Modernizarea sediului Primăriei Mirăslău pentru eficientizare energetică: Investiție de peste 1 milion de lei
Modernizarea sediului Primăriei Mirăslău pentru eficientizare energetică: Investiție de peste 1 milion de lei
Administrația comunei Mirăslău, a scos licitația, pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice, care prevede modernizarea și eficientizarea energetică a clădirii sediului primăriei.
Potrivit caietului de sarcini, în prezent comuna Mirăslău deține un sediu administrativ nerenovat și neeficient energetic cu un consum ridicat de energie aferent funcționării.
Realizarea imobilului care face obiectul proiectului „EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CLĂDIRE ADMINISTRATIVĂ – SEDIU PRIMĂRIE MIRĂSLĂU, JUDETUL ALBA” presupune următoarea variantă constructivă de realizare:
În jurul clădirii se va realiza un trotuar de protecție cu panta spre exterior. Acesta va fi realizat din dale vibropresate și va fi încadrat în structura aleilor pietonale.
a)SUPRASTRUCTURA
Sporirea confortului energetic al clădirii, prin adoptarea următoarelor soluții:
– Izolarea termică a fațadelor- partea opacă
– Izolarea termică a fațadei- partea vitrată
– Izolarea termică a soclului
– Izolarea termică a planșeului terasă
b)INFRASTRUCTURA
-Refacerea accesului secundar din axul 15, prin realizarea unei rampe cu înclinația de 8%, pentru accesul persoanelor cu dizabilități locomotorii
-Realizarea unei plăci pe sol cu grosimea de 20 cm, armată cu plase sudate sus și jos, cu rol de fixare a scării exterioare.
c)SUPRASTRUCTURA
– Înlocuirea tâmplăriei interioare cu tâmplărie din PVC;
– Mărirea golurilor de uși de evacuare pe toate nivelurile conform normativului PI18/1999, acolo unde este cazul;
– Înlocuirea pardoselilor degradate cu parchet laminat de trafic intens pentru pardoselile calde și gresie de trafic intens pentru pardoselile reci;
– Desfacerea sobelor de teracota și a coșurilor de fum;
– Transformarea încăperii cu funcțiunea de „arhivă” dintre axele CD(2-3), în camera centralei termice;
– Refuncționalizarea grupurilor sanitare de la parter, prin crearea unui grup sanitar pentru persoane cu dizabilități și a unui grup sanitar pentru femei, iar grupul sanitar pentru barbați se va realiza prin micșorarea biroului numarul 8;
– Balustrada interioara existentă se va înlocui cu o balustradă nouă metalică;
Valoarea totală estimată este de 1.649.839.36 lei. Data finală până la care se pot depune ofertele este 06.08.2024, ora 15:00.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | Centru Comunitar integrat la Aiud: Investiție de peste 1,2 milioane de lei pentru reabilitarea, modernizarea şi refuncționalizarea unui corp de clădire al Direcției de asistență socială
Centru Comunitar integrat la Aiud: Investiție de peste 1,2 milioane de lei pentru reabilitarea, modernizarea şi refuncționalizarea unui corp de clădire al Direcției de asistență socială Municipiul Aiud va avea un Centru Comunitar integrat. Vineri, 25 aprilie 2025, a fost semnat contractul pentru reabilitarea, modernizarea şi refuncționalizarea unui corp de clădire aflat în incinta sediului […]
FOTO | Întâlnire oficială a primarului Sebeșului, Dorin Nistor, cu reprezentantul Ambasadei SUA
Întâlnire oficială a primarului Sebeșului, Dorin Nistor, cu reprezentantul Ambasadei SUA Joi, 24 aprilie 2025, primarul Dorin Nistor a primit la Sebeș vizita domnului Jessup Taylor, șeful secției politice din cadrul Ambasadei Statelor Unite ale Americii la București. Întâlnirea a avut loc la sediul Primăriei Municipiului Sebeș și s-a desfășurat într-un cadru constructiv, cu accent […]
Campania de sterilizare gratuită a câinilor cu stăpân la Alba Iulia continuă și în 2025. Bugetul programului și procedura de urmat
Campania de sterilizare gratuită a câinilor cu stăpân la Alba Iulia continuă și în 2025. Bugetul programului și procedura de urmat Campania de sterilizare gratuită a câinilor cu stăpân în municipiul Alba Iulia va continua și în 2025. Consilierii locali vor avea de aprobat în ședința din 29 aprilie 2025 bugetul programului și condițiile de […]