Rămâi conectat

Ştirea zilei

Primăria Cugir va ELIMINA 27 de posturi. Două funcţii de directori, desfiinţate, iar Poliţia Locală îşi pierde personalitatea juridică

Ziarul Unirea

Publicat

în

La Cugir, un număr de 27 de posturi sunt eliminate din organigramă, două funcţii de directori sunt desfiinţate, Poliţia Locală îşi pierde personalitatea juridică şi posturile administrative.

Modificări suferă şi compartimentele responsabile de achiziţii şi proiecte europene, care se unifică într-un singur serviciu, precum şi asistenţa socială, care se reorganizează pe baza activităţilor funcţionale.

Schimbările sunt rezultatul auditului extern solicitat de conducerea primăriei la finele anului trecut, în baza căruia a fost analizată activitatea instituţiei, a fost evaluat personalul şi au fost conturate propuneri de eficientizare administrativă.

Potrivit primarului, Adrian Teban, „noua formulă organizatorică răspunde mult mai bine aşteptărilor concrete pe care cetăţenii le au de la noi şi nevoilor de dezvoltare pe care oraşul le are în următorii ani. Spre exemplu, renunţăm toate posturile de birou de la Poliţia Locală şi ne asigurăm că avem suficiente patrule în stradă, alături de cetăţeni, acolo unde poliţişții locali trebuie să-şi dovedească eficienţa. Totodată, protecţia socială pe care o oferim cugirenilor va fi mult mai bine organizată şi focalizată pe domenii de activitate. Serviciul Public de Asistenţă Socială s-a dezvoltat în ultimii ani, ca urmare a proiectelor europene derulate şi finalizate, însă noile servicii furnizate nu au fost integrate eficient în ansamblul activităţilor. Organigrama pe care o propunem, va rezolva această problemă”.

Primarul Adrian Teban a precizat că unul dintre scopurile esenţiale ale acestei noi reorganizări este creşterea capacităţii Primăriei Cugir de a derula concomitent cele 16 proiecte cu fonduri europene. În acest sens, a fost transferat personal din alte servicii către birourile de achiziţii şi cel responsabil de implementarea proiectelor europene.

„Proiectele cu finanţare nerambursabilă pe care le avem în derulare reprezintă un pas important pentru oraşul Cugir, dar şi o mare o responsabilitate pentru administraţia locală. De aceea, suntem conştienţi că trebuie să fim bine organizaţi pentru a putea gestiona toate situaţiile care pot apărea atunci când ai atâtea investiţii în desfăşurare. De aceea, am considerat oportun să consolidăm compartimentele cu rol decisiv, mai exact Biroul de Achiziţii Publice şi Biroul Managementul Proiectelor cu Finanţare Europeană. În primul rând am relocat personal din servicii cu mai puţină înărcare şi am unificat aceste două compartimente într-unul singur, intitulat Serviciul Proiecte, Investiţii şi Dezvoltare, ceea ce va permite personalului să conlucreze şi să controleze eficient situaţiile”, a mai declarat Adrian Teban.

Proiectul de hotărâre privind noua organigramă va fi înaintat către Consiliul Local Cugir, în şedinţa de săptămâna viitoare.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Carduri de energie 2024: Valabilitatea, prelungită. Expiră la 31 mai

Unirea Ziarul

Publicat

în

Carduri de energie 2024: Valabilitatea a fost prelungită. Expiră la 31 mai Valabilitatea cardurilor de energie a fost prelungită, astfel că românii mai pot face plăţi reduse ale facturilor. Aceasta este una dintre cele mai importante măsuri sociale decontate anul trecut din fonduri europene, de care beneficiază 2,8 milioane de locuințe. Pentru că 1,1 milioane […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea