Care sunt pașii necesari pentru RECUPERAREA BANILOR din facturile UMFLATE de furnizori
Care sunt pașii necesari pentru RECUPERAREA BANILOR din facturile UMFLATE de furnizori
Ministrul Energiei spune că românii care se trezesc cu facturi prea mari de la furnizori trebuie să fie reclamați la ANRE. Românii trebuie să reclame mai întâi la furnizor problemele și mai apoi direct la ANRE.
„Tocmai ce v-am spus, sunt multe scenarii pe care le luăm în calcul. Le vom discuta în coaliție. Aș avea rugămintea să discutați cu ministrul de Finanțe. Eu am spus ce aș face eu dacă aș fi într-o astfel de situație.
Am reclamat furnizorului acum doi ani, nu s-a rezolvat. Apoi, am reclamat la ANRE. Și s-a rezolvat. E departe de mine gândul să spun cuiva să plătească sau să nu plătească o factură. Nu am plătit pentru că s-a rezolvat în timp rezonabil. Oamenii trebuie să știe că ANRE are un call – center foarte mare și poate prelua multe apeluri.
CITEȘTE ȘI: Facturile la energie electrică: Un nou AJUTOR va apărea pentru cetățeni, din aprilie. Nicolae Ciucă: „Facturile care nu au respectat plafoanele vor fi refăcute”
De azi ANRE începe controale. Românii trebuie să reclame la furnizor, dacă suma e mare, compania o restituie în maxim cinci zilea dacă e circa 100 de lei se scade din factura viitoare și dacă furnizorul nu ia măsuri, se rezolvă la ANRE. Lupta cu furnizorii e inegală, companiile își bat joc de oameni”, a declarat Virgil Popescu.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Bacalaureat 2025 | Probele de competențe încep luni, 27 ianuarie: Reguli noi pentru elevi în sala de examen. Calendarul complet al examenului
Bacalaureat 2025 | Probele de competențe încep luni, 27 ianuarie: Reguli noi pentru elevi în sala de examen. Calendarul complet al examenului Examenul de Bacalaureat 2025 începe pe data de 27 ianuarie 2025, cu probele de competențe. Este prima dată când elevii din clasele a XII-a și a XIII-a susțin în timpul anului școlar probele […]