// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

ANGAJĂRI la STAT în județul Alba. POSTURILE vacante la data de 1 iulie 2018, scoase la concurs. Condițiile de înscriere și calendarul examenelor

Mai multe instituții din Alba organizează, în următoarea perioadă, concursuri pentru posturi vacante. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii, vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante la data de 1 iulie 2018 şi condiţii de participare la concurs:

*Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante de asistent registrator principal, gradul I.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept;
– vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate juridică.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-11 iulie 2018, ora 16.30: data limită pentru depunerea dosarelor ;
-18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
-24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

*Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată de 36 luni, pentru implementarea Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară, a funcţiilor contractuale de execuție, temporar vacante de:

-asistent registrator principal, gradul II;
-referent treapta I.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

registrator principal, gradul II:
-studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept;
-vechime în muncă: minimum 6 luni, în specialitate juridică.
referent treapta I:
-studii medii: absolvite cu diplomă de bacalaureat;
-vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-11 iulie 2018, ora 16.30: data limită pentru depunerea dosarelor ;
-18 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
-24 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170.

*Primăria Municipiului Sebeș organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de director executiv – Direcția Tehnică.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginerești;
-studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
-vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani;
-să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
-să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-16 iulie 2018, ora 14:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-26 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
-31 iulie 2018, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Sebeș, din str. Piața Primăriei nr.1, Judeţul Alba, telefon 0258/731.004, interior 133.

*Primăria Orașului Cugir organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de medic şcolar cu 0,5 normă în cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială al Oraşului Cugir – Biroul Asistenţă Medicală, Compartiment Asistenţă Medicală Şcolară.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină generală/specialist;
-membru al Colegiului Medicilor din România;
-pot participa medici de medicină generală cu drept de liberă practică; medici de medicină generală cu competenţă şcolară; rezidenţi aflaţi în ultimul an de pregătire; specialişti sau primari confirmaţi în specialitatea medicină generală/pediatrie/medicină de familie.
Notă: îndeplineşte condiţia de vârstă reglementată de prevederile legale, respectiv de art 391 alin. (1 ) din Legea nr. 95/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-06 iulie 2018, ora 13:30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-17 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

*Ocolul Silvic Sebeş R.A. organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante de:

-pădurar (2 posturi);
-auditor intern cu timp parţial (4 ore/zi ).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

pădurar:
-liceu de specialitate sau şcoala profesională de specialitate.
auditor intern:
-studii superioare economice de lungă durată;
-experienţă profesională de 4 ani;
-curs de auditor intern.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-09 iulie 2018, ora 14:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
-16 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
-16 iulie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş , Str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258.735.725, e-mail: ossebesra@yahoo.com.

*Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de şef serviciu – Serviciul Financiar, Administrativ, Achiziţii Publice din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială a municipiului Alba Iulia, judeţul Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
-studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în -specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
-cunoştinţe de operare/programare pe calculator – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-11 iulie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-24 iulie 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC;
-24 iulie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
-data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

loading...