor cultural-recreative prin construirea unui muzeu pentru dezvoltarea culturală și educațională a orașului și construirea unui centru de tineret (cu bazin de înot și săli cu funcțiuni diverse: sală activități recreative, sală de gimnastică, teren multisport, sală bowling, sală proiecție și sală multimedia/desen ) în vederea oferirii unei alternative tinerilor din orașul Teiuș dar și a celorlalți locuitori pentru petrecerea timpului liber într-un mod plăcut.
Mai mult decât atât, la nivelul proiectului se urmărește îmbunătățirea calității și a aspectului infrastructurii publice urbane prin activități de reabilitare și modernizarea unei porțiuni aferente unei străzi urbane (rigole, trotuare și parcări aferente obiectivului muzeu).
Toate aceste activități contribuie la îndeplinirea obiectivului 13.1 al priorității de investiții prin intermediul obiectivelor ce se doresc a se realiza in cadrul proiectului și care au ca scop creșterea calității vieții locuitorilor din Teiuș.
Această procedura se reia cu o valoare estimata mai mare, deoarece în perioada 2023-2024 în SEAP au fost publicate trei anunțuri de participare simplificate, acele proceduri de achiziție publică fiind anulate din lipsa ofertanților.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
 
                                                                        
                                                                                                                                    Știri recente din categoria Curier Județean
INCENDIU într-o localitate din Alba! Flăcările au izbucnit la un grajd. Pompierii intervin cu două autospeciale
INCENDIU într-o localitate din Alba! Flăcările au izbucnit la un grajd. Pompierii intervin cu două autospeciale Un incendiu a izbucnit la un grajd din localitatea Izvoru Ampoiului, județul Alba, astăzi, 30 octombrie, în jurul orei 14:45. Pompierii intervin cu două autospeciale pentru stingerea flăcărilor. Citește și: VIDEO | ACCIDENT rutier în Alba Iulia în sensul […]
VIDEO | ACCIDENT rutier în Alba Iulia în sensul giratoriu de pe Calea Moților. Două autoturisme, implicate
VIDEO | ACCIDENT rutier în Alba Iulia în sensul giratoriu de pe Calea Moților. O singură mașină, implicată Un accident rutier a avut loc astăzi, 30 octombrie, în jurul orei 14:30, în sensul giratoriu de pe Calea Moților din Alba Iulia. Din primele informații, două autoturisme au fost implicate în evenimentul rutier care s-a soldat […]
Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia organizează CONCURS pentru mai multe posturi de grefier: Posturile disponibile și calendarul
Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia organizează CONCURS pentru mai multe posturi de grefier Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri la instanţele judecătoreşti şi la parchetele de pe lângă acestea: 1 post grefier Parchetul de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, 1 […]

 
                                                     
                                                                     
														 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
																											 
														 
														