Rămâi conectat

Curier Județean

Post „proaspăt” de CONSILIER, scos la concurs de către primăria comunei Avram Iancu. Condiții și calendarul concursului

Publicat

în

Primăria comunei Avram Iancu organizează concurs pentru ocuparea funcției vacantede consilier din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

Condiţii de participare

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

Electrica Furnizare Discount

– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
Bibliografie concurs, atribuţii conform fişei postului și depunere dosare concurs

Calendarul concursului

Data de sustinere a probei scrise: 30.08.2021, ora 10:00

Locaţia de desfăşurare a concursului: sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, situată în mun. Alba Iulia, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 68, jud. Alba

Observaţii suplimentare: Persoană de contact: Anca Lucica Mihaela, consilier principal. tel. 0786023607, email: [email protected]

Data afişării: 28.07.2021, ora 08:00

Dosarele de concurs se depun la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Bibliografia, tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop.

Responsabilitatea privind legalitatea şi corectitudinea informaţiilor din conţinutul anunţului de concurs publicat pe site-ul Agenţiei şi încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparţin în exclusivitate autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

Bibliografia / tematica:

1. Constituţia României, republicată
2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a si Partea VII Răspunderea administrativă art. 563-579 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare,
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. O.G. nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Ordinul nr. 25/1382/37/1642/14297/746/20/2019 pentru aprobarea Normelor tehnice privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020-2024

Tematica va cuprinde bibliografia integral

Publicitate

Curier Județean

Adolescent de 15 ani, din Ocna Mureș, prins la volanul unui autoturism, fără să dețină permis de conducere: S-a ales cu dosar penal

Publicat

în

Adolescent de 15 ani, din Ocna Mureș, prins la volanul unui autoturism, fără să dețină permis de conducere: S-a ales cu dosar penal

Un tânăr de 15 ani a fost depistat de către polițiștii din Ocna Mureș, la volanul unui autoturism, fără să dețină permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule.

La data de 23 septembrie 2021, în jurul orei 03.00, polițiștii din Ocna Mureș au depistat pe un tânăr de 15 ani, din Ocna Mureș, în timp ce conducea un autoturism pe strada Colonia peste Mureș, fără să dețină permis de conducere pentru nicio categorie de autovehicule.

Electrica Furnizare Discount

Față de conducătorul auto, cercetările sunt continuate pentru săvârșirea infracțiunii de conducere fără permis.

Citește mai mult

Curier Județean

FOTO| Serviciile de urgență din Alba Iulia, la „Dumbrava minunată”: Copilașii de la grădiniță au învățat să nu se joace cu focul și au cunoscut-o pe Linda, cățelușa jandarm

Publicat

în

Proiectul Comunitar Ready Steady Go a aflat că Grădinița cu Program Prelungit “Dumbrava Minunată” are copii foarte cuminți așa că, s-au gândit astăzi, 23 septembrie, să le ofere un cadou special alături de serviciile de urgență din Alba Iulia – inițiativa „Ziua Serviciilor de Urgență”. Aceasta îi face pe cei care își dedică viața ajutându-i pe oamenii la nevoie, mai abordabili, copiii știind că sistemul operațional 112 are o față prietenoasă în spatele acestor servicii, reasigurându-i de faptul că acolo sunt oameni care vor veni să ne ajute, dacă va fi vreodată o situație de urgență.

În această zi, copiii au așteptat cu nerăbdare, cu fețele mici lipite de geamuri, sosirea autospecialelor strălucitoare ale serviciilor de urgență, prezentarea echipamentelor din dotare, precum și aflarea mai multor detalii cu privire la responsabilitățile pe care le au serviciile de urgență în societate.

Copiii de la grupa mijlocie și mare, au spus că ziua a fost foarte distractivă pentru ei și prietenii lor. Le-a făcut plăcere să vadă toate autospecialele într-o singură zi, să se întâlnească cu oamenii care ne ajută mereu atunci când avem o urgență, şi să o întâlnească “Linda” – cățeluşa prietenoasă a Inspectoratului de Jandarmi, fiind surpriza de final care i-a bucurat pe copii.

Electrica Furnizare Discount

Odată ce am ajuns cu toții în zona de siguranță, copiii au fost ghidați către servicii, cu o scurtă descriere despre 112 şi cu câteva întrebări-răspunsuri.

Apoi a venit timpul să mergem să explorăm autospecialele pentru o acțiune reală!

Toți copiii au avut ocazia să se întâlnească cu fiecare dintre serviciile de urgență. Echipele desemnate au fost răbdătoare și atente față de copii – le-au plăcut mai ales luminile și sirenele. Totul a fost facilitat într-o oră, într-o manieră sigură, respectând normele în vigoare, fiind o dimineață minunată de memorat, toate zâmbetele copiilor au fost dovada acestui lucru.

Pe această cale, echipa Ready Steady Go acordă mulțumiri speciale și deosebit respect tuturor celor care s-au implicat în informarea corectă a copiilor, chiar și în aceste momente dificile, pregătind generațiile viitoare printr-un mod interactiv și adaptat vârstei lor:

Inspectoratului de Poliție Alba Iulia, Serviciului de Ambulanță Alba Iulia, Inspectoratului de Jandarmi Alba Iulia și Inspectoratului pentru Situații de Urgență Alba Iulia, Grădiniței cu Programul Prelungit „Dumbrava Minunată”.

Citește mai mult

Curier Județean

ADR Centru: Conferința internațională „Valorile europene în regiunile din România”. Oportunități de finanțare din fonduri europene pentru dezvoltare regională

Publicat

în

ADR Centru: Conferința internațională „Valorile europene în regiunile din România”. Oportunități de finanțare din fonduri europene pentru dezvoltare regională

Care este viitorul regiunilor din România? Care sunt direcțiile UE în ceea ce privește oportunitățile de finanțare din fonduri europene pentru dezvoltare regională în perioada 2021-2027? Ce pot face autoritățile publice locale pentru creșterea calității vieții locuitorilor lor?

Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care vom încerca să generăm răspunsuri în 28 septembrie, începând cu ora 10:00, în cadrul conferinței internaționale “Valorile europene în regiunile din România“, organizată de Asociația Agențiilor pentru Dezvoltare Regională din România – ROREG.

Electrica Furnizare Discount

Conferința deschide seria de evenimente dedicate schimbului de experiență și expertiză la nivelul autorităților publice din România, astfel încât orașele să facă față provocărilor și oportunităților într-un mod strategic, sustenabil și în beneficiul cetățenilor.

Din partea Comisiei Europene va participa doamna Elisa FERREIRA, Comisar European pentru Coeziune și Reforme. Conferința reunește numeroși experți internaționali ai Comisiei Europene, Băncii Mondiale și experți naționali din partea Agențiilor pentru Dezvoltare Regională, Ministerului Investițiilor și Fondurilor Europene, Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei.

Programul conferinței cuprinde prezentări, dezbateri și 4 sesiuni tematice: Regiuni verzi, Instrumente de dezvoltare urbană, Regiuni inovatoare și Dezvoltarea capacității administrative la nivel regional.

Vorbind despre importanța Conferinței internaționale “Valorile europene în regiunile din România” domnul Simion Crețu, director general ADR Centru, a declarat:

”Suntem în perioada în care realizăm tranziția de la sistemul de management al investițiilor alocate pentru dezvoltare între 2014 și 2020, pregătindu-ne să abordăm procesul de dezvoltare regională în calitate de Autorități de Management, pentru Programul Operațional Regional 2021-2027.
Această Conferință internațională este foarte importantă acum, pentru că ne definește calea pe care o vom urma în viitorii ani, noi, la nivelul Regiunii Centru urmând să gestionăm un buget de peste 1,5 miliarde euro.

În întreaga Regiune Centru rezukltatele muncii noastre se văd și cetățenii cunosc faptul că suntem angajați decis pe calea construcției europene. Noi, toate ADR-urile din țară, împreună cu Consiliile de Dezvoltare Regională, am asigurat interfața între instituțiile UE și toți partenerii locali: din rândul administrației locale, din mediul de afaceri, din societatea civilă și mediul universitar. Rolul și misiunea noastră au constat în reconstruirea și consolidarea valorilor europene, alături de punerea în aplicare a politicilor regionale de dezvoltare. Drumul pe care l-am parcurs alături de Uniunea Europeană a fost cu siguranță drumul corect.

Acest fapt este demonstrat în primul rând de evoluția economică și socială a regiunilor care, fără susținerea finanțărilor din partea UE, nu ar fi avut posibilitatea să recupereze decalajele de dezvoltare față de alte regiuni din Europa, într-un timp atât de scurt.
Ne așteptăm ca toți participanții la această conferință internațională să se alăture demersului constructiv de a pune noi baze procesului de dezvoltare în România.

Nu în ultimul rând, subliniez că ADR Centru va organiza și o suită de Conferințe județene în prima parte a lunii octombrie, pornind de la necesitatea definitivării POR 2021-2027 și ținând cont de concluziile evenimentului din 28 septembrie, pe care vă invit să-l urmăriți cu atenție!”

Agenda completă a conferinței, care include și invitații prezenți la eveniment, poate fi consultată aici: https://www.roreg.eu/assets/files/downloads/agenda_28-09.pdf.

Conferința se adresează factorilor de decizie și personalului tehnic care gestionează și implementează proiecte finanțate prin fonduri europene, din cadrul autorităților publice locale. Totodată, participarea este deschisă tuturor persoanelor interesate de tematicile discutate, care doresc să asculte, să găsească inspirație și să interacționeze cu experții invitați.

Conferința se va desfășura online, pe platforma MyConnector. Participarea este gratuită, însă este necesară înscrierea aici: https://bit.ly/39o1kqD.

Evenimentul se va desfășura în limbile română și engleză și va beneficia de traducere, acolo unde este cazul.

Pentru informaţii suplimentare, nu ezitați să contactaţi Asociația ROREG: telefon: 0356-829528, e-mail: [email protected]

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare