CÂRNAȚII GRĂTĂREL de la ELIT – ”Produsul Anului 2020″ în categoria “Cârnați” în urma desfăşurării competiţiei “Votat Produsul Anului 2020 – Consumatorii Premiază Inovaţia”

Mircea Trifu - Primar Alba Iulia

CÂRNAȚII GRĂTĂREL – PLIN DE CARNE de la ELIT, Produsul Anului 2020

CÂRNAȚII GRĂTĂREL – PLIN DE CARNE, printre cele mai apreciate produse ale grupului producător de mezeluri Elit, au fost desemnați câştigători ai premiului „Votat Produsul Anului 2020” în categoria “Cârnați” în urma desfăşurării competiţiei “Votat Produsul Anului 2020 – Consumatorii Premiază Inovaţia” în care au votat aproape 5.500 de consumatori.

„Acest premiu este o recunoaștere a calității produselor Elit – Plin de Carne, a perseverenței și profesionalismului cu care dezvoltăm produse cu gust desăvârșit, cu care ne mândrim. Mulțumim și pe această cale echipei care a creat, dezvoltat, promovat și poziționat produsul în piață, astfel încât să fie accesibil consumatorilor noștri din întreaga țară. Le mulțumim tuturor pentru votul de încredere și pentru statornicia alegerilor lor!”, a declarat Cristian Orădan, Director General ELIT.

Pro România - Ține cu ALBA
ELIT

„Investițiile din ultimii ani își demonstrează astăzi eficiența, fapt demonstrat de recenta desemnare a Cârnaților Grătărel de la Elit ca Produs al Anului 2020, precum și dezvoltarea noii game de produse Salade și a parteneriatelor dezvoltate în zona de e-commerce, menite să răspundă unor cereri specifice ale consumatorilor. În contextul impus de evoluția la nivel global din ultima vreme, considerăm că este important ca noi, producătorii, să înțelegem că obiceiurile de consum se modifică și este important să ne adaptăm. Elit a demonstrat de-a lungul timpului că este conectat la piață, la nevoile clienților noștri, și este deschis spre inovare,” a declarat Voicu Vușcan, administrator Elit.

PMP - Alegeri Locale 2020
USR-Plus - Oameni ca tine schimbă Alba în bine

Cârnații «Grătărel» din gama premium “Plin de Carne” sunt un produs de calitate superioară, perfecți pentru toți consumatorii care vor să se bucure de gustul autentic al produselor românești.

Inovația produsului constă în rețeta sa – carne de porc de calitate și amestec de mirodenii bine dozat – și în procesul preparare simplu, bazat pe zvântare și afumare (fără fierbere), ceea ce conferă cârnaților «Grătărel» gustul desăvârșit.

Din anul 2019, produsul se regăsește în piață sub o nouă înfățisare, cu o nouă etichetă de brand, dar cu aceeași savoare, fiind întotdeauna alegerea perfectă, în orice anotimp și la orice masă.

În contextul post-izolare se remarcă o dorință de socializare foarte mare în rândul populației – de aceea, în perioada imediat următoare Elit va miza pe produsele de grătar, și de asemenea, pe produsele care pot fi folosite drept ingrediente în mâncăruri gătite și folosite în ocazii de consum diverse (afumături, cârnați, etc).

Competiţia, organizată de către deţinătoarea licenţei „Votat Produsul Anului®” în România – Media Concept Store, a vizat 30 de categorii și s-a bazat pe un studiu de piaţă realizat pe un eşantion total de 5.469 de consumatori români, cu vârste între 18-54 ani, din mediul urban, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eşantionare a studiului a fost de maxim +/- 1.3%. În categoria “Cârnați“, eşantionul a fost de 501 respondenţi, iar eroarea maximă de eşantionare a fost de +/- 4.4%.Criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsul câştigător a fost votat de către consumatori dintre produse comparate în fiecare categorie.

Despre ELIT

În cadrul celor 4 fabrici proprii din București, Alba Iulia, Cugir și Arad, Elit produce toate gamele de mezeluri: Salamuri, Cârnați, Specialități, Crenvurști, Parizer, Afumături, Prospături, Crud-Uscate, Mici, activând pe toate canalele de vânzare, dar preponderent în comerțul tradițional, unde deține un portofoliu impresionant de clienți.

Echipa Elit formată din 1.800 de colegi a dezvoltat de-a lungul timpului o sortimentație de peste 300 de produse delicioase, atent selectate. Odată cu integrarea Elit în familia Smithfield, Elit a început să promoveze în retailul tradițional produsele Smithfield România (sub gama Comtim) și Smithfield Polonia (gamele Morliny, Yano, Krakus și Berlinki). Începând cu anul 2020 în portofoliul Elit se află și gama Salade ce cuprinde în sortimentație cele mai îndrăgite salate: Salata de Boeuf, Salata de Vinete, Salată a la Russe, Hummus, Fasole bătută, Hummus cu ardei copți.

Alexandra MATEȘ

Email: ale_mates@yahoo.com
Tel: 0722.661.325