Între 30 și 126 de lei pe lună – contribuția părinților pentru copiii înscriși la creșa din Aiud
Serviciul Public de Asistență Socială Aiud a stabilit cuantumul alocaţiei zilnice de hrană în Creşa municipiului, la suma de 6 lei/zi, și costul mediu lunar de întreţinere pentru un copil, în cuantum de 630 de lei.
Din această sumă părinții vor plăti o contribuție calculată în funcție de venitul mediu brut lunar și numărul de copii înscriși la respectiva unitate. Astfel, pentru părinții cu un singur copil înscris la creșă, cota procentuală din contribuție va fi de 20% (126 de lei) dacă au un venit mediu brut peste 700 de lei și 10% (63 de lei) dacă au venituri între 225 și 699 de lei. Părinții cu 2 sau mai mulți copii înscriși la creșă vor plăti 10% (63 de lei) dacă au venituri peste 700 de lei brut și 5% (aproximativ 31 de lei) dacă au venituri între 225 și 699 de lei.
”Costul mediu zilnic pentru un copil în creşă s-a calculat raportând cheltuielile de întreţinere (bunuri şi servicii în sumă de 95790 lei) la numărul zilnic de copii prezenţi (3.193 copii), rezultând un cost mediu de 30,00 lei/zi/copil prezent şi un cost mediu lunar de întreţinere în cuantum de 630,00 lei/copil, corespunzător unui număr mediu de 21 de zile lucrătoare pe lună în care funcţionează creşa”, precizează reprezentanții SPAS Aiud.
Sumele prezentate mai sus vor fi supuse spre aprobare consilierilor locai din Aiud, în ședința din 28 august a.c.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Primăria Alba Iulia acoperă cheltuielile din primele luni ale anului 2025 cu excedentul bugetar. Ce va face cu suma de aproape 15 milioane de lei
Primăria Alba Iulia acoperă cheltuielile din primele luni ale anului 2025 cu excedentul bugetar. Ce va face cu suma de aproape 15 milioane de lei Proiectul de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului bugetar al anului 2025 pentru acoperirea temporară a golurilor de casă pe secțiunea de dezvoltare în anul 2025 va fi supus votului consilierilor […]