Primăria Blaj: Concurs pentru ocuparea a două posturi vacante de inspector și unul de consilier. Termeni limită pentru înscrieri și condiții de participare
Primăria Blaj organizează concurs în vederea ocupării a trei posturi vacante. Este vorba despre un post de inspector de specialitate, în cadrul compartimentului Informare, Relaţii Publice, C.I.C., UAT Mun. Blaj, un post de consilier debutant – compartiment Administrarea Domeniului Public şi Privat şi Disciplina în Construcţii, Birou Urbanism, și un alt post, de inspector debutant, în cadrul compartimentului Control Comercial, Direcţia Buget Finanţe.
1.Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 15.03.2016 ora 10:00 proba scrisă şi interviu în 17.03.2016 ora 10:00, în vederea ocupării postului vacant din cadrul Compartimentului Informare, Relaţii Publice, C.I.C., UAT Mun. Blaj, după cum urmează:
– Inspector de specialitate – funcţie contractuală de execuţie, Debutant, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, cunoştinte, certificat/atestat de limbă străină, engleză, nivel mediu, cunoştinţe, studii, IT (cunoştinţe de operare calculator ), de preferinţă utilizarea aplicaţiilor WORD, EXCEL, INTERNET.
Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 07.03.2016 (Relaţii suplimentare: 0258/710110 )
2. Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 29.03.2016 ora 1000 proba scrisă şi 31.03.2016 ora 1400 interviu, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării
postului vacant, funcţie publică de execuţie, Compartiment Administrarea Domeniului Public şi Privat şi Disciplina în Construcţii, Birou Urbanism, după cum urmează:
– Consilier Debutant -Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, studii inginereşti, specialitatea construcţii civile, industriale şi agricole.
Bibliografia şi actele solicitate candidaţiilor pentru dosarul de înscriere sunt afişate la sediul unităţii.
Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 17.03.2016. (Relaţii suplimentare: 0258/710110)
3. Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 05.04.2016 ora 1000 proba scrisă şi 07.04.2016 ora 1400 interviu, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării postului vacant, funcţie publică de execuţie, Compartiment Control Comercial, Direcţia Buget Finanţe, după cum urmează:
– Inspector Debutant – Condiţii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, studii economice.
Bibliografia şi actele solicitate candidaţiilor pentru dosarul de înscriere sunt afişate la sediul unităţii.
Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 24.03.2016. (Relaţii suplimentare: 0258/710110). (A.M.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Locuințe pentru tineri 2025 | Cine are prioritate în Alba Iulia la repartizarea locuințelor destinate închirierii. LISTA
Locuințe pentru tineri 2025 | Cine are prioritate în Alba Iulia la repartizarea locuințelor destinate închirierii Consiliul Local Alba Iulia a adoptat, în ședința ordinară de joi, 28 august 2025, o hotărâre privind aprobarea listei de priorităţi pe anul 2025, în vederea repartizării locuințelor pentru tineri, destinate închirierii. Citește și: Două blocuri ANL vor fi […]
Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna somați să le schimbe URGENT aspectul: Cei care nu se conformează vor plăti impozite majorate cu până la 500%
Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna somați să le schimbe URGENT aspectul Proprietarii clădirilor neîngrijite din Zlatna sunt somați de autoritățile locale se le schimbe urgent în bine aspectul. „Având în vedere faptul că, pe raza UAT Oraș Zlatna, se constată existența unor bunuri și imobile neîngrijite sau aflate într-o stare avansată de degradare, care afectează […]
Peste 1,3 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor administrației locale în comuna Cut: Achiziții în curs
Peste 1,3 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor administrației locale în comuna Cut Primăria Cut a lansat, miercuri, 27 august 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), procedura de achiziție prin licitație publică a echipamentelor necesare pentru realizarea unei platforme de servicii online funcționale la nivelul administrației locale. Achiziția se realizează în cadrul proiectului […]