Rămâi conectat
MA-RA-MU

Societate

VIDEO: Campania „Marea Înfăţişare” la final

Alexandra Mates

Publicat

în

Cea mai importantă campanie de promovare neconvenţională a unui oraş din România, Campania ”Marea înfăţişare” s-a încheiat la Alba Iulia, iar rezultatele campaniei au fost prezentate astăzi, în cadrul unei conferinţe de presă, de către iniţiatorul proiectului, fotograful Romulus Oprişcan şi Mircea Hava, primarul oraşului.

Peste 1400 de albaiulieni şi turişti care au vizitat oraşul nostru în această vară s-au lăsat fotografiaţi în cadrul acestui proiect. Ideea ce a stat la baza acestei acţiuni, implementată de Primăria municipiului Alba Iulia, aparţine fotografului Romulus Oprişcan. Impactul on-line a fost unul foarte mare: peste 60.000 de vizitatori unici pe website-ul, pagina de facebook a proiectului şi pe pagina municipiului Alba Iulia. Toate instantaneele (peste 1000 la număr) se pot accesa pe www.albaiuliamea.ro şi tot de acolo, fiecare participant îşi poate downloada fotografia proprie. Drept mulţumire pentru cei care au participat la campanie, a fost  meshul de 150 de metri pătraţi, cuprinzând logoul final format din portretele celor 1400 de susţinători ai campaniei, care a fost amplasat în centrul oraşului, pe Magazinul Unirea. O variantă digitală a logoului poate fi vizualizată pe site-ul mai sus amintit.

„Campania a fost gândită pe 2 etape. Prima etapă offline, adică fotografierea celor 1400 de oameni, apoi cea de-a doua etapă s-a desfăşurat online. Practic a fost o campanie de promovarea a oraşului pe online. O mare surpriză a fost pentru cei plecaţi în străinătate, care şi-au regăsit rudele printre cei fotografiaţi, iar  o surpriză şi mai plăcută a fost că au participat un număr foarte mare de persoane în vârstă, care ştiţi foarte bine sunt cam închise la chestii neconvenţionale.Oamenii din Alba Iulia au avut o deschidere fantastică, în ultimele weekend-uri chiar au stat la coadă pentru a se fotografia, iar ecoul a fost foarte puternic. La un calcul sumar sunt peste 60.000 de vizitatori unici. Impactul a fost mare. Chiar am primit felicitări de la diverse agenţii de publicitate, de exemplu din Bucureşti sau  Cluj, pentru acest proiect inedit”, a declarat Romulus Oprişcan.

”Investiţiile realizate în ultimii câţiva ani în Alba Iulia au schimbat complet faţa oraşului, transformându-l într-o destinaţie cu potenţial turistic ridicat. Pentru a crea vizibilitate acestor locuri şi pentru a insufla un ataşament al albaiulienilor faţă de oraşul lor, lucru absolut necesar în perspectiva unor activităţi turistice susţinute, avem nevoie de tot mai multe evenimente de promovare. Marele câştig al campaniei este implicarea atât de mare a cetăţenilor. Asta demonstrează că albaiulienii îşi iubesc cetatea şi au arătat-o încă o dată. Vrem să atragem turişti şi avem nevoie de atenţie, de promovare. A fost scopul campaniei şi noi am reuşit să facem ceva inedit, unic în România”, a declarat primarul Mircea Hava.

Suma alocată pentru acest proiect a fost de 16.000 de lei, din care 8.000 de lei au fost cheltuiţi pentru mesh, printul şi chiria acestuia pe Magazinul “Unirea”, restul fiind cheltuiţi pentru site-uri şi promovare. De menţionat că  fotograful Romulus Oprişcan nu a primit niciun ban pentru acest proiect, acesta implicându-se voluntar.

În 2 săptămâni, meshul va fi mutat pe clădirea Primăriei Municipiului Alba Iulia, iar pe viitor, aşa după cum ne-a declarat Romulus urmează şi un filmuleţ, cam de 5 minute, care va cuprinde imagini cu oraşul şi cu oameni din Alba Iulia, pe perioada celor 4 anotimpuri din an. Acesta va fi gata cam în primăvara anului viitor, 2013.

Amintim că paginile proiectului (de unde pot fi downloadate fotografiile şi/sau văzut logoul final, la rezoluţie foarte mare) sunt:www.albaiuliamea.ro ; http://www.facebook.com/albaiuliamea ; http://www.facebook.com/primariaalbaiulia.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Societate

Opinii - Comentarii

Tradiții și superstiții de Ignat, ziua în care sunt sacrificați porcii. Cum vor fi pedepsiți cei care muncesc în această zi

Ziarul Unirea

Publicat

în

În tradiția creștină românească, tăiatul porcului are o dată bine stabilită. Această zi este denumită Ignat, deoarece în calendarul creștin-ortodox, ziua coincide cu Sfântul Ignatie Teoforul Despre Sfântul Ignatie Teoforul prăznuit pe 20 decembrie se ştie că a lăsat Bisericii documente preţioase – scrisorile sale dedicate comunităţilor crestine prin care trecea pe drumul martiriului, care […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea