Rămâi conectat

Actualitate

Primăria Alba Iulia pierde proces după proces în fața STP SA. Actorii principali, tandemul Pleșa – Popescu ”încasează” încă o înfrângere

Publicat

în

Primăria Alba Iulia pierde proces după proces în fața STP SA. Actorii principali, tandemul Pleșa – Popescu ”încasează” încă o înfrângere

Se pare că Primăria Alba Iulia, împreună cu primarul Pleșa și viceprimarul Popescu, principalii actori în războiul declanșat împotriva STP SA, operatorul de transport local, pierde proces după proces. După ce au pierdut cererea de ordonanță președințială la două instanțe, soluția rămânând definitivă, mai nou, la Tribunalul Alba, au pierdut în primă instanță și acțiunea pe fond.

Tribunalul a admis în principiu cererea de intervenție accesorie în favoarea pârâtei AIDA-TL, formulată de STP SA, a respins excepția lipsei de interes invocată de asociația pârâtă și, judecând pe fond, a respins ca neîntemeiată acțiunea formulată de UAT Municipiul Alba Iulia, reprezentată prin primarul Gabriel Pleșa. De menționat că AIDA-TL și STP și-au rezervat dreptul de a obține cheltuieli de judecată, pe cale separată, printr-o altă acțiune.

Soluția instanței, pronunțată pe fondul cauzei, poate fi atacată cu recurs în termen de 15 zile de la comunicare.

Electrica Furnizare Discount

Războiul declanșat de tandemul Pleșa-Popescu cu STP SA este tardiv, pentru că indivizii conduceau deja Primăria Alba Iulia în momentul în care achiziția serviciului de transport public local era în desfășurare. Ei, dacă nu ar fi dormit pe banii cetățenilor, pe foarte mulți bani, și în papucii primăriei, ar fi putut contesta procedura de achiziție și rezultatul ei în termen, așa cum ar fi fost legal.

Actualmente, Primăria Alba Iulia încearcă să apeleze la câteva artificii juridice, colaterale, lipsite de substanță, care nu vedem cum ar mai putea afecta procedura de licitație finalizată cu un câștigător și urmare a căreia a fost încheiat contractul cu STP. Suntem siguri că dosarul va merge mai departe și se va judeca în recurs, dar momentan scorul STP-Primăria Alba Iulia este 3-0.

„Din probele înregistrate la dosar rezultă, indubitabil, că prin hotărârea nr. 2 din 7.01.2021, adoptată de AIDA-TL nu se aduce niciun prejudiciu municipiului Alba Iulia, care este membru al asociației. Având în vedere faptul că prin Hotărârea 54 din 2021, Consiliul Local al Municipiului Alba Iulia a dat mandat special domnului primar Pleșa Gabriel Codru să semneze contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate, nr. 26/48 din 7.01.2021, pe care AIDA-TL l-a încheiat cu STP SA Alba Iulia, iar domnul primar, în baza acestui mandat a semnat acest contract în data de 8.03.2021.

Apoi, în 10.03.2021, domnul primar a participat la Adunarea Generală AIDA-TL și a votat alături de ceilalți primari ai UAT-urilor care fac parte din asociație bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2021. S-a ajuns la această întârziere și situație neplăcută din cauza faptului că domnul primar, sfătuit greșit de cei din anturajul său, nu a convocat la timp ședința de Consiliu Local Alba Iulia, pentru a primi mandat de a semna contractul. A invocat motive neîntemeiate pentru care nu s-a prezentat la ședința asociației din 7.01.2021, pe motiv că nu poate reprezenta UAT Alba Iulia până nu se face modificarea actului constitutiv cu privire la noul primar, adică el. Prin aceste manevre s-a urmărit anularea procedurii de atribuire a contractului în favoarea STP SA Alba Iulia, deși din toate documentele existente, prin care s-a derulat procedura de achiziție, rezultă că aceasta a fost legală, fapt confirmat de ANAP”, a declarat pentru ziarulunirea.ro avocatul Ioan Rus.

