Rămâi conectat

Ştirea Ta

Albaiuliancă, sfaturi pentru îmbunătățirea „traficului” din municipiu: ”Un student de facultate din anul 3 realizează și înțelege, ba chiar planifică mai bine decât modelul curent aprobat”

Ioana Oprean

Publicat

în

Albaiuliancă, sfaturi pentru îmbunătățirea „traficului” din municipiu: ”Un student de facultate din anul 3 realizează și înțelege, ba chiar planifică mai bine decât modelul curent aprobat”

Aglomerația din traficul rutier de la Alba Iulia, dar și timpii mari de așteptare, mai ales după ce semafoarele au devenit funcționale, sunt subiecte la ordinea zilei între șoferi, dar și în mediul online.

După ce primăria Municipiului Alba Iulia a cerut zilele trecute ajutorul cetățenilor pentru a identifica soluții inovatoare pentru a elimina marile blocaje, pe rețelele sociale au apărut mai multe postări conținând diverse opinii despre ce ar putea face autoritățile în legătură cu traficul rutier din oraș.

Este și cazul unei tinere albaiulicence care este de părere că proiectele ar trebui să fie publicate și pentru populație, dând astfel șansa și antreprenorilor mai puțin cunoscuți, dar dornici să se dezvolte și să contribuie pe plan local, și nu doar celor angajați pe baza relațiilor pe care le au.

Citește și: Primăria Alba Iulia își pune întrebări cum ar putea face traficul mai sigur și mai eficent: Cere ajutorul cetățenilor

”Sfat pentru îmbunătățirea „traficului”.

În principiu, cei care au instalat semafoarele ”smart” ar fi trebui să fie responsabili de planul de executare, oferind calitate, DEMOstrație printr-un plan care întâi ar fi trebuit să simuleze moderarea traficului, prin următori, simpli pași:

1. Injectând harta (luată de pe Google, pe gratis) într-un program care execută simularea.

2. Recunoașterea parametrilor decisivi, din punctul de vedere al rutelor, șoselele cu prioritate ( etichetândule adecvat) cu prioritate de direcție!!

3. Generarea rutelor randomizate a unor puncte în mișcare care se adaptează limitelor de viteză, acestea simulând mașinile din trafic.

4. Management local cu prioritate, la o stradă, trecere anume (din punctul de vedere a pietonilor) care acesta fiind pe baza senzorilor instalate pe semafoare, unde pietonul dorește să ‘treaca strada’ , iar timpul de 10-20 de secunde sa fie blocat pentru favorizarea pietonilor in timp cat se poate de instant!!!

Acest algoritm sa se execute timp de câteva ‘ore’ cu scopul de coordonare optima în corelație cu destinație-timp, va genera pentru toate semafoarele etichete, acțiuni de ‘rosu-galben-verde’, optime, unde parametrul random, la un anumit punct fiind pietonul care cere blocarea rutei pentru scurt timp, iar eticheta de drum principal se va acorda mașinilor cu rute intersectate cu prioritatea expusa de pieton.

Algoritmul generând astfel un model, care sa fie supus din nou executării algoritmului, pe baza bombardării cu factori random, iar cel mai optim model fiind selectat )

Coordonarea traficului are in scop ruta-timp-destinatie din punct de vedere a șoferilor, iar pietonii fiind un factor instant și random, care blochează traficul pentru maxim 10-15 secunde într-un punct anume !!!

E ireal, cel puțin în centru ca și pieton am așteptat și 10 minute la semafor , vizavi de banca BCR!!!

Nu înțeleg:

1. Cum s-a aprobat implementarea semafoarelor smart, fără plan de performanta demonstrativ pentru aplicare?

2. Pare că cei asociați proiectului , nu au avut concurență…hmm ‘pe pile din nou?’ ‘European Balcanic Smart projects’, pardon.

Credeți-mă un student de facultate (cu profil real) din anul 3 realizează și înțelege, ba chiar planifică mai bine decât modelul curent aprobat!!!

Sfat:

1. Publicați concursurile de asociere pe un proiect anume și populației!!! Specificați de ce experiențe, diplome aveți nevoie pentru o posibilă colaborare (nu de ce nume sau relație!!!)!!!

2. Dați șanse în primul rând și antreprenorilor, care sunt specializați devotați să se dezvolte și să contribuie la planuri locale, poate așa devine și populația României mai….patriotică și stimulată pentru evoluție!!!

Nu vă mirați că ‘ tot ce e bun tre să dispară din această țară, unde numai proști ca noi nu se mai cară… ‘ – citat din Paraziții

Mulțumesc că mi-ați cerut părerea,

Cu drag un cetățean in dubii!”, a scris tânără pe Facebook.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Ştirea Ta

Ştirea Ta

VIDEO ȘTIREA TA | Aglomerație infernală în autobuzele din Alba Iulia. Călător: „Au fost peste 80 de persoane. Șoferul a închis ușa, să nu mai intre.”

Bogdan Ilea

Publicat

în

Aglomerație infernală în autobuzele din Alba Iulia. Călător: „Au fost peste 80 de persoane. Șoferul a închis ușa, să nu mai intre.” Calvarul călătorilor care folosesc transportul public în comun din Alba Iulia continuă. Pasagerii sunt nevoiți să stea înghesuiți pe mai multe linii din oraș. Mai multe videoclipuri, care au fost filmate pe diferite […]

Citește mai mult

Ştirea Ta

VIDEO ȘTIREA TA | Depășire pe linie continuă făcută de un șofer, cu numere de Cluj, pe o stradă din Alba Iulia: ,,Acolo se practică foarte des asta”

Bogdan Ilea

Publicat

în

Depășire pe linie continuă făcută de un șofer, cu numere de Cluj, pe o stradă din Alba Iulia: ,,Acolo se practică foarte des asta” Un videoclip în care un șofer cu numere de Cluj efectuează o manevră neregulamentară în trafic a fost publicat pe o rețea de socializare.  Citește și: FOTO ȘTIREA TA | TIR […]

Citește mai mult

Ştirea Ta

FOTO ȘTIREA TA | TIR încărcat cu lemne până la refuz pe un drum din Vințu de Jos. A circulat pe un drum cu o restricție de 7,5 tone

Bogdan Ilea

Publicat

în

TIR încărcat cu lemne până la refuz pe un drum din Vințu de Jos. A circulat pe un drum cu o restricție de 7,5 tone Un tir încărcat cu lemne până la refuz a fost fotografiat în localitatea Vințu de Jos, astăzi, 6 noiembrie. Evenimentul surprinde un moment des întâlnit pe drumurile din România, mai […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea