Rămâi conectat

Curier Județean

Ministerul Apărării continuă procesul de recrutare şi selecţie a rezerviştilor voluntari: 16 posturi în Alba

Publicat

în

Procesul  de  recrutare  şi  selecţie  a  rezerviştilor  voluntari  ai  Armatei  României  continuă  în  anul  2018  cu  o  nouă  etapă  care  a  început  luni, 2  aprilie, cu  selecţionarea  candidaţilor  care  doresc  să  încadreze  funcţii  de  ofiţeri, maiştri  militari, subofiţeri  şi  soldaţi-gradaţi  rezervişti  voluntari.

Pentru  anul  2018  sunt  disponibile, pentru  judeţul  Alba, 16  posturi, dintre  care  1  post  pentru  ofiţer  rezervist  voluntar, 3  posturi  pentru  maiştri  militari  voluntari, 5  posturi  pentru  subofiţeri  voluntari  şi  7  posturi  pentru    soldaţi  şi  gradaţi  voluntari.

Recrutarea  candidaţilor se va desfăşura în perioada 2 aprilie – 8 iunie, iar selecţia  candidaţilor, repartizarea pe funcţii, anunţarea candidaţilor declaraţi admişi  şi  instruirea  acestora  se  vor  desfăşura  conform  unui  calendar  care  va  fi  anunţat  în  timp  util.

Electrica Furnizare Discount

Pentru înscrierea în procesul de recrutare şi selecţie, candidaţii se vor prezenta  la  sediile  centrelor  militare  zonale, judeţene  sau  de  sector  pe  a  căror  rază  îşi  au  domiciliul, pentru  a completa o cerere, având asupra lor următoarele documente:

  1. a) actul de identitate, în original şi în copie;
  2. b) certificat de cazier judiciar, eliberat cu maxim şase luni înainte de data depunerii;
  3. c) acte de studii şi alte documente care atestă alte competenţe dobândite în viaţa civilă, în original şi în copie;
  4. d) permisul de conducere, în original şi în copie, dacă este cazul, pentru candidaţii fără pregătire militară, dacă îndeplinirea atribuţiilor postului pentru care candidează presupune conducerea tehnicii specifice;
  5. e) livret militar, în original şi în copie, dacă este cazul, numai pentru cei care deţin calitatea de rezervist.

La prezentarea la Centrul Militar, candidaţii vor fi informaţi cu privire la etapele pe care le presupune procesul de recrutare şi selecţie a rezerviştilor voluntari, respectiv unitatea militară în care urmează să susţină probele de selecţie, unitatea sanitară unde urmează să susţină examinarea medicală, unitatea militară/centrul de instruire în care urmează să execute programul de instruire iniţială (dacă este cazul).

De asemenea, candidaţii fără pregătire militară vor fi consiliaţi în ceea ce priveşte exprimarea opţiunilor, în sensul orientării către armele/serviciile şi specialităţile militare pentru care aceştia prezintă aptitudini.

Pentru  alte  detalii, cei  interesaţi  se  pot  adresa  Centrului  Militar  Judeţean  Alba, Str. Regina Maria, nr. 6. Telefon 0258.811.989.

Procedurile de recrutare se desfăşoară în baza Legii nr. 270  din  10  noiembrie 2015 privind Statutul rezerviştilor voluntari şi a Normelor metodologice de aplicare a acesteia.

Rezerviştii  voluntari  reprezintă o categorie de personal militar în rezervă, distinctă faţă de cea a personalului militar în activitate.

Publicitate

Curier Județean

CJ Alba așteaptă „răsplata” de la Cîțu: Solicită peste 81 milioane lei, pentru investiții pe trei drumuri județene, prin Programul Național de Investiții ”Anghel Saligny”

Publicat

în

CJ Alba așteaptă „răsplata” de la Cîțu: Solicită peste 81 milioane lei, pentru investiții pe trei drumuri județene, prin Programul Național de Investiții ”Anghel Saligny”

Consiliul Județean Alba a depus, în cursul zilei de marți, 28 septembrie, trei proiecte la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, care vor fi finanțate prin Programul Național de Investiții ”Anghel Saligny”.

Proiectele, a căror valoare totală solicitată depășește 81 milioane lei, vizează investiții pe trei drumuri județene:

  • DJ 705 Zlatna – Almașu Mare, care va fi reabilitat pe o lungime de 6,195 km. Valoarea totală pentru acest sector este de 31,76 mil. lei, din care se solicită prin PNI 31,19 mil. lei;
  • DJ 107 K Galda de Jos – Întregalde – Mogoș – lucrări de consolidare și modernizare pe o lungime de 13,8 km, de la Ivăniș până la Bârlești – Mogoș (valoare totală proiect: 25,40 mil. lei, din care 24,97 mil. lei solicitați prin PNI);
  • DJ 107 V Fărău – Alecuș – Sânmiclăuș, care va fi modernizat pe o lungime de 11,537 km. Porțiunea de drum este momentan pietruită, iar lucrările vor fi în valoare de 25,76 mil. lei, din care 24,98 mil. lei vor fi solicitați de la bugetul programului. Prețurile de mai sus includ TVA.

„Totodata, Consiliul Județean Alba, în parteneriat cu Primăria municipiului Alba Iulia și Primăria comunei Ighiu vor depune spre finanțare, tot prin intermediul Programului Național de Investiții ”Anghel Saligny”, proiectul de realizare a centurii de nord a municipiului Alba Iulia, care va realiza legătura între DN 74 și DN 1 (Autostrada A 10). Valoarea acestui proiect vital pentru municipiul reședință de județ este de aproximativ 15 milioane de euro, iar depunerea cererii de finanțare se va realiza până cel târziu la data de 20 octombrie”, a scris Ion Dumitrel, președintele CJ Alba pe pagina sa de facebook.