Publicitate

Actualitate

VIDEO| Momente dramatice pe o șosea din Spania. Mai mulți români au oprit un șofer de TIR beat care omorâse un om

Publicat

în

VIDEO| Momente dramatice pe o șosea din Spania. Mai mulți români au oprit un șofer de TIR beat care omorâse un om

Momente dramatice pe o șosea din nordul Spaniei. Mai mulți șoferi au intervenit pentru a opri un TIR scăpat de sub control. Bărbatul care conducea era băut și tocmai omorâse un om. Apoi a încercat să fugă și a lovit un autoturism, rănind câteva persoane. Printre cei care au intervenit s-au aflat și mai mulți români.

Accidentul a avut loc duminică pe autostrada N-2 din La Jonquera. Potrivit presei spaniole, TIR-ul a lovit mortal un pieton, iar după a intrat într-un autoturism, rănind trei persoane.

Electrica Furnizare Discount

Mai mulți martori la accidente l-au obligat pe șoferul TIR-ului să oprească și l-au imobilizat până când poliția a ajuns la locul accidentului.

Șoferul avea o alcoolemie de 0,66 mg/l. Atenție, urmează imagini care vă pot afecta emoțional!

sursa: digi24.ro

Citește mai mult

Actualitate

Accident GRAV pe autostrada A1: 2 persoane au decedat și alte trei sunt sub evaluare medicală. Traficul a fost deviat

Publicat

în

Accident GRAV pe autostrada A1: 2 persoane au decedat și alte trei sunt sub evaluare medicală. Traficul a fost deviat

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române anunță că circulația este întreruptă la kilometrul 26 al Autostrăzii A1 pe sensul dinspre Pitești către București, în zona localității Poenari, județul Giurgiu.

Întreruperea circulației este cauzată de un accident în care au fost implicate două autoturisme și o autoutilitară, în cursul dimineții de marți. În urma impactului două persoane au decedat, alte trei fiind în evaluare medicală.

Traficul urmează să fie deviat între kilometrii 30 și 23, prin localitatea Bolintin Vale.

Electrica Furnizare Discount

Citește mai mult

Actualitate

Administratorii „speciali” de la Uzina Mecanică Cugir și Fabrica de Arme Cugir au fost eliberați din funcție

Publicat

în

Administratorii „speciali” de la Uzina Mecanică Cugir și Fabrica de Arme Cugir au fost eliberați din funcție

„De data aceasta este vorba de administratorii „speciali” a 3 companii de stat: Uzina Mecanică Cugir, Fabrica de Arme Cugir și Uzina Automecanica Moreni. Salariile lor erau de 10.874 lei, 14.630 lei și 16.142 lei pe lună.

Cât de bine au fost administrate aceste companii? Automecanica Moreni face pierderi an de an (între 8 și 7 milioane de lei) și are capitaluri proprii negative, adică mai multe datorii decât active. Celelalte două sunt, de asemenea, pe pierderi. Cu rezultate operaționale care s-au înrăutățit anul trecut față de 2019. Pe scurt, tipic companii de stat, care trăiesc din banii contribuabililor.

Acești administratori speciali nu făceau absolut nimic. Conform legii, ei ar fi trebuit să pregătească aceste companii pentru privatizare. În realitate, statul român nu a mai privatizat nimic de peste un deceniu. Toate sunt „ale noastre”, adică căpușate în continuu de mafii de partid. Fac pierderi. Acumulează datorii. După care șterg datoriile și o iau de la capăt.

Electrica Furnizare Discount

Acum este momentul să oprim jaful din banii contribuabilului. Continuăm Revoluția Bunei Guvernări.”, a transmis Ministrul Economiei, Claudiu Năsui, pe pagina sa din mediul de socializare, marcând astfel un nou capitol din lupta de eliminare a sinecurilor.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare