Primăria Oraşului Abrud face angajări în cadrul compartimentului de resurse umane
Primăria Oraşului Abrud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcţiei publice de execuţie temporar vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Resurse Umane, Salarizare din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 4 octombrie 2013, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 9 octombrie 2013, ora 10.00: proba scrisă;
- data interviului se va comunica ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul Resurse Umane Salarizare din cadrul Primăriei Orașului Abrud (Piaţa Eroilor nr. 1), telefon 0258/780.519, interior 18.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
VIDEO | Lucrările la noua Grădiniță cu P.P. nr. 16 din Alba Iulia au fost recepționate: 160 de preșcolari vor beneficia de spații moderne și dotări europene
Lucrările la noua Grădiniță cu P.P. nr. 16 din Alba Iulia au fost recepționate: 160 de preșcolari vor beneficia de spații moderne și dotări europene Lucrările la noua Grădiniță cu P.P. nr. 16 din Alba Iulia, prima construită de la zero de Primăria Alba Iulia, au fost finalizate, recepția fiind realizată luni, 24 martie 2025. […]