Ioan Dîrzu, deputat PSD de Alba: Adevărul despre drumurile din Munții Apuseni!
Asfaltarea drumurilor naționale din Munții Apuseni a început din anul 2018 când premierul social-democrat de atunci al României a primit și înțeles un memoriu semnat de 23 de primari din zonă care solicitau și deopotrivă fundamentau această necesitate din punct de vedere economic, social și turistic. S-a luat, astfel, decizia modernizării DN 74: Alba Iulia – Buceș; DN 74A: Abrud – Câmpeni; DN 75: Arieșeni – Câmpeni – Mihai Viteazu.
A urmat o perioadă cu licitații și au fost începute primele lucrări de asfaltare a unor drumuri care nu au mai văzut de mult timp betonul. În anul 2019, lucrările de infrastructură din Apuseni au prins, în sfârșit, contur. S-au asfaltat mai multe tronsoane deosebit de importante, între care menționăm Albac – Arieșeni, Abrud – Câmpeni, DN 74 (Zlatna spre Dealul Mare și spre Alba Iulia). Acestora li se adaugă alte drumuri reabilitate din interiorul unităților administrativ-teritoriale, prin Programul Național de Dezvoltare Locală. În total, într-un singur an, vorbim de circa 100 de kilometri de drumuri aduși la standarde europene.
A fost, fără doar și poate, fapt recunoscut și de către primarii liberali, un an în care investițiile în infrastructură au luat avânt, erau pe drumul cel bun. Dacă Guvernul social-democrat ar fi rămas, cu siguranță, 2020 ar fi fost anul marilor investiții în infrastructura din Apuseni. Acest lucru, însă, e greu de crezut că se va întâmpla cu un Guvern PNL care, în prag de pandemie vorbea doar de anticipate, cu gândul numai la propriile beneficii, în loc să pregătească țara pentru depășirea crizei. Cu titlu de exemplu vă spunem că, în 2019, în perioada similară a anului trecut, respectiv până la finalul lunii aprilie, se turnaseră 30 de kilometri de covor asfaltic pe drumurile naționale din Munții Apuseni. În acest an vorbim doar de 5 kilometri de drumuri reabilitați cu care, de fapt, se continuă, memoriul semnat de cei 23 de primari. Totul, însă, cu încetinitorul. Cu toate acestea, „liderul deputaților PNL” Florin Roman vorbește, în presa locală, despre marile sale proiecte de infrastructură cu care, de altfel, ne-a mai amuzat și cu alte ocazii.
Îi amintim că drumurile din Apuseni au văzut asfaltul doar pe hârtie când ministru al Transporturilor fusese actualul premier, Ludovic Orban, iar noi, nici în zi de azi, nu ajungem în 7 ore la Viena.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
ITM ALBA: Amenzi de 24.500 lei și 13 avertismente în perioada 23-27 septembrie 2024. Ce nereguli au găsit inspectorii
ITM ALBA: Amenzi de 24.500 lei și 13 avertismente în perioada 23-27 septembrie 2024. Ce nereguli au găsit inspectorii Inspectorii ITM Alba au dat în perioada 23-27 septembrie, 13 avertismente și amenzi în valoare de 24.500 de lei. Citește și: Explozie de locuri de muncă la stat în 2024: 5.000 de posturi noi, doar în […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
26 septembrie – Ziua Limbilor Europei. Se sărbătorește în toate cele 47 de state membre ale Consiliului Europei
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
28 septembrie 1848 – A treia Adunare naţională de la Blaj. „Memoriul poporului român din Transilvania”, adresat Parlamentului de la Viena, susținea egalitatea națională cu toate popoarele din imperiu
-
Sportacum 3 zile
Unirea Dej – Metalurgistul Cugir 3-2 (1-1), în Liga 3 | „Roș-albaștrii”, eșec după ce au egalat în două rânduri, într-un meci nebun
-
Opinii - Comentariiacum o zi
29 septembrie: Ziua Mondială a Inimii. Bolile cardiovasculare, cauza principala de deces si dizabilitate la nivel mondial
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
27 septembrie – Ziua Internațională a persoanelor cu deficiențe de auz. Peste 300 de milioane de persoane din întreaga lume sunt afectate de pierderea auzului
-
Opinii - Comentariiacum o zi
29 septembrie: Vara Târzie sau Vara lui Mioi: Tradițiile și obiceiurile conform credinței populare