Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Actualitate

Hidroelectrica| Noi nemulțumiri în rândul clienților: Ce se întâmplă cu prețurile și cu contractele care expiră

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Tot mai mulți din milioanele de abonați ai Hidroelectrica sunt revoltați și spun că sunt tratați diferit de compania de stat, unii cu oferte de preț mai mare, iar alții cu tarife mai reduse. Nemulțumirile vin și pe fondul întârzierii sosirii facturilor la clienți.

Tot mai mulți români regretă că au trecut la Hidroelectrica

Este haos la Hidroelectrica atunci când vine vorba de facturile la energia electrică, mai ales că ele întârzie de luni bune în a fi tipărite. Totodată, clienții se declară tot mai nemulțumiți de acțiunile companiei.

Aceștia susțin că, după ce firma a făcut tot posibilul să îi convingă că oferă cel mai bun preț de pe piață, acum vine cu oferte peste concurență. Ba mai mult, foarte multe contracte urmează să expire curând, iar oamenii se plâng că nici măcar nu au fost notificați de furnizor.

Cu ce replică vine compania

În acest context, Hidroelectrica vine și spune că persoanele care nu primesc nicio notificare vor rămâne cu prețul vechi, de 25 de bani pe kWh, iar contractul se va prelungi automat.

„Dacă nu se modifică nimic din contract, fie că vorbim de preţ sau orice altă clauză, practic nu este necesară o corespondenţă între părţi”, a declarat Zoltan Nagy-Bege, vicepreşedinte ANRE, potrivit observatornews.ro.

Există, însă, și clienți care au primit o ofertă de preț mai mare, putând să decidă dacă acceptă sau denunță actualul contract.

Vicepreședintele ANRE spune că decizia de creștere a tarifelor este cel puțin ciudată.

Când vor sosi facturile din august 2022

Unii dintre consumatori au ajuns să regrete deja decizia de a se muta de la un furnizor la altul, mai ales că nici problema facturilor persistă, Aceștia nu le-au primit în ultimele luni, urmând a le veni sume mari de plată.

Hidroelectrica a anunțat că oamenii vor primi în zilele care urmează facturile pe luna august a anului 2022 și îi sfătuiește pe clienți să semnaleze eventuale probleme, dacă se constată că sunt sume eronate trecute în factură.

Compania a fost amendată cu un milion de lei, din partea ANRE, după ce Autoritatea a primit numeroase plângeri și reclamații.

Sursa: playtech.ro


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Cum trebuie să procedeze românii care dețin două autoturisme sau două proprietăți imobiliare: Legea pe care nu mulți oameni o cunosc

Bogdan Ilea

Publicat

în

Cum trebuie să procedeze românii care dețin două autoturisme sau două proprietăți imobiliare: Legea pe care nu mulți oameni o cunosc Românii care dețin două mașini sau două apartamente, trebuie să știe că vânzarea celei de-a doua mașini sau a celei de-a doua locuințe în decursul aceluiași an calendaristic poate implica costuri suplimentare. Conform unei […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea