Rămâi conectat

Opinii - Comentarii

Telefonul mobil, în topul celor mai dorite produse de Crăciun. Ce cadouri își doresc românii – STUDIU

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Telefonul mobil conduce în topul celor mai dorite produse de Crăciun, 13% dintre români preferând un astfel de cadou, față de 7% anul trecut. Alte daruri așteptate de sărbători sunt: automobilele, articolele de vestimentație, accesoriile/bijuteriile (câte 6%) și banii (5%).

cadouri pentru iubite sau sotii de 8 MartieMajoritatea românilor din mediul urban așteaptă în acest an, sub bradul de Crăciun, cadouri materiale, iar bugetul mediu alocat pentru cumpărăturile din această perioadă se ridică la 544 de lei, cu 31% mai mare decât în 2014, arată rezultatele unui studiu de specialitate, dat publicității marți.

Pe de altă parte, în acest an, 11% dintre românii de la oraș preferă bunurile spirituale (sănătate, fericire, liniște sufletească etc.), în scădere de la 19%, cât se consemnase în aceeași perioadă din anul trecut.

Potrivit cercetării iSense Solutions, numărul românilor care doresc să primească de Crăciun bunuri materiale a crescut cu 15%, în 2015 față de anul precedent, la 85%.

Studiul de specialitate relevă, de asemenea, că femeile, mai mult decât bărbații, își doresc cadouri materiale de Crăciun (88% dintre femei versus 82% dintre bărbați). Pe lista preferințelor se află, în cazul femeilor, hainele, accesoriile/bijuteriile, parfumurile și produsele cosmetice, în timp ce bărbații așteaptă de la Moș Crăciun, produse electronice.

Citește și Mesaje de Crăciun pentru: părinți, prieteni, familie, iubit(a). Scurte SMS-uri noi cu urări şi felicitări creștine, haioase sau amuzante de Crăciun fericit

Anul acesta, românii din mediul urban au alocat în medie 544 lei pentru cadourile de Crăciun, cu 31% mai mult decât în anul precedent. Bărbații au alocat acestor cumpărături un buget semnificativ mai mare decât cel al femeilor, de 607 lei.

Printre cadourile pe care românii intenționează să le ofere celor dragi se găsesc: articolele de vestimentație (36%), jucăriile (22%), produsele cosmetice/de îngrijire personală (19%) și dulciurile (18%).

Studiul a fost realizat online de către compania iSense Solutions pe un eșantion de 1.006 de respondenți, în 2015, și 1.069 de respondenți, în 2014, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de încredere de 95%. (V.N.)

Sursa Agerpres


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Opinii - Comentarii

Opinii - Comentarii

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile

Unirea Ziarul

Publicat

în

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile Mare e grădina… alegerilor. Dacă nu luăm în seamă acei lăudătorilor plătiți, ar trebui să lăsăm pentru o dată ulterioară enumerarea efectelor negative sau pozitive ale unei alianțe, mai ales în perioada pre-electorală. Oricum, efectele unor astfel de alianțe pot fi și puțin benefice, de natură să […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea