Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI în instituții din județul Alba. POSTURILE vacante la data de 12 august 2018, scoase la concurs. Condițiile de înscriere și calendarul examenelor

Publicat

în

Câteva instituții din județul Alba organizează, în următoarea perioadă, concursuri pentru posturi vacante. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii, vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante la data de 12 august 2018 şi condiţii de participare la concurs:

*Instituţia Avocatul Poporului organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante de :

Electrica Furnizare Discount

– consilier (1 post – nivel superior, la nivel teritorial, Centrul zonal Alba):
– consilier (1 post – nivel superior, la nivel teritorial, Centrul zonal Bacău);
– consilier (1 post – nivel superior, la nivel teritorial, Centrul zonal Bucureşti).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– nivelul studiilor: superioare.
– vechime: specialitate medic primar sau medic specialist, în activitate sau pensionar.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 31 august 2018, ora 14.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 10 septembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă de specialitate;
– 14 septembrie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de la sediul instituţiei Avocatul Poporului din București, str. Eugeniu Carada nr. 3, sectorul 3, telefon 021/312.71.27.

*Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată până la revenirea titularului postului, de administrator, treapta II, cod COR 515104, Direcția Creșe, Creșa 1 Ampoi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– vechime în muncă necesară – minimum 3 ani;
– cunoştinţe de operare calculator, nivel operare – mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 28 august 2018, ora 10:00: proba practică;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5 A, et. 2, telefon 0258 819462.

*Primăria Orașului Teiuș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție, temporar vacante, de consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Resurse Umane, Personal Salarizare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalenta în domeniul ştiinţelor economice sau juridice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentate se obţin la sediul Primăriei Orașului Teiuș, Str. Clujului nr. 80, Județul Alba, telefon 0258.851.101, e-mail [email protected]

*Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante, de consilier juridic, gradul IA.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– nivelul studiilor – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 29 august 2018, ora 09:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258780519.

*Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante, de inspector de specialitate, gradul IA, în cadrul Serviciului Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Dezvoltare durabilă şi Achiziţii publice. Compartimentul Achiziţii şi Investiţii publice.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in domeniul fundamental “ştiinţe inginereşti”;
– specializări in domeniul achiziţiilor;
– vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 29 august 2018, ora 11:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258.780.519.

*Club Sportiv Municipal Volei Alba Blaj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de execuție, temporar vacante, de casier Club Sportiv Municipal Volei Alba Blaj.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
– vechime în muncă, minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 14 august 2018, termenul limită de depunere a dosarelor;
– 23 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– 27 august 2018, ora 14:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul unității Blaj, Piaţa 1848 nr. 16, telefon 0258/710110.

*Spitalul Orășenesc Cîmpeni cu sediul în: localitatea Cîmpeni, strada Horea, nr 63, judeţul Alba organizează in data de 29.08.2018 concurs pentru ocuparea funcţiei de conducere – specifică comitetului director, de DIRECTOR MEDICAL conform OMS 954/2017 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 284/2007, privind aprobarea Metodologiei – cadru de organizare şi desfăşurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcţiilor specifice comitetului director din spitalele publice.

Denumirea postului: Director medical -vacant- Funcţie de conducere specifică comitetului director.

Condiţii specifice de participare la concurs, conform art 3 alin (3) pct a) din OMS 954/2017 :

– Sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
– Sunt confirmaţi cel puţin medic specialist;
– Au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă;

Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

– Lucrare scrisă de verificare a cunoştinţelor din legislaţia specifică postului în data de 29.08.2018, ora 10.00, la sediul instituţiei.
– Susţinerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului în data de 03.09.2018.
– Interviul de selecţie în data de 03.09.2018

Date contact: Bota Denisa Tel : 0258 771717 interior 49.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

