Primăria Alba Iulia organizează licitație pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri. Ofertele se depun până în 17 octombrie
Primăria Alba Iulia a lansat o licitație publică pentru achiziția de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri, în cadrul proiectului ”Alba Iulia, o istorie vizuală prin <amprente> celebre”, cofinanțat prin Administrația Fondului Cultural Național.
Este vorba despre coli de hârtie, creioane conte și moi, cărbune, fixativ pentru lucrări de artă, rame și sticlă. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este achiziţie directă, iar criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de furnizare: preţul cel mai scăzut. Cei interesați pot depune ofertele până în 17 octombrie 2017, la ora 10.00.
”Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participaţi la procedura de atribuire a contractului de achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional.
Prezentarea ofertei Ofertanţii interesaţi de procedura de achiziţie îşi vor încărca oferta financiară, cu respectarea detaliilor specificate în caietul de sarcini, până în 17.10.2017, ora 1O00 în catalog electronic SEAP, pe site-ul https://www.e-licitatie.ro. la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog de produse/servicii/lucrări, cu denumirea completa a achiziţiei, si anume achiziţia de materiale necesare realizării a 25 de portrete cu oameni celebri în cadrul proiectului „Alba Iulia – O istorie vizuală prin «amprente» celebre“, cofinanţat prin Administraţia Fondului Cultural Naţional, cu confirmarea incarcarii in catalog SEAP pe email: [email protected]”, se arată în anunț.
Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 zile faţă de data transmiterii acestora Preţul va fi exprimat in lei, fără TVA. NU se accepta actualizarea preţului contractului.
Telefonul de unde se pot procura informaţii suplimentare este 0258/811993 – Serviciul Verificare, Evaluare Şi Achiziţii Publice.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Centru Comunitar Integrat, cu funcțiuni sociale și medicale, la Roșia de Secaș. Investiție prin PNRR de peste 950.000 lei
Centru Comunitar Integrat, cu funcțiuni sociale și medicale, la Roșia de Secaș. Investiție prin PNRR de peste 950.000 lei Un proiect important pentru comunitate, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență – PNRR, va fi derulat în comuna Roșia de Secaș. Este vorba despre construirea și dotarea unui Centru Comunitar Integrat, care va avea […]
Deși pozează în luptător cu ‘boierii’ banului public, Ilie Bolojan a făcut parte din Comisia de împrumuturi de la Ministerul Finanțelor
Deși pozează în luptător cu ‘boierii’ banului public, Ilie Bolojan a făcut parte din Comisia de împrumuturi de la Ministerul Finanțelor Premierul Ilie Bolojan a declarat joi, 3 iulie 2025, că o parte esențială a reformei din administrație va viza modul în care este cheltuit banul public. „Am ajuns în situația să avem directori sau […]
Reabilitare pentru creșterea eficienței energetice a unui bloc din Zlatna: Licitație pentru contractarea lucrărilor
Reabilitare pentru creșterea eficienței energetice a unui bloc din Zlatna: Licitație pentru contractarea lucrărilor Primăria Zlatna a lansat, luni, 30 iunie 2025, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura de contractare prin licitație publică a lucrărilor de reabilitare pentru creșterea eficienței energetice la un bloc din oraș. Citește și: Cinci blocuri din Zlatna vor […]