Electrica Furnizare Discount
Citește mai mult

Curier Județean

JOI, 30 septembrie: Alimentarea cu gaze naturale, sistată în două localități din județul Alba. Care sunt zonele afectate

Publicat

în

JOI, 30 septembrie: Alimentarea cu gaze naturale, sistată în două localități din județul Alba. Care sunt zonele afectate

Pentru a permite Transgaz realizarea unor lucrări la sistemul de transport al gazelor naturale, compania Delgaz Grid este nevoită să sisteze temporar alimentarea cu gaze naturale joi, 30 septembrie, între orele 09.00-16.00 în localitățile Totoi și Dumitra, județul Alba.

Compania solicită consumatorilor să închidă toate focurile, iar după reluarea distribuţiei gazelor naturale, care se va realizat treptat, să supravegheze modul de ardere a acestora timp de 30 minute.

În cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă al Delgaz Grid la unul dintre numerele de telefon:

Electrica Furnizare Discount

0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) sau
0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).

Compania regretă disconfortul creat şi mulţumeşte clienţilor pentru înţelegerea şi sprijinul acordat pentru desfăşurarea acestor lucrări.

Citește mai mult

Curier Județean

Reduceri de personal la Poliția Locală Alba Iulia. Economie de aproape 300.000 de euro după reorganizarea instituției

Publicat

în

Reduceri de personal la Poliția Locală Alba Iulia. Economie de aproape 300.000 de euro după reorganizarea instituției

Consilierii locali au votat marți o primă reorganizare la nivelul primăriei municipiului Alba Iulia. Potrivit primarului Gabriel Pleșa se va renunța la mai multe posturi de conducere și se vor face reduceri de personal la Poliția Locală.

„În urma auditului efectuat la nivelul primăriei municipiului Alba Iulia, am putut să ajungem la o serie de concluzii obiective, prin care vom reuși să eficientizăm activitatea instituției, chiar dacă asta va însemna ca unii angajați să își găsească un alt job. În urma unei prime reorganizări, votată, astăzi, de către Consiliul Local Alba Iulia, vor fi eliminate mai multe posturi de conducere și vor fi desființate astfel mai multe Birouri, urmând ca acestea fie să se transforme în simple compartimente, fie să dispară cu totul. Economia care se va resimți la bugetul local este de aproximativ 1.419.144 lei/an, urmând ca Primăria Municipiului Alba Iulia să renunțe la 8 posturi de conducere, 5 dintre acestea fiind numai din aparatul de specialitate al primarului.

Cealaltă problemă care rămâne nerezolvată este continuitatea mai multor departamente, unde avem nevoie să formăm urgent profesioniști care să asigure pe mai departe o funcționare normală sau chiar să dinamizăm și mai mult activitatea, în raport cu cetățenii urbei. Avem foarte multe așteptări de la toți angajații primăriei și ne dorim ca aceștia să înțeleagă faptul că sunt în slujba fiecărui cetățean și că aceștia trebuie tratați cu respect, la fel cum regretăm că unii dintre actualii angajați ne vor părăsi. Sunt și departamente deficitare, unde avem nevoie de specialiști foarte bine pregătiți care să dea un suflu nou. Tocmai din acest motiv, am propus spre înființare Biroul de Digitalizare, structură prin care ne dorim să angajăm profesioniști care vor ajuta la digitalizarea serviciilor primăriei. Sperăm să rezolvăm acest deficit de personal și să găsim profesioniști adevărați, dornici să îmbunătățească imaginea administrației publice locale.

Electrica Furnizare Discount

Cele mai multe reduceri de personal vor fi făcute, este adevărat, la Poliția Locală Alba Iulia. De altfel, urmează ca Direcția Poliția Locală să se transforme în Serviciul Poliția Locală, urmând ca cele mai multe posturi de conducere să dispară definitiv. Albaiulienii au nevoie să se simtă siguri pe străzi, să luptăm cu fenomenul infracțiunilor și al violențelor, dar și cu cerșetoria care a invadat de câteva luni bune orașul nostru. Iar acest lucru se va face având polițiștii locali în stradă și nu prin birouri.

Din Aparatul de Specialitate al Primarului, Direcțiile, Serviciile și Birourile care se vor desființa sau vor fi transformate în Compartimente sunt: Serviciul Baze Sportive și Agrement – se transformă în compartimente; se desființează postul de Șef centru la Centrul Național de Informare și Promovare Turistică;

Din cadrul Poliției Locale, Biroul Circulația pe drumurile publice – devine Compartiment; Biroul Juridic, Implementare P.V, Baze de date, Evidența Persoanelor, Corespondență, din cadrul Politiei Locale – devine Compartiment; Biroul Dispecerat, Monitorizare – devine Compartiment; Biroul Evidența Persoanelor, Intervenție, Însoțire – se desființează.

Este de ajuns? Probabil că nu. Dar este un prim pas și, cu siguranță vor urma și alții, fiindcă din 6 în 6 luni avem dreptul legal să reorganizăm acest aparat birocratic stufos, pentru a deveni cu adevărat eficient și mai responsabil în interacțiunea cu albaiulienii, în slujba cărora trebuie să fie fiecare angajat din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia!”, a transmis primarul Gabriel Pleșa.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare