Rămâi conectat

Curier Județean

Festivalul ”Cântec de Suflet” 2018, la Alba Iulia: În 11 și 12 august, regal folcloric în Piața Cetății, cu artiști consacrați și tineri interpreți

Ioana Oprean

Publicat

în

Administrația locală din Alba Iulia caută un organizator de evenimente pentru festivalul ”Cântec de Suflet”, programat să se desfășoare în zilele de 11-12 august, în Piața Cetății.

Potrivit anunțului de achiziție, vor avea loc două spectacole de câte 3 ore și 30 de minute, susținute de următorii artiști:

*Sâmbătă 11.08.2018

– Marinela Baba, Leontina Fărcaș, Alexandru Pal, Roxana Reche, Gheorghița Nicolae, Paul Ananie, Carmen Ștețco, Daniel Pop, Ovidiu Homorodean, Florin Boita, Pamfil Roată, Ioana Ardelean, Florica Zaha, Constantin Enceanu
– Susținere muzicală: Orchestra Jidvei România, Ansamblul Jidvei România, Ansamblul “Augustin Bena”
– Dansuri: Ansamblul Jidei România și Ansamblul “Augustin Bena”

Duminică 12.08.2018

– Cornel Borza, Nicușor Iordan, Anamaria Rosa Preda, Grigore Gherman, Alexandra Chira, Cristian Tomoni, Georgiana Necșa, Reta Rus, Angela Buciu, Nicolae Furdui Iancu;
– Susținere muzicală: Orchestra Jidvei România, Ansamblul Jidvei România, Ansamblul “Augustin Bena”
– Dansuri: Ansamblul Jidei România și Ansamblul “Augustin Bena”

Câștigătorul contractului de prestare a serviciilor artistice specifice (servicii muzicale şi de divertisment, servicii de prezentare de spectacole) va trebui să asigure:

– prezenţa artiştilor, a muzicienilor şi a dansatorilor pentru prezentarea spectacolelor conform detalierii;
– serviciile de transport persoane şi instrumen te;
– scenotehnica, a sonorizarea și luminile pentru prezentarea evenimentului;
– instrumente, pupitre şi partituri;
– producţia întregului concert/eveniment;
– aranjamentele muzicale pentru prezentarea concertului/ evenimentului, interpretarea, drepturilor de autor;
– organizarea de repetiţii;
– personal de implementare;
– servicii de cazare şi masă pentru derularea evenimentului.

Data limită pentru depunerea ofertei la Registratura Primăriei municipiului Alba Iulia este 12.07.2018, ora 14.30. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii este ”preţul cel mai scăzut”.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

VIDEO | ACCIDENT rutier pe Calea Moților în Alba Iulia. O trotinetă și un autoturism, implicate: Traficul este îngreunat

Bogdan Ilea

Publicat

în

ACCIDENT rutier pe Calea Moților în Alba Iulia. O trotinetă și un autoturism, implicate: Traficul este îngreunat  Un accident rutier a avut loc pe Calea Moților din municipiul Alba Iulia, astăzi, 7 noiembrie, în jurul orei 18:12. Din primele informații, în evenimentul rutier au fost implicate o trotinetă și un autoturism. În urma evenimentului rutier, […]

Citește mai mult

Curier Județean

Zi aniversară la Aiud: 732 de ani de atestare documentară. Descoperirile arheologice arată că zona a fost locuită încă din preistorie

Rebecca Buzdugan

Publicat

în

Zi aniversară la Aiud: 732 de ani de atestare documentară. Descoperirile arheologice arată că zona a fost locuită încă din preistorie Astăzi, 7 noiembrie, municipiul Aiud sărbătorește 732 de ani de la prima sa atestare documentară. Prima mențiune a localității apare într-un act emis în anul 1293 de regele Ladislau al IV-lea al Ungariei și […]

Citește mai mult

Curier Județean

FOTO: Cupa VTO la minifotbal și șah, eveniment sportiv care a marcat Ziua Veteranilor din Teatre de Operații

Dan HENEGAR

Publicat

în

Cupa VTO la minifotbal și șah, eveniment sportiv desfăsurat la Alba Iulia, care a marcat Ziua Veteranilor din Teatre de Operații Cupa VTO la minifotbal și șah, eveniment sportiv care a marcat Ziua Veteranilor din Teatre de Operații. Prima ediție a Cupei VTO a fost organizată în Alba de Asociația Militarilor Veterani și Veteranilor cu […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea