Probleme mari, nu doar pe Autostrada Sibiu-Orăștie. Situația aberantă de pe șantierul Sebeș-Turda
Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, a afirmat că probleme privind execuția lucrărilor de infrastructură nu sunt doar la autostrada Sibiu-Orăștie, ci și la celelalte proiecte/șantiere.
În acest sens, Digi24 a publicat lista problemelor de pe autostrăzile în construcție din România.
Pe şantierul autostrăzii Sebeș-Turda, pentru aproape jumătate din cei 72 de kilometri nu există autorizații de construcție la aproape un an de la semnarea contractelor. Şi asta, pentru că trebuie revizuite acordurile de mediu.
Cele mai grave probleme sunt însă pe 22 de kilometri din autostrada Sibiu-Orăştie. Pe o bucată de 200 de metri din tronsonul Cunţa-Sălişte autostrada a fost demolată şi va fi reconstruită. O altă problemă o constituie alunecările de teren din zonă. De o lună aceasta bucată de autostradă este închisă circulaţiei şi ar putea rămâne aşa încă o lună şi jumătate.
Lucrările la cei nouă kilometri de autostradă dintre Gilău şi Nădăşelu au început în forţă, în vara anului trecut. Jumătate din lucrare este deja gata, însă drumarul nu poate continua din cauza unei păduri. A expirat acordul de mediu care îi permite defrişarea şi până la obţinerea unuia nou vor mai trece câteva luni. Aşa că finalizarea drumului în aprilie 2016 este incertă. În plus, şi dacă ar fi terminat la timp, drumul nu se poate lega de restul autostrăzii Transilvania, pentru că lipseşte podul peste Someşul Mic, iar licitaţia pentru construcţia sa a fost anulată de CNADNR.
Acelaşi drumar lucrează şi la ultimii 22 de kilometri din autostrada Lugoj-Deva. Aici nu copacii i-au dat planurile peste cap, ci alunecările de teren si liliecii, pentru care trebuie construite case în copaci și adăposturi pe timpul iernii. Pe lotul doi al aceleiași autostrăzi sunt alte probleme: trebuie construite trei tuneluri pentru ca urșii să poata traversa autostrada. Costurile sunt estimate la 120 de milioane de euro, iar licitația nu a fost încă demarată.
În plus, cei 32 de kilometri dintre Arad-Timișoara, deschişi traficului în 2011, au nevoie de reparaţii, pentru că au apărut gropi. Această autostradă ne-a costat aproape 140 de milioane de euro. (V.N.)
Sursa Digi24.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Peste 39 de milioane de lei, prin Programul „Anghel Saligny”, pentru zona Arex din Alba Iulia: Rețeaua de apă și canal, introdusă pe 9 din 11 străzi ce străbat cartierul
Peste 39 de milioane de lei, prin Programul „Anghel Saligny”, pentru zona Arex din Alba Iulia: Rețeaua de apă și canal, introdusă pe 9 din 11 străzi ce străbat cartierul Peste 39 de milioane de lei, prin Programul „Anghel Saligny”, pentru zona Arex din Alba Iulia: Rețeaua de apă și canal a fost deja introdusă […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum o zi
Ce nume se sărbătoresc de SFÂNTUL GHEORGHE 2024: Peste 900.000 de români își serbează onomastica în 23 aprilie
-
Opinii - Comentariiacum o zi
MESAJE de Sfântul Gheorghe 2024. SMS-uri, urări şi felicitări pe care le poţi transmite celor care îşi sărbătoresc onomastica
-
Opinii - Comentariiacum 23 de ore
Legendele Sfântului Gheorghe. Cum l-a înfrânt pe balaur şi de ce nu este bine să dormim în această zi
-
Opinii - Comentariiacum 13 ore
Cui îi spunem „La mulți ani!” de Sfântul Gheorghe: Nume care se serbează în ziua Sfântului Mare Mucenic, purtătorul de biruință
-
Curier Județeanacum 20 de ore
MESAJE de Sfântul Gheorghe 2024: URARI și FELICITARI pentru cei dragi care își sărbătoresc onomastica
-
Opinii - Comentariiacum o zi
Obiceiuri, tradiţii şi superstiţii de Sfântul Gheorghe, unul dintre cei mai venerați sfinți din calendarul ortodox