Rămâi conectat

Curier Județean

Rețea de canalizare în localitățile Hopârta și Lopadea Nouă: Primăria a solicitat emiterea acordului de mediu

Ioana Oprean

Publicat

în

 Primăria comunei Hopârta a solicitat emiterea acordului de mediu din partea APM Alba pentru înființarea reței de canalizare în localitățile Hopârta și Lopadea Nouă.

În prezent în localitatea Hopârta, nu există rețea de canalizare menajeră. Astfel Primăria comunei Hopârta dorește modernizarea satului, reședință de comună, prin realizarea rețelei de canalizare menajeră și racordarea tuturor imobilelor din intravilan.

Prin această investiție se dorește creșterea nivelului de trai al comunității cât și îmbunătățirea condițiilor de mediu, deoarece prin existența sistemului de alimentare cu apă potabilă rezultă că toate gospodăriile cu băi sunt racordate la fose septice neconforme.

Situatia propusă

Datorită sistemului nivelmetric al localității, este necesară amplasarea a 4 stații de pompare ape uzate, notate SPAU. Trei dintre stațiile de pompare ape uzate vor fi amplasate în zonele cele mai joase a localității, iar cea mai mare dintre ele, a 4-a, va avea rolul de a refula toată apa uzată colectată din rețeaua menajeră, în cel mai apropiat sistem de canalizare menajeră aflat în localitaea Lopadea Nouă, UAT cu aceași denumire. Conductele de refulare vor însuma o lungime totală de 4260 m. Pe conducta de refulare în lungime de 3870 m se vor amplasa 23 de cămine de inspecție.

Rețeaua de canalizare propusă este în lungime totală de 6318 m.

Principalele obiective ale realizării investiției sunt:

-asigurarea unui grad de civilizație si îmbunătățirea stării de sănătate a locuitorilor acestei localități prin înființarea unei rețele publice de canalizare;
-reducerea poluării solului, aerului și apei;
-dorința agențiilor economici de a beneficia de servicii extrem de utile ale unei rețele publice de canalizare, care va conduce implicit la creșterea procesului de producție și al mediului de afacerei din spațiul respectiv.

Durata de implementare respectiv execuție a obiectivului de investiții se prelimină la 44 de luni, după cum urmează:

-Proiectare la faza SF+PT+DTAC 6 luni
-Organizarea licitatiei 2 luni
-Realizarea infrastructurilor impuse de proiect 36 luni


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Aerul din Sebeș, tot mai greu de respirat: Municipiul se află pe lista celor mai poluate 23 de orașe din România

Rebecca Buzdugan

Publicat

în

Aerul din Sebeș, tot mai greu de respirat: Orașul este inclus între cele 23 cu cea mai slabă calitate a aerului din țară Municipiul Sebeș se numără printre cele 23 de orașe din România unde s-au înregistrat depășiri ale indicatorilor de poluare, potrivit celor mai recente date publicate de Agenția Națională pentru Mediu și Arii […]

Citește mai mult

Curier Județean

VIDEO | INCENDIU în Alba Iulia! Ard deșeuri pe strada Siretului. Intervin pompierii

Bogdan Ilea

Publicat

în

INCENDIU în Alba Iulia! Ard deșeuri pe strada Siretului. Intervin pompierii Un incediu a izbucnit la mai multe deșeuri de pe strada Siretului din Alba Iulia, astăzi, 29 octombrie, în jurul orei 20:15. Flăcările se manifestă pe o suprafață de 10m2. ISU Alba a transmis că, Detașamentul de pompieri Alba Iulia intervine pentru stingerea unui […]

Citește mai mult

Curier Județean

FOTO | ACCIDENT între Șard și Bucerdea Vinoasă: O singură mașină implicată. Intervin pompierii

Bogdan Ilea

Publicat

în

ACCIDENT între Șard și Bucerdea Vinoasă: O singură mașină implicat. Intervin pompierii Un accident rutier a avut loc între localitatea Șard și Bucerdea Vinoasă, astăzi, 29 octombrie, în jurul orei 17:30. În evenimentul rutier a fost implicat un singur autoturism. Detașamentul de pompieri Alba Iulia intervine pentru asigurarea măsurilor specifice la un accident rutier produs […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea