Rămâi conectat
Festivalul Roman Apulum - 2022

Curier Județean

Direcția de Sănătate Publică Alba ANGAJEAZĂ asistent medical principal. CONCURS programat pentru data de 23 februarie

Ziarul Unirea

Publicat

în

Zilele Municipiului Sebeș - 2022

Direcția de Sănătate Publică Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de asistent medical principal din cadrul Compartimentului Supraveghere Epidemiologică şi Control Boli Transmisibile din structura institutiei.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Elit - Gustul Desăvârșit

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

–    studii cerute: studii postliceale sanitare finalizate cu diplomă de absolvire;
–    vechimea minimă în specialitate: 5 ani vechime;
–    cunoştinţe medii operare calculator.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

–    23 februarie 2017, ora 10.00: proba scrisă;
–    data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 15 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

–    cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
–    copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
–    copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
–    carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
–    cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
–    adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
–    curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Sănătate Publică Alba, din Alba-Iulia, bd. Revoluției 1989, nr. 23, telefon 0258/835.243.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Curier Județean

FOTO| Drumul care va scurta distanța dintre Ciugud și Alba Iulia, pe ultima sută de metri: Se fac ultimele finisaje la sensul giratoriu de la Șeusa

Ziarul Unirea

Publicat

în

Zilele Municipiului Sebeș - 2022

FOTO| Drumul care va scurta distanța dintre Ciugud și Alba Iulia, pe ultima sută de metri: Se fac ultimele finisaje la sensul giratoriu de la Șeusa

În scurt timp se va da drumul circulației pe noul pod peste râul Mureș de la Șeușa, scurtându-se astfel distanța dintre Ciugud și Alba Iulia. Astăzi se lucra la asfaltări în sensul giratoriu din zona localității Șeușa.

„S-a lucrat cu spor și astăzi la sensul giratoriu din zona localității Șeușa, care asigură accesul spre noul pod peste Râul Mureș. Acestea sunt printre ultimele finisaje și în curând vom recepționa lucrarea.

Vă rugăm să circulați cu atenție în zona unde se efectuează lucrări și să nu ignorați semnalizarea temporară.

Elit - Gustul Desăvârșit

În speranța că veți mai suporta puțin disconfortul creat de aceste lucrări, vă mulțumim!”, au transmis reprezentanții primăriei Ciugud.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

Jandarmii din Alba vor asigura măsurile de ordine și siguranță publică la evenimentele din minivacanța de sărbătoarea „Adormirii Maicii Domnului”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Zilele Municipiului Sebeș - 2022
Jandarmii din Alba vor asigura măsurile de ordine și siguranță publică la evenimentele din minivacanța de sărbătoarea „Adormirii Maicii Domnului”

În minivacanța prilejuită de sărbătoarea „Adormirii Maicii Domnului”, pentru siguranța tuturor celor care vor participa la evenimentele desfășurate pe raza județului, Jandarmeria Alba va intensifica acțiunile specifice de asigurare și menținere a ordinii și siguranței publice și va desfășura activități de prevenire și combatere a fenomenelor infracționale și contravenționale în zona destinată acestor activități.

dariusandrei.ro

În perioada 12-15 august colegii noștri vor asigura ordinea și siguranța publică la manifestările cultural-artistice desfășurate pe raza județului Alba, dintre care amintim „Roșia Montană ALIVE”, „Festivalul Double Rise”, „Festivalul de voie bună de la Știubei”, Festivalul Roman Apulum în Cetatea Alba Carolina, „Zilele Comunității Maghiare din Mirăslău”, ” Fii Satului Șona”, ” Fii Satului Stremț”, ” Fii Satului Bucium” și ” Mărie dragă Mărie” în localitatea Vințu de Jos.

Elit - Gustul Desăvârșit

De asemenea, luni, 15 august, jandarmii vor fi prezenți pentru buna desfășurare a manifestărilor religioase prilejuite de sărbătoarea “Adormirii Maicii Domnului” la hramul Mănăstirii Dumbrava, hramul Mănăstirii Rîmeț, hramul Mănăstirii Oașa, și la bisericile din Alba Iulia, Cugir și Blaj.

Pentru evitarea incidentelor nedorite și a oricăror situații de natură să tulbure ordinea publică, Inspectoratul de Jandarmi Județean „Avram Iancu“ Alba le recomandă persoanelor care participă la aceste activități:

– să respecte măsurile stabilite de organizatori precum și indicațiile și îndrumările jandarmilor;
– să evite implicarea în conflicte de orice natură;
– să acorde o atenție deosebită bunurilor și obiectelor personale (genți, poșete, bagaje etc.);
– totodată părinții sunt rugați să supravegheze cu atenție sporită copiii;

De asemenea în această perioadă, jandarmii montani vor acționa zilnic în sprijinul turiștilor din zona stațiunilor Șugag, Arieșeni și Roșia Montană, fiind pregătiți să intervină atunci când situația o impune. Pe această cale jandarmii montani îi sfătuiesc pe iubitorii muntelui să țină cont de o serie de recomandări, cum ar fi:

— să consulte prognoza meteorologică înainte de a pleca în drumeții;
— să se informeze asupra itinerarului propus, gradului de dificultate, condițiile climatice locale;
— să aibă echipament adecvat zonei de munte, lanternă, rucsac și trusă de prim ajutor;
— să folosească numai traseele marcate și să urmărească marcajele de pe traseu;
— să solicite sprijinul Jandarmeriei Montane, apelând numărul unic de urgență 112, specificând următoarele: datele de identificare ale persoanei care anunță, câte persoane au nevoie de ajutor și detalii ale locului unde sunt persoanele aflate în dificultate.

În cazul în care sunteți martorii săvârșirii unor fapte de natură antisocială, solicitați ajutorul forțelor de ordine sau apelați numărul unic de urgență 112.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

LISTA actualizată cu localitațile din Alba unde apa este raționalizată: PROGRAM de furnizare

Ziarul Unirea

Publicat

în

Zilele Municipiului Sebeș - 2022

LISTA actualizată cu localitațile din Alba unde apa este raționalizată: PROGRAM de furnizare

Din cauza caniculei care a cuprins aproape toată ţara, SC APA CTTA SA ALBA este nevoită să raționalizeze apă în mai multe localităţi din județ. Astfel, începând cu dată de 12.08.2022 va comunicăm următorul program de întrerupere a furnizării apei potabile:

Întreruperea furnizării apei potabile, între orele 22.00-06.00 în următoarele localități:

– oraș Abrud

Elit - Gustul Desăvârșit

– localitățile Săliste, Tărtăria

În următoarele localități furnizarea apei potabile se va efectua după următorul program:

06.00-09.00 și 18.00-22.00- com. Lopadea Nouă (Asinip, Ciuguzel), Com. Hoparta (Silivaș, Turdas, Spalnaca)

Comună Garda de Sus ( Ghețari, Ocoale, Mununa, Hanasesti, Dealu Frumos și Garda Seacă), furnizarea se va face în funcție de rezervele acumulate în rezervorul de înmagazinare

Facem, în continuare, apel către populație să folosească apă potabilă cu responsabilitate, strict pentru consum propriu și nu în agricultură!!

Va informăm că, în cazul în care, ulterior acestui anunț, se constată lipsa de debit și în alte localități din afară celor de mai sus, S.C. APĂ CTTA. S.A. Albă va anunță acest fapt.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea