ȘTIREA TA/ Mașina de aprovizionare a unei firme blochează, zilnic, o stradă întreagă. Localnicii cu mașini stau ”la coadă” zeci de minute, ca să poată ajunge acasă

Albaiulienii care locuiesc în zona M-urilor din Cetate sunt nemulțumiți că, în fiecare zi, o mașina de aprovizionare a unei firme le blochează accesul spre parcare. Situația ne-a fost semnalată de o cititoare a publicatiei ziarulunirea.ro, care ne-a trimis poza alăturată și următorul mesaj:

12910726_1214736848544422_1110810826_n”Chiar mi se pare bătaie de joc! Și asta se întâmpla zi de zi! Locuiesc în Cetate, pe B-dul 1 Decembrie, iar zilnic când doresc să ajung cu baiețelul acasă de la gradiniță mă lovesc de aceeași problema. Niște domni (ca să nu le zic altfel), care aprovizioneaza un supermarket, parchează în drum fără să le pese. Azi am stat 35 de minute până au eliberat drumul, s-a făcut bineînțeles și coadă și dânșii nu aveau nicio treabă. Ba chiar erau indignați că-i deranjăm! Nu sunt absurdă și înțeleg că trebuie să descarce, însă puteau parca undeva în lateral, nicidecum în mijlocul drumului!”.

__________________________________________

Dacă vrei să ne semnalezi un eveniment, dacă ai văzut ceva neobișnuit, dacă vrei să pui o întrebare unei instituții publice sau unui politician, dacă ai filmat sau fotografiat ceva interesant, trimite-ne pe adresa redactieonline@unirea-pres.ro, iar reporterii noștri vor lua legătura cu tine.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

7 Comentarii

Horea 28 martie 2016 at 23:01

„… în fiecare zi, o mașina de aprovizionare a unei firme ne blochează accesul spre parcare.”

N-ati auzit de instrumentul numit … sulă (folosita de obicei de pantofari sau cizmari)?

E simplu de mânuit si patrunde usor in cauciuc.

Bulă 29 martie 2016 at 12:13

Chiar ca nu se mai prea gasesc SULE!
Eventual adevaratii barbati s-ar putea sa mai posede. Nu putem cere asa ceva de la doamna care sesiseaza blocajul de mai sus.

dolfi 28 martie 2016 at 23:07

pai daca ar lucra „de noapte”, patronii de la magazinu’ proaspat largit- ala cu sisteme de securitate analogice-organice (tantiile alea ce se uita dupa tine sa nu furi ) – ar trebui sa aibe si angajati care sa lucreze „de noapte” – si costa prea mult ca deh… zgarcenia e mare n-au bani de un sistem de securitate modern..

mda 28 martie 2016 at 23:28

Era greu sa vireze la a doua la dreapta si sa faca un mic ocol pe dupa bloc? Ajungea in acelasi loc. Sa astepti peste 30 de minute mi se pare aberant.

Octavian 29 martie 2016 at 4:15

Cateva probleme ale zonei M-urilor:

Daca locatarii celebrelor M-uri ar renunta la beciurile cu muraturi din fosta parcare subterana a blocului si ar parca macar parte din masini acolo, probabil trotuarul acela ar putea fi folosit cum a fost conceput…
Pe vremea in care a fost construit blocul, alimentara respectiva avea o rampa de aprovizionare cu refugiu in locul careia e o constructie ulterioara (cred ca aceasta ar putea fi o parte a problemei) . Sa nu mai vorbim de cele cateva garaje ramase in picopare plus o cladire a asociatiei construita pe inca 3 sau 4 locuri de parcare, in conditiile in care numarul masinilor s-a inmultit considerabil, consider ca demolarea acestora ar aduce un beneficiu major locatarilor.
Pentru degajarea si mai mare a zonei, s-ar putea modifica inclusiv calea de acces in „parcarea” subterana a M-urilor, marindu-i inclinatia si scurtandu-i lungimea… dar cine sa se ocupe de asta? , ca intrarea e a asociatiei si garajul subteran la fel, cladirile aparute ulterior sunt pe domeniul public , dar probabil sunt autorizate … poate ne elucideaza cei de la ziar.
Abia apoi putem ridica pretentii referitoare la ilegalitatile comise de soferii nevoiti sa incalce legea ca sa-si salveze vertebrele tasate la caratul marfurilor pentru 1000 de lei pe luna. Ei sunt de vina!!! Sa-i omoram cu pietre ca merg la servici cand altii se imbogatesc cu japca.
Nu locuiesc in zona, dar cred ca fiecare are parte din vina indiferent din care din cele trei categorii de romani fac parte :
1 – cei tupeisti, avari si egoisti ;
2 – cei creduli , cu frica lui D-zeu, care nu ar sufla o vorba de teama de cei „cu pile si bani” de la 4 camere , sau
3 – cei indiferenti de problemele comunitatii , care nici macar nu au fost o data la sedintele de asociatie si se trezesc peste noapte ca nu pot parca in parcarea blocului, nu au nici beci in parcarea subterana, nu stiu ca au avut dreptul la un uscator pentru haine etc.
A patra categorie, cei interesati de comunitate, corecti si cerebrali nu mai este o problema, i-am catalogat ca si „nebunul ala de la 2 care tot face scandal”, oricum sunt putini si nu conteaza… zbiara degeaba.
Sincer, sunt curios ce am face daca vecinul de la 5 ar pune lacat pe lift maine spunand ca e al lui… probabil am urca pe scari, nu?

omu 29 martie 2016 at 9:29

La fel se intampla si la M12. Masinile care aprovizioneaza magazinul de la parter blocheaza iesirea in Closca, desi are loc de parcare langa usa magazinului.

D,aia ! 30 martie 2016 at 8:58

Daca alimentara si-a construit o magazie in spatele blocului M1 ilegal si acum aleea se sufoca, ori o darima si largeste locul, ori face aprovizionarea prin fata magazinului ca este destul de lat trotuarul. Insa si acolo alimentara a inaintat , si-a marit spatiul si poate pina la urma va ocupa complet si aleea cu pricina ca sa puna capac la toate. Cineva comenta ca sunt garaje destule la subsol, dar intai ar trebui sa numere cite sunt si va constata ca nici macar o scara intreaga de bloc nu ar avcea garaj pt toate apartamentele.

Comentariile sunt oprite

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...