Rămâi conectat

Actualitate

Facturi URIAȘE la energie, în Alba. Poziția ENGIE România, față de prețurile ridicate la gaze naturale și informațiile apărute în media

Ziarul Unirea

Publicat

în

Facturi URIAȘE la energie, în Alba. Poziția ENGIE România, față de prețurile ridicate la gaze naturale și informațiile apărute în media

Furnizorul ENGIE România își prezintă poziția în legătură cu informațiile apărute în media, care vorbesc despre scumpirile observate la facturile de energie ale unor instituții din orașul nostru.

ENGIE Romania a preluat furnizarea în regim de ultimă instanță pentru mai mulți clienți juridici, instituții sociale și de învățământ din Alba Iulia, după ce furnizorul cu care aceștia încheiaseră un contract a fost în imposibilitatea de a mai asigura continuitatea furnizării.

Preluarea clienților în regim de ultimă instanță este stabilită de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (A.N.R.E.) pe baza unor criterii clar definite, printre care costul cel mai mic și capacitatea disponibilă de preluare. Furnizarea în regim de ultimă instanță se asigură pentru o perioadă temporară, iar clienții au posibilitatea de a contracta orice furnizor de pe piața de gaze naturale, aspect comunicat clienților de către ENGIE Romania.

În ceea ce privește nivelul de preț aplicat, acesta este determinat de creșterea fără precedent a prețurilor de achiziție, fiind o cerere foarte mare de gaze naturale și o ofertă insuficientă. Pentru furnizarea de ultimă instanță, necesarul de consum al clienților nu a putut fi anticipat, fapt pentru care ENGIE Romania este obligată să recurgă la achiziția de gaze naturale pe piața pe termen scurt, unde nivelul de preț este, în general, ridicat.

CITEȘTE ȘI: PESTE 300 000 de lei, factura la gaz pentru Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” din Alba Iulia, în mijlocul valului de scumpiri

Menționăm că o parte dintre clienții preluați au beneficiat de reducerile aferente schemei de sprijin însă, pentru alții, nu au putut fi aplicate măsurile de sprijin deoarece clienții nu au fost transmis documentația necesară, conform legii. Conform ultimelor modificări legislative, pentru consumul aferent lunilor februarie-martie, măsurile de sprijin vor fi aplicate în mod automat, fără a fi necesar niciun alt demers din partea clientului.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Cod rutier 2024: Noi modificări care permit șoferilor contestarea rezultatelor etilotestului. Condiții în care se poate cere retestarea

Bera Larisa

Publicat

în

Cod rutier 2024: Noi modificări care permit șoferilor contestarea rezultatelor etilotestului. Condiții în care se poate cere retestarea Modificări semnificative au fost aduse în Codul Rutier 2024, iar noile prevederi sunt primite cu entuziasm de șoferii din România. O nouă lege permite conducătorilor auto să conteste rezultatele etilotestului. Citește și: Guvernul decide înghețarea punctului de […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea