Dacia a vândut 40 de maşini pe oră în 2010
Producătorul autohton Dacia a vândut anul trecut 348.723 de autovehicule, cu 12% mai multe comparativ cu 2009, reuşind astfel să-şi majoreze uşor cota de piaţă la nivel mondial, până la 1,6%. Aproape 90% din totalul autovehiculelor vândute în 2010, respectiv 311.000 de maşini, şi-au găsit cumpărători pe pieţele externe. În topul destinaţiilor de export se înscriu Franţa (110.076 de unităţi), Germania (40.500), Italia (21.930) şi Spania (21.753).
În ceea ce priveşte vânzările Dacia pe piaţa locală, acestea s-au ridicat anul trecut la 36.730 de unităţi, în scădere cu 20,4% comparativ cu 2009. Fabrice Cambolive, directorul comercial al companiei, a precizat că din totalul maşinilor livrate în 2010 aproximativ 24.200 de unităţi au fost vândute prin programul „Rabla”. El a adăugat că evoluţia Dacia pe piaţa din România reprezintă un succes, mai ales în contextul unei scăderi a pieţei mult mai abruptă faţă de cea înregistrată de companie. Cele mai bine vândute modele ale constructorului pe piaţa românească au fost Logan berlină (22.791 de unităţi), Duster (4.826) şi Logan MCV (3.678).
lNoi accesorii pentru Duster
Cambolive a afirmat că pe parcursul anului trecut partenerii producătorului au primit 5.673 de comenzi pentru modelul Duster, cea mai mare parte dintre ele fiind onorate până în prezent. Rafael Treguer, directorul de dezvoltare al mărcii Dacia la nivel global, a spus că, dacă pentru modelul Duster perioada de aşteptare pentru livrare ajunsese la şase luni, în prezent timpii de aşteptare au scăzut la patru luni şi în curând se vor reduce la trei luni, datorită creşterii cadenţei de producţie, care în prezent este de 35 de autovehicule pe oră. Dacia va lansa în acest an noi accesorii pentru echiparea Duster, vizând îmbunătăţirea aspectului şi a capacităţii off-road, a spus Rafael Treguer. „În prezent, dezvoltăm şi avem trimise spre omologare mai multe accesorii destinate modelului Duster”, a explicat oficialul Dacia. El a adăugat că printre priorităţile diviziei pe care o conduce se numără dezvoltarea de noi centre de distribuţie în ţările în care marca este prezentă. (A.V.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Anunț începere implementare proiect: DIGITALIZAREA ACTIVITATII LA S.C. NATUR S.R.L. Numele beneficiarului: NATUR SRL Apel de proiecte gestionat de MINISTERUL INVESTITIILOR SI PROIECTELOR EUROPENE, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Componenta. C9. SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE .I INOVARE, titlu apel:. DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNA LA 100.000 […]
Asociația Filantropia Ortodoxă Alba Iulia anunță achiziția de Servicii de tabere de copii în cadrul proiectului ,,Copii pentru viitor!- Program suport pentru copil si familie’’ cod proiect 329525
Anunț achiziție Asociația Filantropia Ortodoxă Alba Iulia anunță achiziția de Servicii de tabere de copii în cadrul proiectului ,,Copii pentru viitor!- Program suport pentru copil si familie’’, cod proiect 329525. 1.Specificații tehnice: Pentru dezvoltarea abilităților de viață independentă, socializare și petrecere a timpului liber, Asociația Filantropia Ortodoxă dorește achiziționarea de tabere pentru copii pentru […]
Comunicat lansare proiect: Extinderea capacității de producție a TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION SRL (30.05.2025)
Comunicat lansare proiect: Extinderea capacității de producție a TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION SRL (30.05.2025) Scopul proiectului: Creșterea gradului de modernizare și extinderea inovării, intensificarea creșterii sustenabile și creșterea competitivității societății precum și crearea de locuri de muncă și dezvoltarea competențelor angajaților Beneficiar: TRANSILVANIA FOREST PRODUCTION S.R.L Perioada de implementare: 24.04.2025-24.04.2027 Valoarea totală a proiectului (Lei): 7.250.511,97 […]