– 1 post contractual vacant de registrator medical debutant la Secţia
gastroenterologie;
– 1 post contractual vacant de registrator medical debutant la Secţia medicină internă;
– 1 post contractual vacant de registrator medical debutant la Secţia neurologie;
– 1 post contractual vacant de registrator medical debutant la ambulatoriul de specialitate – Cabinet oncologie medicală.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii – diplomă de bacalaureat;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în Word şi Excel;
– fară vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 28 august 2018, ora 09:00: testare psihologică;
– 31 august 2018, ora 11:00: proba scrisă;
– 05 septembrie 2018, ora 10:00: proba practică;
– 05 septembrie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.00, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de asistent medical debutant la Serviciul Judeţean de Medicină Legată Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii – diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997. privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976*1994. inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare:
– fără vechime;
– certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.;
– adeverinţă pentru participate la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor si Asistenţilor Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile, sâ prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 29 august 2018, ora 09:00: testare psihologică;
– 10 septembrie 2018, ora 12:00: proba scrisă;
– 14 septembrie 2018, ora 10:00: proba practică;
– 14 septembrie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.0, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba lulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

– 1 post contractual vacant de asistent medical PL, la Laborator analize medicale – Compartiment bacteriologic:
– 1 post contractual vacant de asistent medical debutant PL, la Secţia obstetrică ginecologie – sala de naşteri;
– 1 post contractual vacant de asistent medical debutant PL, la Secţia obstetrica ginecologie;
– 1 post contractual vacant de asistent medical debutant PL, la Secţia chirurgie generală;
– 1 post contractual vacant de asistent medical debutant PL, la CSM adulţi;
– 1 post contractual vacant de asistent medical debutant PL, la Compartiment diabet zaharat, nutriţie şi boli metabolice;
– 1 post contractual vacant de asistent medical debutant PL, la Compartiment nefrologie;
– 1 post contractual vacant de asistent medical debutant PL, la Secţia medicină internă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– asistenţi medicali, specialitatea medicină generală (PL):
studii – diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997, privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994, inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
– 6 luni vechime în specialitate;
– certificat de membra O.A.M.G.M.A.M.R;
– adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

– asistenţi medicali debutanţi, specialitatea medicină generală (PL):
studii – diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997, privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994, inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
– fără vechime;
– certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.;
– adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 28 august 2018, ora 09:00: testare psihologică;
– 03 septembrie 2018, ora 12:00: proba scrisă;
– 06 septembrie 2018, ora 10:00: proba practică;
– 06 septembrie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.0, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

– 2 posturi contractual vacante de asistent medical principal PL la Unitate Primiri Urgenţe;
– 3 posturi contractual vacante de asistent medical debutant PL la Unitate Primiri Urgențe.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– asistenţi medicali gradul principal, specialitatea medicină generală (PL):
studii – diplomă de bacalaureat, diplomă dc şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997, privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994. inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
– 5 ani vechime ca asistent medical:
– examen pentru obţinerea gradului principal:
– certificat de membru Q.A.M.G,M.A.M.R.;
– adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti. Moaşelor şi Asistenţilor Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

– asistenţi medicali debutanţi, specialitate;! medicină generală (PL):
studii – diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G, nr, 797/1997, privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994. inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
– fără vechime;
– certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.;
– adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti. Moaşelor şi Asistenţilor Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 28 august 2018, ora 09:00: testare psihologică;
– 07 septembrie 2018, ora 12:00: proba scrisă;
– 12 septembrie 2018, ora 10:00: proba practică;
– 12 septembrie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.0, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

– 2 posturi contractual vacante de asistent medical principal PL la Unitate Primiri Urgenţe;
– 3 posturi contractual vacante de asistent medical debutant PL la Unitate Primiri Urgențe.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– asistenţi medicali gradul principal, specialitatea medicină generală (PL):
studii – diplomă de bacalaureat, diplomă dc şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G. nr. 797/1997, privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994. inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
– 5 ani vechime ca asistent medical:
– examen pentru obţinerea gradului principal:
– certificat de membru Q.A.M.G,M.A.M.R.;
– adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti. Moaşelor şi Asistenţilor Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

– asistenţi medicali debutanţi, specialitate;! medicină generală (PL):
studii – diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G, nr, 797/1997, privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976-1994. inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
– fără vechime;
– certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.;
– adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti. Moaşelor şi Asistenţilor Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
– cunoştinţe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 28 august 2018, ora 09:00: testare psihologică;
– 07 septembrie 2018, ora 12:00: proba scrisă;
– 12 septembrie 2018, ora 10:00: proba practică;
– 12 septembrie 2018, ora 13:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.0, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

– 2 posturi contractual vacante de muncitor calificat I – fochist.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii – şcoală generală, profesională sau liceu;
– certificate de calificare profesională – fochist;
– autorizaţie I.S.C.I.R. pentru cazanele de abur şi apă caldă – clasa A, conform anexa 4 din FT CR8-2009;
– 9 ani vechime în meserie.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 30 august 2018, ora 09:00: testare psihologică;
– 04 septembrie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
– 17 septembrie 2018, ora 09:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.0, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

– 1 post contractual vacant de îngrijitoare curăţenie la secţia cardiologie:
– 1 post contractual vacant de îngrijitoare curăţenie la serviciul de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale:
– 1 post contractual vacant de îngrijitoare curăţenie la secţia neurologie;
– 1 post contractual vacant de îngrijitoare curăţenie la ambulatoriul de specialitate:
– 1 post contractual vacant de îngrijitoare curăţenie la secţia chirurgie generală;
– 1 posl contractual vacant de agent DDD debutant la Serviciul de prevenire a infecţiilor asociate asistenţei medicale.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– îngrijitoare de curăţenie:
studii – minim şcoală generală:

– agent DDD debutant:
studii – minim şcoală generală;
fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 20 august 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
– 30 august 2018, ora 09:00: testare psihologică;
– 13 septembrie 2018, ora 12:00: proba scrisă;
– 19 septembrie 2018, ora 11:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.00, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Ocolul Silvic Sebeş R.A organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante, după cum urmează:

– 1 post vacant de şef district cu timp parţial de muncă (2 ore/zi);
– 2 posturi de pădurar.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– pentru postul de pădurar – personal contractual:
liceu de specialitate sau şcoală profesională de specialitate pentru postul de pădurar;
– pentru postul de şef district – personal contractual:
studii medii sau postliceale de specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 21 august 2018, ora 14:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
– 28 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– 28 august 2018, ora 13:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A., Sebeş , Str. Mircea cel Mare (Gaterului ) nr. 109 , județul Alba, telefon 0258.735.725, e-mail: [email protected]

Publicitate

Ştirea zilei

Ce RESTRICȚII sunt în scenariul ROȘU la Alba Iulia și Aiud. Norme de prevenire și protecție la incidență cumulată de peste 3 la mie

Publicat

în

Ce RESTRICȚII sunt în scenariul ROȘU la Alba Iulia și Aiud. Norme de prevenire și protecție la incidență cumulată de peste 3 la mie

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 26.09.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr.9.980 din 26.09.2021;

În data de 26.09.2021 se constată la nivelul județului ALBA o incidență cumulată în ultimele 14 zile ce depășește 3 la mia de locuitori în localitățile și comunele: Sâncel (8,46) ; Ohaba (6,57) ; Unirea (3,48) ; Alba Iulia (3,3) ; Poșaga (3,24) ; Aiud (3,21) ; Sohodol (3).

În conformitate cu:

Electrica Furnizare Discount

-Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
– O.U.G. nr.21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr.15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
– H.G. nr.557/2016 din 3 august 2016 privind managementul tipurilor de risc
– H.G. nr.932/09.09.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, modificată și completată prin H.G. nr.990/17.09.2021, respectiv H.G. nr.1.115/24.09.2021 ; Se impun următoarele restricții și norme de prevenire:

RESTRICȚII ȘI NORME DE PREVENIRE LA RATA INCIDENȚĂ / INFECTARE 3-6 LA MIA DE LOCUITORI ȘI PESTE

Este obligatoriu Certificatul Digital Covid (cod QR) pentru accesul în restaurante, cafenele, la spectacole, nunți, botezuri, competiții sportive.

Pot participa / au acces persoanele care:

✓ sunt vaccinate complet (de minim 10 zile)
✓ au test negativ PCR (în ultimele 72 de ore) sau test rapid certificat (în ultimele 48 ore)
✓au trecut prin boală (au între a 15-a zi și a 180-a zi de la infectare)

Copiii sub 12 ani NU trebuie să aibă un test negativ PCR sau test rapid certificat (emis de un centru de testare acreditat).

Circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei, este permisă în zilele de vineri, sâmbătă și duminică (până la depășirea incidenței de 6 la mia de locuitori);

– peste 6 la mia de locuitori, este permisă deplasarea în afara locuinței DOAR pentru:

a) persoanele vaccinate (cu certificat de vaccinare sau certificat digital ale UE pentru COVID-19)
b) deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuință/ gospodărie și locul/locurile de desfășurare a activității profesionale și înapoi;
c) deplasarea pentru asistență medicală care nu poate fi amânată și nici realizată de la distanță, precum și pentru achiziționarea de medicamente;
d) persoanele care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicției, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane, și care pot fi dovedite prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;
e) deplasarea din motive justificate (îngrijirea/ însoțirea copilului, asistența persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilități ori decesul unui membru de familie);

Operatorii economici (magazine) cu activități de comerț/servicii în spații închise și/sau deschise, publice și/sau private NU se închid la ora 18 (până la depășirea incidenței de 6 la mia de locuitori).
– centrele comerciale în care își desfășoară activitatea mai mulți operatori economici, trebuie să delimiteze zonele de servire (preparate alimentare, băuturi alcoolice/nealcoolice), pentru accesul controlat doar pentru persoane testate, vaccinate și trecute prin boală.
Vezi aici toate măsurile – HCNSU nr. 73 din 23.09.2021

Organizatorii/operatorii economici care desfășoară activități potrivit HG nr. 932/2021 au obligația de a scana codul QR de pe certificatul digital COVID-19 folosind secțiunea „Verificare reguli interne” din aplicaţia mobilă „Check DCC” pentru verificarea autenticităţii, valabilităţii şi integrităţii certificatului, fără a se reține niciun fel de date sau informații din certificatul verificat.

Persoanele fizice provenite din state ale căror autorități nu emit certificate digitale COVID-19 ale UE sau documente compatibile cu aceste certificate, fac dovada vaccinării, testării sau vindecării prin intermediul unui document, pe suport de hârtie sau în format electronic emis de respectivul stat.

Evenimente private (nunți, botezuri, mese festive, parastase etc.)

La stabilirea numărului maxim de persoane, nu sunt incluși copiii cu vârsta mai mică de 16 ani.
– la exterior (de ex. grădină) cel mult 200 de persoane.
– la interior (de ex. restaurant) cel mult 200 de persoane și cu asigurarea unei suprafețe de minimum 2 mp/persoană.
– în spații închise (de ex. terasă acoperită și delimitată) cel mult 150 de persoane.
– nunțile și botezurile se pot desfășura până la ora 02:00.

Cluburi, baruri, discoteci
-pot funcționa până la ora 2 noaptea (între orele 05 – 02).
– la interior, până la 30% din capacitatea maximă a spațiului.
! Participă doar persoanele care sunt vaccinate complet (de minim 10 zile).

Săli de jocuri
-pot funcționa până la ora 2 noaptea (între orele 05 – 02).
– la interior, până la 50% din capacitatea maximă a spațiului.
! Participă doar persoanele care sunt vaccinate complet (de minim 10 zile).
Competiții / evenimente / activități sportive
– la exterior și interior, până la 30% din capacitatea spațiului, purtarea măștii de protecție și minim 1 m între persoane.
– activitățile recreativ – sportive de grup, se pot desfășura în aer liber cu participarea a cel mult 10 persoane care nu locuiesc împreună (în funcție de rata de incidență locală).

Cinematografe, instituții de spectacole/concerte
– participarea spectatorilor până la 50% din capacitatea maximă a spațiului, cu purtarea măștii de protecție

Evenimente culturale, artistice și de divertisment (spectacole, concerte, festivaluri publice și private etc.)
– la exterior, cu maxim 1000 de persoane, obligatoriu cu mască de protecție.
– la interior, până la 70% din capacitatea spațiului, cu obligativitatea purtării măștii de protecție.

Cursuri de instruire (workshop-uri, training-uri)
– la interior, cel mult 150 de persoane.
– la exterior, cel mult 200 de persoane.
– conferințe, cu cel mult 150 de persoane la interior.

Toți participanții, obligatoriu cu mască și 2 mp/persoană.

Mitinguri şi demonstrații
– cel mult 100 de persoane.
Toți participanții, obligatoriu cu mască de protecție, dezinfectarea mâinilor, minim 1 m între persoane.

Restaurante, terase și cafenele
– la interior, între orele 05-02, până la 50% din capacitatea maximă a spațiului

Piscine
–la interior, până la 50% din capacitatea spațiului.

Locuri de joacă pt copii
– la interior, până la 50% din capacitatea spațiului, între orele 05-24.
Săli de fitness
– la interior, până la 50% din capacitatea spațiului, cu asigurarea a minim 7 mp/persoană, dacă rata de incidență este între 4 – 6 (la mia de locuitori).

Unități de învățământ
Dacă rata de incidență până la 6 (la mia de locuitori):
– participarea zilnică cu prezență fizică a tuturor antepreșcolarilor, preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție.
Dacă rata de incidență peste la 6 (la mia de locuitori):
– participarea zilnică cu prezență fizică în unitățile de învățământ a tuturor antepreșcolarilor, preșcolarilor și a elevilor din învățământul special, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție;
– participarea zilnică, în sistem on-line, a tuturor elevilor, cu excepția celor din învățământul special.

Citește mai mult

Ştirea zilei

Orele negre pe șoselele din România, când au loc cele mai multe accidente: „Fără educație nu vom scăpa de sânge pe drumuri”

Publicat

în

Orele negre pe șoselele din România, când au loc cele mai multe accidente: „Fără educație nu vom scăpa de sânge pe drumuri”

La începutul weekendului, dar și în seara primei zile lucrătoare a săptămânii sunt ore negre pe șoselele din România. Statisticile Poliției Rutiere arată că lunea și vinerea, între orele 18.00 și 19.00 au loc cele mai multe accidente rutiere grave, cu morți sau răniți care necesită spitalizare. Totul ține de educație și nu vom scăpa de sânge pe șosele până nu avem un plan național în acest sens, a declarat la Digi24 Titi Aur, expert în conducere defensivă.

Anul trecut a fost marcat de restricții dure, impuse pentru a limita răspândirea COVID-19, așa că în prima jumătate a anului, numărul accidentelor rutiere grave de pe drumuri a fost mai mic.

A început să crească în lunile de vară. Cel mai mare număr a fost atins în august, pe final de sezon estival, iar în ultimele săptămâni ale anului a scăzut iar pentru că s-a revenit la restricții dure.

Electrica Furnizare Discount

91,7% dintre evenimentele rutiere grave au avut loc în condiţii meteo normale.

Analizând numărul persoanelor decedate raportat la numărul accidentelor rutiere grave, observăm că anul 2020 a fost caracterizat de un indice de mortalitate mai mare în toate zilele săptămânii față de anul precedent.

Cele mai multe accidente rutiere grave – 534 – s-au produs în intervalul 18.00 – 19.00. Accidentele rutiere produse până la ora 7.00 şi după ora 17.00, deşi mai puţine ca număr, sunt caracterizate de o mortalitate mai ridicată, ceea ce sugerează faptul că, în condiţii de trafic mai puţin intens, oamenii sunt mai imprudenți la volan, ceea ce duce la mai multe accidente soldate cu victime.

În ceea ce privește principalele cauze ale accidentelor, viteza excesivă rămâne pe primul loc, urmată de traversarea neregulamentară ori neacordarea de prioritate în trafic. Următoarele cauze în ordinea frecvenței lor de manifestare sunt: abaterile bicicliștilor, neacordarea de prioritate pietonilor și neacordarea de prioritate vehiculelor.

În medie, cinci oameni mor zilnic în România, în accidente rutiere

Titi Aur, expert în conducere defensivă, a explicat ca Digi24 că în weekend se amestecă pe drumurile publice șoferii profesioniști cu cei amatori.

„Profesioniști nu sunt doar cei care lucrează ca șofer, ci cei care circulă zi de zi. Totodată, în weekend apar și șoferii amatori, care conduc mai rar, și atunci se încurcă traficul, apar diferite feluri de a conduce, se și aglomerează, deoarece începe naveta navetiștilor, care la final de săptămână se duc spre casă. Sunt tot mai mulți aceștia, a spus Titi Aur.

În spatele acestor statistici, sunt însă și alte motive”, a subliniat el.

Potrivit lui Titi Aur, șoferii nu conștientizează la ce pericole se expun, consideră că lor nu li se poate întâmpla nimic.

„Din păcate, în România, în medie, în fiecare zi cinci oameni mor, iar în jur de 70 – 80 sunt răniți.

„Părinții trec cu copiii de mână printre mașini”

Totul ține de educație, singurul domeniu în care nu s-a avansat deloc după Revoluție. La educație s-a regresat chiar.

Vorbim și de educația de acasă, părinții trec cu copiii de mână printre mașini, nu respectă trecerea de pietoni, nu pun copiilor centura de siguranță, nu îi pun în scăunel pe cei mici, fac asta pentru că nu conștientizează. De aceea e nevoie de educație pe toate planurile.

Până nu se va întâmpla asta nu scăpăm de sânge pe șosea.

România e țara cu cele mai multe accidente din Europa. În 2019, am avut 130 copii morți în accidente, prin comparație Suedia a avut zero. Se poate, dar trebuie un plan național”, a subliniat Titi Aur.

sursa: Digi24.ro

Citește mai mult

Ştirea zilei

DOCUMENT | Noile REGULI anti-Covid în Municipiul Alba Iulia, Aiud și alte localități și comune din Alba, la data de 26.09.2021. Hotărâre CJSU Alba

Publicat

în

DOCUMENT | Noile REGULI anti-Covid în Municipiul Alba Iulia, Aiud și alte localități și comune din Alba, la data de 26.09.2021. Hotărâre CJSU Alba

Având în vedere rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de COVID–19 la nivelul tuturor unităților administrativ–teritoriale din județul Alba, la data de 26.09.2021, transmisă Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba de către Direcția de Sănătate Publică Alba prin adresa nr.9.980 din 26.09.2021;

În conformitate cu:

-Legea nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID – 19, cu modificările și completările ulterioare;
– Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
– O.U.G. nr.21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, aprobată prin Legea nr.15/2005, cu modificările și completările ulterioare;
– H.G. nr.557/2016 din 3 august 2016 privind managementul tipurilor de risc
– H.G. nr.932/09.09.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, modificată și completată prin H.G. nr.990/17.09.2021, respectiv H.G. nr.1.115/24.09.2021 ;

Electrica Furnizare Discount

Ținând cont de:

• prevederile art. 10 din Regulamentul-cadru privind structura organizatorică, atribuțiile, funcționarea și dotarea comitetelor și centrelor operative pentru situații de urgență, aprobat prin H.G. nr.1491/2004;
• prevederile art. 23 alin. (1) din Regulamentul de Organizare și Funcționare a C.J.S.U. Alba, aprobat prin Ordinul Prefectului județului Alba nr.336/25.07.2017, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul dispozițiilor art.13 alin.2 anexa 3 la H.G. nr.932/09.09.2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 septembrie 2021, modificată și completată prin H.G. nr.990/17.09.2021, respectiv H.G. nr.1.015/24.09.2021,

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Alba, convocat în ședință extraordinară în data de 26.09.2021,
HOTĂRĂȘTE:

Art. 1. (1) Se constată încadrarea în limitele incidenței cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS–CoV-2, la data de 26.09.2021, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială de pe raza județului Alba, conform Anexei care este parte integrantă din prezenta hotărâre;
(2) Măsurile stabilite pentru diminuarea riscului de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2 la nivelul tuturor unităților administrativ-teritoriale de pe raza județului Alba, sunt cele prevăzute în hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.208 din 10.09.2021, modificată și completată prin hotărârile Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba nr.216 din 19.09.2021 și nr.222 din 24.09.2021, în funcție de rata de incidență cumulată la 14 zile a cazurilor de îmbolnăvire cu SARS-CoV-2, conform anexei la prezenta hotărâre;
(3) Măsurile prevăzute în anexa la prezenta hotărâre pentru Municipiile Alba Iulia și Aiud, Orașul Cugir și comunele Crăciunelul de Jos, Poșaga și Sălciua, intră în vigoare începând cu data de 27.09.2021 ora 00:00, și sunt valabile pentru o perioadă de 14 zile, iar termenele de aplicare a măsurilor prevăzute pentru celelalte unități administrative-teritoriale de pe raza județului Alba rămân cele stabilite prin hotărârile CJSU Alba adoptate anterior.
Art. 2. Hotărârile adoptate de CJSU Alba până la data adoptării prezentei hotărâri își mențin aplicabilitatea în măsura în care prevederile acestora nu contravin măsurilor stabilite în prezenta hotărâre.
Art. 3. Prezenta hotărâre se transmite membrilor Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Alba, la toate U.A.T-urile de pe raza județului Alba, în vederea aducerii la cunoștința populației, operatorilor economici și instituțiilor publice, prin toate mijloacele de comunicare avute la dispoziție. De asemenea, prezenta hotărâre se transmite la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență și la Departamentul pentru Situații de Urgență de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „UNIREA” al județului Alba. Totodată, hotărârea se va afișa pe site-ul Instituției Prefectului – Județul Alba.

Citește și : DOCUMENT| Starea de ALERTĂ. prelungită cu încă 30 de zile, din 10 septembrie: MĂSURI stabilite de CNSU

Se aplică măsurile prevăzute în Hotărârea CJSU Alba nr.208 din 10.08.2021 modificată și completată cu Hotărârile CJSU Alba nr. 216 din 19.09.2021 și nr. 222 din 24.09.2021:

Perioada de valabilitate a măsurilor:

MUNICIPIUL ALBA IULIA 3.30 art.2 lit.A și D 27.09.2021 ora 00:00 – 10.10.2021 ora 24:00

MUNICIPIUL AIUD 3.21 art.2 lit.A și D 27.09.2021 ora 00:00 – 10.10.2021 ora 24:00

MUNICIPIUL BLAJ 2.80 art.2 lit.A și C 20.09.2021 ora 00:00 – 03.10.2021 ora 24:00

MUNICIPIUL SEBEŞ 2.58 art.2 lit.A și C 25.09.2021 ora 00:00 – 08.10.2021 ora 24:00

ORAŞ ABRUD 1.35 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ORAŞ BAIA DE ARIEŞ 1.06 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ORAŞ CÂMPENI 1.11 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ORAŞ CUGIR 2.11 art.2 lit.A și C 27.09.2021 ora 00:00 – 10.10.2021 ora 24:00

ORAŞ OCNA MUREŞ 2.37 art.2 lit.A și C 15.09.2021 ora 00:00 – 28.09.2021 ora 24:00

ORAŞ TEIUŞ 2.91 art.2 lit.A și C 25.09.2021 ora 00:00 – 08.10.2021 ora 24:00

ORAŞ ZLATNA 0.89 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ALBAC 1.53 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ALMAŞU MARE 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ARIEŞENI 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

AVRAM IANCU 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

BERGHIN 2.62 art.2 lit.A și C 23.09.2021 ora 00:00 – 06.10.2021 ora 24:00

BISTRA 1.54 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

BLANDIANA 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

BUCERDEA GRÂNOASĂ 0.88 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

BUCIUM 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CÂLNIC 1.02 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CENADE 0.97 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CERGĂU 1.22 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CERU-BĂCĂINŢI 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CETATEA DE BALTĂ 0.33 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CIUGUD 1.53 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CIURULEASA 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CRĂCIUNELU DE JOS 2.33 art.2 lit.A și C 27.09.2021 ora 00:00 – 10.10.2021 ora 24:00

CRICĂU 0.51 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

CUT 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

DAIA ROMÂNĂ 1.27 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

DOŞTAT 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

FĂRĂU 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

GALDA DE JOS 1.12 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

GÂRBOVA 0.46 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

GÂRDA DE SUS 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

HOPÂRTA 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

HOREA 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

IGHIU 0.71 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ÎNTREGALDE 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

JIDVEI 0.19 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

LIVEZILE 2.55 art.2 lit.A și C 22.09.2021 ora 00:00 – 05.10.2021 ora 24:00

LOPADEA NOUĂ 1.58 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

LUNCA MUREŞULUI 0.78 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

LUPŞA 1.72 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

METEŞ 2.50 art.2 lit.A și B 25.09.2021 ora 00:00 – 09.10.2021 ora 24:00

MIHALŢ 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

MIRĂSLĂU 1.52 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

MOGOŞ 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

NOŞLAC 0.55 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

OCOLIŞ 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

OHABA 6,57 art.2 lit.A și F 25.09.2021 ora 00:00 – 08.10.2021 ora 24:00

PIANU 1.39 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

POIANA VADULUI 0.95 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

PONOR 1,69 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

POŞAGA 3.24 art.2 lit.A și D 27.09.2021 ora 00:00 – 10.10.2021 ora 24:00

RĂDEŞTI 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

RÂMEŢ 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

RIMETEA 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ROŞIA DE SECAŞ 0.63 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ROŞIA MONTANĂ 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

SĂLCIUA 2.13 art.2 lit.A și C 27.09.2021 ora 00:00 – 10.10.2021 ora 24:00

SĂLIŞTEA 0.43 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

SÂNCEL 8.46 art.2 lit.A și G 26.09.2021 ora 00:00 – 09.10.2021 ora 24:00

SÂNTIMBRU 0.66 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

SĂSCIORI 0.92 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

SCĂRIŞOARA 0.65 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ŞIBOT 0.84 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

SOHODOL 3.00 art.2 lit.A și C 18.09.2021 ora 00:00 – 01.10.2021 ora 24:00

ŞONA 2.29 art.2 lit.A și C 25.09.2021 ora 00:00 – 09.10.2021 ora 24:00

ŞPRING 0.40 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

STREMŢ 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

ŞUGAG 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

UNIREA 3.48 art.2 lit.A și D 5.09.2021 ora 00:00 – 09.10.2021 ora 24:00

VADU MOŢILOR 2.32 art.2 lit.A și C 22.09.2021 ora 00:00 – 05.10.2021 ora 24:00

VALEA LUNGĂ 1.29 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

VIDRA 0.00 art.2 lit.A și B până la modificarea scenariului

VINŢU DE JOS 2.16 art.2 lit.A și C 25.09.2021 ora 00:00 – 08.10.2021 ora 24:00

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare