Rămâi conectat

Actualitate

Compania Engie, lămuriri pentru abonați: Care este motivul pentru care doar 4% dintre clienți au beneficiat de plafonare

Ziarul Unirea

Publicat

în

Compania Engie, lămuriri pentru abonați: Care este motivul pentru care doar 4% dintre clienți au beneficiat de plafonare

Compania Engie a venit cu o serie de lămuriri pentru abonați privind modul în care au fost aplicate măsurile pentru plafonare și compensare decise de Guvern.

Iată ce mesaj le-a transmis Engie abonaţilor:

„Ca urmare a discuțiilor din spațiul public, transmitem clienților noștri mai multe informații și precizări despre schema de sprijin privind atenuarea efectelor creșterii fără precedent a prețurilor de achiziție a gazelor naturale, adoptată prin OUG 118/2021 (cu completările și modificările ulterioare).

ENGIE Romania a respectat și respectă legislația în vigoare, aplicând corect și complet măsurile de plafonare și compensare.

Astfel, până în acest moment, peste 50% dintre clienții noștri care au avut prețul gazului natural mai mare sau egal cu prețul de referință 0,125 lei/ kWh și s-au încadrat în intervalele de consum lunare și totale, stabilite de lege, au beneficiat de măsurile de plafonare și compensare a prețului gazelor naturale.

Aşadar, dacă în contract nu exista deja un preț mai mic decât prețul plafonat și dacă limitele de consum prevăzute de lege au fost respectate, reducerile aferente plafonării și compensării s-au regăsit cu siguranță pe facturile de gaze naturale emise.

Dat fiind faptul că majoritatea clienƫilor noştri are deja un preț final facturat mai mic decât cel prevăzut pentru plafonare, această măsură a putut fi aplicată doar unui procent de 4% dintre clienții de gaze naturale existenți în portofoliul nostru.

Pe facturile acestora se regăsește, ca și până acum, cantitatea de energie înmulțită cu prețul din contract și, suplimentar, pe o linie separată, și o valoare cu minus, care reprezintă reducerea aplicată.

Este bine de știut că, începând cu 1 februarie 2022, prin OUG 3/2022 au fost modificate limitele de consum și prețul plafonat pentru lunile februarie și martie. Astfel, numărul clienților care vor putea beneficia de plafonarea prețului și compensarea facturilor de energie va crește. Mai multe detalii aici.

Pentru a respecta limitele de consum stabilite prin lege, privind încadrarea în schema de sprijin, este important să fie acordată o atenție sporită consumului, iar indexul să fie transmis lunar, prin următoarele canale:

– aplicația mobilă, disponibilă în Google Play și App Store;

– contul online, secțiunea Index;

– apel telefonic la numărul de pe factură, folosind codul de autocitire”.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

ITP 2024: Ce categorie de mașini trebuie să facă inspecția periodică odată la 6 luni și care sunt exceptate de la această obligaţie

Ziarul Unirea

Publicat

în

ITP 2024: Ce categorie de mașini trebuie să facă inspecția periodică odată la 6 luni și care sunt exceptate de la această obligaţie Camera Deputaţilor a adoptat, marți, în calitate de for decizional, proiectul de lege privind aprobarea Ordonanţei Guvernului 3/2024 pentru modificarea unor acte normative din domeniul transportului rutier și vizează în principal inspecția […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea