Rămâi conectat

Actualitate

Cornel Coca Constantinescu (ASF): Brokerii sunt vectorul de imagine a produselor de asigurare

Ioana Oprean

Publicat

în

 Festival de Romania 2025

Prezent astăzi la Conferința Națională a Brokerilor de Asigurări și Pensii, Cornel Coca Constantinescu, vicepreședinte ASF, a declarat:

„Importanta activitatii desfasurate de intermediari a crescut constant pe parcursul ultimilor 5 ani, fiind reflectata de cresterea gradului de intermediere:

– de la 49% in 2013 la 63% in 2017
– de la 59% in 2013 la 77% in 2017 in cazul asigurarilor generale si
– de la 6,5% la 10% in cazul asigurarilor de viata.

Cu toate acestea remarc, ca 10% este un procent redus si activitatea a stagnat in ultimii 2 ani (grad de intermediere de 10,18% in 2016 si 10,04% in 2017), desi  volumul PBS pentru asigurari de viata a crescut in 2017 cu 21%.”, a spus Cornel Coca Constantinescu, vicepresedinte ASF.

In anul 2018, piata de brokeraj in asigurari va trebui sa faca fata provocarilor venite din zona de reglementare, transpunerea directivei IDD si prevederile Regulamentului european privind protecția datelor personale. Indeplinirea cerintelor izvorate din aceste reglementari va necesita un efort sustinut din partea dumneavoastra, deloc de neglijat atat la nivel operational cat si cu privire la pregatirea personalului. Totodata sunt convins ca aplicarea directivei IDD va aduce beneficii pe termen lung deopotriva asiguratilor, intermediarilor si asiguratorilor
si va contribui la dezvoltarea pietei, prin promovarea mai transparenta a produselor de asigurare, in special a celor de de viata, prin cresterea nivelului de informare a asiguratilor si a publicului in general cu privire la caracteristicile
produselor si beneficiile asociate.

Doresc sa va adresez indemnul de a dezvolta piata de asigurari facultative, pentru ca industria asigurarilor, din care faceti parte, sa devina echilibrata si sustenabila pe termen lung.

Dumneavoastra, brokerii, sunteti vectorul de imagine a produselor si in mare masura sunteti responsabili de transmiterea cunostintelor cu privire la asigurari si produse prin relatia directa pe care o aveti cu clientii. Rutina in activitatea de vanzare si promovare a produselor si stagnarea intr-o zona de confort, in conditiile unei ample digitalizari, care se prefigureaza in multe domenii, inclusiv in asigurari, risca a sa gaseasca intr-o pozitie fragila. Prin urmare, este necesar sa va organizati activitatea de o asemenea maniera, incat sa poata genera profitul
necesar continuarii activitatii.

Reasezarea activitatii pe noile coordonate in acest an va fi un proces laborios, care va continua pe masura ce produsele de asigurare promovate in Romania vor deveni din ce in ce mai complexe, dar toate aceste transformari vor contribui la dezvoltarea si consolidarea activitatii dumneavoastra pe termen lung.”


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

PENSII 2025 | Punctele de stabilitate la pensie: Ce sunt, cum se calculează și cine le primește

Ioana Oprean

Publicat

în

PENSII 2025 | Punctele de stabilitate la pensie: Ce sunt, cum se calculează și cine le primește Punctele de stabilitate la pensie: Sistemul public de pensii din România trece printr-o nouă etapă de transformare odată cu aplicarea Legii nr. 360/2023. Printre cele mai importante modificări se numără introducerea punctelor de stabilitate, un mecanism menit să […]

Citește mai mult

Actualitate

Băuturile alcoolice se scumpesc de la 1 ianuarie 2026. Producătorii cer Guvernului amânarea majorării accizei: „Nu are efectele scontate”

Bogdan Ilea

Publicat

în

Băuturile alcoolice se scumpesc de la 1 ianuarie 2026. Producătorii cer Guvernului amânarea majorării accizei: „Nu are efectele scontate” De la 1 ianuarie 2026 băuturile alcoolice urmează să se scumpească, deoarece o să aibă loc o nouă majorare a accizei. Industria de profil cere însă amânarea acestor măsuri fiindcă precedenta creștere nu a avut efectele […]

Citește mai mult

Actualitate

Fraude telefonice în numele ANAF. Avertismentul instituției: ,,Nu transmiteți date personale despre conturi sau carduri bancare prin telefon”

Bogdan Ilea

Publicat

în

Fraude telefonice în numele ANAF. Avertismentul instituției: ,,Nu transmiteți date personale despre conturi sau carduri bancare prin telefon” Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a emis o avertizare urgentă cu privire la o nouă campanie de fraudă telefonică ce vizează contribuabilii români. Sub pretextul restituirii unor sume achitate în plus ca impozit pe profit, infractorii […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea