Rămâi conectat

Curier Județean

Primăria Municipiului Aiud angajează asistent, în cadrul Direcției Arhitect-Șef, compartimentului Strategii de informatizare. Care sunt condițiile de participare la concurs

Publicat

în

Primăria Municipiului Aiud angajează asistent, în cadrul Direcției Arhitect-Șef, compartimentului Strategii de informatizare. Care sunt condițiile de participare la concurs

Primăria Municipiului Aiud, organizează la sediul instituției din str. Cuza Vodă, nr. 1, concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a postului vacant, funcție publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Direcției Arhitect – Șef, Compartiment Strategii de informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud, organizat în baza art. II din Legea nr.203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.

Durata timpului de muncă pentru funcția publică de execuție de expert, clasa I, grad profesional asistent este de 8h/zi, respectiv 40h/săptămână, respectiv durată normală a timpului de muncă.

Electrica Furnizare Discount

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcții publice, prevăzute la art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile de participare la concurs pentru postul de expert, clasa I, grad profesional asistent sunt:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental de ierarhizare: matematică și științe ale naturii, ramura de știință: matematică; domeniul fundamental de ierarhizare: științe inginerești;
– cunoștințe PC – nivel avansat din:
I. Concepte de bază ale tehnologiei informației (IT)
II. Utilizarea computerului și organizarea fișierelor
III. Procesare de text
IV. Calcul tabelar
V. Baze de date
VI. Prezentări
VII. Informație și comunicare
– vechime în specialitatea studiilor: minim 1 an.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

– Proba suplimentară pentru testarea cunoștințelor în domeniul tehnologiei informației: 10.12.2021, ora 09:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;

– Proba scrisă: 13.12.2021, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;- Interviul: se va susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

– Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 08.11.2021 – 29.11.2021 (ora 16:00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud.

Condiţiile de participare şi condiţiile de desfăşurare ale concursului, bibliografia, tematica (cuprinde bibliografia integral), atribuțiile stabilite în fișa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, număr de telefon 0258 861 310, interior 1013/fax 0258 861280, e-mail: [email protected], persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern din cadrul Direcției Economice, precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro.

Publicitate

Curier Județean

ITM Alba: Amenzi de 16.000 de lei și 6 avertismente, în perioada 29 noiembrie-3 decembrie 2021. Ce deficiențe au găsit inspectorii

Publicat

în

ITM Alba: Amenzi de 16.000 de lei și 6 avertismente, în perioada 29 noiembrie-3 decembrie 2021. Ce deficiențe au găsit inspectorii

Prin Programul cadru de acţiuni al I.T.M. Alba pentru anul 2021, aprobat de către conducerea Inspecţiei Muncii, s-a stabilit că unul dintre obiectivele prioritare ale activităţii inspectoratului îl reprezintă combaterea muncii nedeclarate, în vederea descurajării şi a diminuării acestui fenomen care, în fapt, reprezintă tot o formă de evaziune fiscală.

Activitatea zilnică  a  inspectorilor de muncă a vizat, cu prioritate, sancţionarea muncii nedeclarate, rezultatele controalelor efectuate fiind comunicate, zilnic, către Inspecţia Muncii.

Rezultatele obţinute la nivelul judeţului Alba, în perioada 29.11.-03.12.2021, în  activitatea de control, sunt redate mai jos.

Electrica Furnizare Discount

În domeniul relaţiilor de muncă:

Total unităţi controlate:   8

Numar de salariați ai angajatorilor controlați: 1990

                  Din care – femei :    911

Număr deficienţe constatate:      19

       Principalele deficienţe constatate în controale :

  • neplata orelor suplimentare și neacordarea concediilor legale de odihnă, anuale;
  • neacordarea repausului săptămânal și a sporului aferent;
  • neconducerea corectă a evidenţei timpului lucrat;

      În domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă:

Nr. total unităţi controlate:      9

Număr deficienţe constatate:  17

Număr de măsuri dispuse  :     17

Angajatori sancționați:              6

Nr. sancţiuni aplicate: –    8

                                   –     6  avertismente;

                                   –     2  amenzi in valoare de 16.000 lei.

Nr.evenimente in curs de cercetare : 3

              Principalele deficienţe stabilite în controale :

  • Lipsa fișelor de aptitudini eliberate în urma examinării medicale la angajare și/sau periodică a lucrătorilor.
  • Lipsa evaluarii riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru activitățile desfășurate.
  • Lipsa autorizării inițiale și a verificărilor periodice a echipamentelor tehnice supuse reglementărilor ISCIR.
  • Lipsa instruirii periodice a lucrătorilor.
  • Organizarea necorespunzătoare a activității la nivelul unităților, conform noilor reglementari din H.G. nr. 955/2010 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006.
  • Lipsa instrucțiunilor proprii de securitate a muncii pentru activitățile desfășurate.
  • Desfășurarea activității fără efectuarea examenului medical la angajare și/sau periodic a lucrătorilor.

Citește mai mult

Curier Județean

Dosar penal pentru un bărbat din Alba care și-a agresat soția: A fost emis și un ordin de protecție

Publicat

în

Dosar penal pentru un bărbat din Alba care și-a agresat soția: A fost emis și un ordin de protecție

Polițiștii Secției 9 Poliție Rurală Câmpeni au emis un ordin de protecție provizoriu față de un bărbat care și-ar fi agresat soția. Bărbatul s-a ales cu dosar penal, pentru violență în familie.

La data de 5 decembrie 2021, polițiștii Secției 9 Poliție Rurală Câmpeni au fost sesizați, de către o femeie, de 37 de ani, din comuna Bistra, cu privire la faptul că ar fi fost agresată de către soț.

În urma aplicării formularului de evaluare a riscului, față de bărbatul, de 47 de ani, polițiștii au emis un ordin de protecție provizoriu, pentru o perioadă de 5 zile.

Electrica Furnizare Discount

Pe numele său, a fost întocmit dosar penal, pentru violență în familie.

Citește mai mult

Curier Județean

PESTE 460 de amenzi și 6 vitezomani lăsați fără permis, bilanțul unei actiuni a polițiștilor din Alba pentru combaterea excesului de viteză

Publicat

în

PESTE 460 de amenzi și 6 vitezomani lăsați fără permis, bilanțul unei actiuni a polițiștilor din Alba pentru combaterea excesului de viteză

Poliţiştii din judeţul Alba au aplicat peste 460 de amenzi şi au reţinut 17 permise de conducere în cadrul unei acţiuni de creştere a siguranţei rutiere, care s-a desfăşurat în săptămâna trecută.

În perioada 4- 5 decembrie 2021, poliţiştii rutieri din judeţul Alba, sprijiniţi de poliţiştii de ordine publică, au desfăşurat o acţiune care a avut ca scop creşterea siguranței rutiere, urmărindu-se, în principal, combaterea excesului de viteză.

Poliţiştii au constatat şi sancţionat 462 de abateri de natură contravenţională, din care 281 au fost pentru nerespectarea regimului legal de viteză, iar restul pentru alte abateri de la normele legale privind circulaţia pe drumurile publice.

Electrica Furnizare Discount

Au fost reţinute 17 de permise de conducere, din care 6 pentru depășirea cu peste 50 de kilometri/oră a limitei legale de viteză, au fost retrase 10 certificate de înmatriculare și au fost constatate 8 infracțiuni la regimul rutier.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare