Anunț de presă privind finalizarea proiectului „Grant capital de lucru pentru MONTANA-POPA SRL”
Comunicat de presă
08.06.2021
Anunț de presă privind finalizarea proiectului
“GRANT CAPITAL DE LUCRU PENTRU MONTANA-POPA S.R.L.”
S.C. MONTANA-POPA S.R.L. cu sediul în Judet ALBA, localitatea Blaj, str. Str. GHEORGHE BARIŢIU, nr. 40, a derulat, începând cu data de 08.12.2020 proiectul „GRANT CAPITAL DE LUCRU PENTRU MONTANA-POPA S.R.L.”, RUE 1242, co-finanţat prin Programul operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19 și Ordinului de aprobare nr. 1060/2857/2020 a schemei de ajutor de stat – Sprijin pentru IMM-uri în vederea depășirii crizei economice generate de pandemia COVID – 19, în baza contractului de finanţare Nr. M2-1242 din 08-12-2020 încheiat cu Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului TG. MUREŞ.
Valoarea proiectului este de 834,813.75 lei (valoarea totala) din care: 725,925 lei grant si 108,888.75 lei cofinanțare.
Locatia de implementare este situata in judeţul Alba, localitatea Municipiul Blaj, strada Republicii, nr. 4, cod poştal 515400.
Obiectul contractului îl reprezintă ajutorul de stat acordat sub formă de grant pentru capital de lucru, prin măsură “Granturi pentru capital de lucru”, implementată de către Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA) şi Agenţia pentru IMM, Atragere de Investiţii şi Promovarea Exportului (AIMMAIPE) în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.130/2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operaţional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, cu completările şi modificările ulterioare.
Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:
-menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni,
-menținerea/suplimentarea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor
Durata de implementare a proiectului este de maxim 1 an, începând cu data intrării în vigoare a Contractului de finanțare.
Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020.
Date de contact:
Persoană de contact Radu Tenie
e-mail: [email protected]
telefon: 0727 224 152
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Economie
Anunț începere implementare proiect: “Implementarea Sistemului Informatic Integrat pentru digitalizarea activității Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud”
Comunicat de presă Beneficiar: Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud anunţă începerea activităţilor proiectului “Implementarea Sistemului Informatic Integrat pentru digitalizarea activității Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud”, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Pilonul V: Sănătate și reziliență instituțională, Componenta C7 – Transformare digitală I3. Realizarea sistemului […]
Românii care au făcut un credit ipotecar, rate mai mari la bancă de la 1 iulie 2025 În contextul situației economice actuale, românii cu credite ipotecare primesc o nouă lovitură: creșterea dobânzilor! Acest lucru este preconizat pentru a doua jumătate a acestui an și va duce la o majorare a ratei lunare cu aproximativ 90 […]
Comunicat finalizare proiect – Construire clădire Liceu Tehnologic Sebeș (02.07.2025) Scopul proiectului: Îmbunătățirea infrastructurii de educație la nivelul Municipiului Sebeș Beneficiar: municipiul Sebeș Perioada de implementare: 30.05.2019 – 12.07.2025 Valoarea totală a proiectului: 53.333.560,13 lei Valoarea cofinanțării UE : 2014 – 2020: 20.975.260,80 lei […]