Cornel Coca Constantinescu (ASF): Brokerii sunt vectorul de imagine a produselor de asigurare
Prezent astăzi la Conferința Națională a Brokerilor de Asigurări și Pensii, Cornel Coca Constantinescu, vicepreședinte ASF, a declarat:
„Importanta activitatii desfasurate de intermediari a crescut constant pe parcursul ultimilor 5 ani, fiind reflectata de cresterea gradului de intermediere:
– de la 49% in 2013 la 63% in 2017
– de la 59% in 2013 la 77% in 2017 in cazul asigurarilor generale si
– de la 6,5% la 10% in cazul asigurarilor de viata.
Cu toate acestea remarc, ca 10% este un procent redus si activitatea a stagnat in ultimii 2 ani (grad de intermediere de 10,18% in 2016 si 10,04% in 2017), desi volumul PBS pentru asigurari de viata a crescut in 2017 cu 21%.”, a spus Cornel Coca Constantinescu, vicepresedinte ASF.
In anul 2018, piata de brokeraj in asigurari va trebui sa faca fata provocarilor venite din zona de reglementare, transpunerea directivei IDD si prevederile Regulamentului european privind protecția datelor personale. Indeplinirea cerintelor izvorate din aceste reglementari va necesita un efort sustinut din partea dumneavoastra, deloc de neglijat atat la nivel operational cat si cu privire la pregatirea personalului. Totodata sunt convins ca aplicarea directivei IDD va aduce beneficii pe termen lung deopotriva asiguratilor, intermediarilor si asiguratorilor
si va contribui la dezvoltarea pietei, prin promovarea mai transparenta a produselor de asigurare, in special a celor de de viata, prin cresterea nivelului de informare a asiguratilor si a publicului in general cu privire la caracteristicile
produselor si beneficiile asociate.
Doresc sa va adresez indemnul de a dezvolta piata de asigurari facultative, pentru ca industria asigurarilor, din care faceti parte, sa devina echilibrata si sustenabila pe termen lung.
Dumneavoastra, brokerii, sunteti vectorul de imagine a produselor si in mare masura sunteti responsabili de transmiterea cunostintelor cu privire la asigurari si produse prin relatia directa pe care o aveti cu clientii. Rutina in activitatea de vanzare si promovare a produselor si stagnarea intr-o zona de confort, in conditiile unei ample digitalizari, care se prefigureaza in multe domenii, inclusiv in asigurari, risca a sa gaseasca intr-o pozitie fragila. Prin urmare, este necesar sa va organizati activitatea de o asemenea maniera, incat sa poata genera profitul
necesar continuarii activitatii.
Reasezarea activitatii pe noile coordonate in acest an va fi un proces laborios, care va continua pe masura ce produsele de asigurare promovate in Romania vor deveni din ce in ce mai complexe, dar toate aceste transformari vor contribui la dezvoltarea si consolidarea activitatii dumneavoastra pe termen lung.”
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
PENSII 2025| Pensiile de lux rămân pentru cei privilegiați. Guvernul limitează cumulul pensie-salariu pentru ceilalți angajați la stat
PENSII 2025| Pensiile de lux rămân pentru cei privilegiați. Guvernul limitează cumulul pensie-salariu pentru ceilalți angajați la stat Ministerul Muncii a lansat, luni, proiectul de lege care interzice cumularea pensiei cu salariul la stat. Modificările vizează, însă, doar pensiile speciale și nu se aplică pentru profesori sau medici. Deși proiectul arată că privilegiul pensiilor speciale […]
Cum va fi vremea în decembrie 2025: Iarna își intră în drepturi, dar cu surprize termice
Cum va fi vremea în decembrie 2025: Iarna își intră în drepturi, dar cu surprize termice Prognoza meteo pentru luna decembrie a suferit ajustări semnificative, iar iarna pare decisă să-și facă simțită prezența încă din primele zile ale lunii. Conform climatologului Roxana Bojariu, începutul lunii nu va mai fi atât de cald cum indicau estimările […]
25 noiembrie: Ziua internațională pentru eliminarea violenței împotriva femeilor Anual, pe data de 25 noiembrie este marcată ZIUA INTERNAŢIONALĂ PENTRU ELIMINAREA VIOLENŢEI ÎMPOTRIVA FEMEILOR, o oportunitate de a atrage atenția asupra violenței de gen și de a promova măsuri pentru prevenirea și combaterea acestui fenomen. Este o ocazie pentru guverne, organizații internaționale, societatea civilă și […]
