Rămâi conectat
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 27 octombrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

PSD - Alegeri Parlamentare 2024

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 27 octombrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

USR - Alegeri Parlamentare 2024

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 27 octombrie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 22 OCTOMBRIE 2024: 496 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

*Spitalul Municipal Blaj – – 1 (un) post de medic specialist confirmat în specialitatea neonatologie normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă determinată în cadrul Compartimentului neonatologie.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:

Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist specialitatea neonatologie;

Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Relatii suplimentare se pot obtine de la Compartimentul RUNOS din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].

*Colegiul Național „Inochentie Micu Clain” Blaj, cu sediul în Blaj, Str. Simion Bărnuțiu nr. 2, jud. Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 107 din 4 septembrie 2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor; Grad/Treaptă profesională – II
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Colegiul Național “Inochentie Micu Clain” Blaj
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
-Studii: medii
-Vechimea în muncă: 3 ani

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: www.imclain.ro, persoană de contact: Ban Maria, functia secretar, avand numarul de telefon 0258711208.

*Colegiul Național „Inochentie Micu Clain” Blaj, cu sediul în Blaj, Str. Simion Bărnuțiu nr. 2, jud. Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 107 din 4 septembrie 2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor; Grad/Treaptă profesională – II
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Colegiul Național “Inochentie Micu Clain” Blaj
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
-Studii: medii
-Vechimea în muncă: 3 ani

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: www.imclain.ro, persoană de contact: Ban Maria, functia secretar, avand numarul de telefon 0258711208.

*Direcția de sănătate publică Alba, Alba Iulia, județul Alba – Un post medic specialist medicina muncii (S), (personal contractual) 1 norma – in cadrul Compartimentului evaluarea factorilor de risc din mediul de viață și muncă din structura Direcției de Sănătate Publică Alba, cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Durata timpului de lucru: 7 ore/zi, 35 ore/săptămână.

Conditii specifice:
– Diplomă de licență in medicină
– Să dețină gradul de medic specialist medicina muncii
– Vechime in specialitate: minim 5 ani

DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA ALBA
ALBA IULIA, B-DUL REVOLUTIEI NR.23
Relații suplimentare se pot obține la tel.: 0258835244 – Birou RUNOS.

*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 107/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: informatician gr. IA S
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul IT și TIPOGRAFIE
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
• nivel studii: superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+ diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);
• specialitate studii: în profilul/domeniul Informatică/Calculatoare/Tehnologia Informației;
• vechime în muncă: min. 6 ani și 6 luni, din care în specialitate min. 2 ani în profilul/domeniul Informatică/Calculatoare/Tehnologia Informației;
• alte condiții specifice: cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Muntean Luminița, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.

*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 107/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: consilier gr. I S – COR 243201
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Centrul de Relatii Internationale
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– nivel studii : Studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma (*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);
– specialitate studii: profil socio-uman;
– vechime muncă: Minim 5 ani vechime în muncă;
– alte condiţii specifice: cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (interviul se va desfășura în limba română și în limba engleză).

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Vomvea Nicoleta, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806042.

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) medic specialist medicină de laborator cu competență în microbiologie/rezident aflat în ultimul an de pregătire confirmat în specialitatea microbiologie medicală, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămână, perioadă nedeterminată în cadrul Laboratorului de analize medicale.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist în specialitatea medicină de laborator cu competență în microbiologie medicală/medic rezident aflat în ultimul an de pregătire confirmat în specialitatea microbiologie medicală;
Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro

*Colegiul Național „Inochentie Micu Clain” Blaj, cu sediul în Blaj, Str. Simion Bărnuțiu nr. 2, jud. Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile ORDONANȚEI DE URGENȚĂ nr. 107 din 4 septembrie 2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Secretar; Grad/Treaptă profesională – I
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant cu 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Colegiul Național “Inochentie Micu Clain” Blaj
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
• Studii: superioare
• Vechime în muncă: 5 ani
• Vechime în domeniul studiilor: 5 ani
• Cunoștințe privind întocmirea și administrarea corespondenței oficiale;
• Cunoștințe de legislație specifică locului de muncă;
• Capacitate de muncă în echipă;
• Disponibilitate la program flexibil de lucru;
• Abilități de comunicare și relaționare cu publicul;
• Cunoștințe de operare PC, nivel mediu, utilizare aplicații de tip Office (Word, Excel, etc.) platforme educaționale;

Informații suplimentare se pot obține de la sediul institutiei, de pe website: www.imclain.ro, persoană de contact: Ban Maria, functia secretar, avand numarul de telefon 0258711208.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:
– 1 post contractual vacant de medic specialist confirmat în specialitatea medicină de laborator cu competență în microbiologie din cadrul Laboratorului de analize medicale – comp.Bacterologie .

pentru medic specialist confirmat în specialitatea medicină de laborator cu competență în microbiologie ;
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea medicină de laborator;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.

Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Birou resurse umane și relații cu publicul24.10.2024-06.11.2024Luni – Vineri între orele 9.00-15.00.

Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.

*Spitalul Municipal Blaj – – 1 (un) post de medic specialist/medic rezident aflat în ultimul an de pregătire confirmat în specialitatea cardiologie, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul Cabinetului de cardiologie din Ambulatoriu integrat.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist/rezident în specialitatea cardiologie;
Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul MRUCC din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro

*Grădinița cu Program Prelungit ”PITICOT” Câmpeni – 1post îngrijitor.

CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
• Domciliu: în orașul Câmpeni
• Studii: liceale cu diplomă de Bacalaureat
• Calificare: curs de igiena absolvit sau dovada înscrierii la curs
CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI

GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT ,, PITICOT ” CÎMPENI
CÎMPENI, STR. PLOPULUI , NR.3, JUD. ALBA
Tel.: 0258/771861 Fax: 0258/771861
e-mail: [email protected]

*SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie
2. Denumirea postului: Ajutor bucatar post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Serviciul Administrativ.
3. Gradul/Treapta profesional/profesională:
4. Scopul principal al postului: Activitati de suport pentru pregatirea hranei pacientilor.
5. Numărul de posturi: 1
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată):.
Dosarele de concurs se depun la Spitalul Orasenesc Cugir, str N Balcescu, nr 5 compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected]
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):.06.11.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei.
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: Generale
2. Perfecționări (specializări): nu se solicita.
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): minime
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): …………
7. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): ……………..
8. Vechime: nu se solicita

*SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie
2. Denumirea postului: Infirmier debutant post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Sectia Chirurgie Generala( in cadrul Compartimentului de Ortopedie-Traumatologie).
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Debutant
4. Scopul principal al postului: Asigurarea nevoilor fundamentale ale pacientului
( confortul fizic si nevoile fiziologice ale persoanei ingrijite).
5. Numărul de posturi: 1
Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată): ……….
Dosarele de concurs se depun la Spitalul Orasenesc Cugir, str N Balcescu, nr 5 compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected]
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):.06.11.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei.
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: GENERALE
2. Perfecționări (specializări): nu
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): …………
7. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): ……………..
8. Vechime Nu se solicita

*Școala Gimnazială „Lucian Blaga” Ocna Mureș, str. Brazilor, nr.9, județul Alba, anunță organizarea concursului pentru ocuparea unei funcții contractual vacante, de 1 normă îngrijitor la Grădinița cu Program Prelungit nr. 6 (unitate structură), în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 8.11.2022:

Denumirea postului: ÎNGRIJITOR
Nivelul postului: FUNCȚIE DE EXECUȚIE
Compartiment: ADMINISTRATIV
Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână
Perioadă: NEDETERMINATĂ

CONDIȚII SPECIFICE:

a) studii liceale
b) disponibilitate pentru program flexibil

Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul Școlii Gimnaziale „Lucian Blaga” Ocna Mureș, județul Alba, în perioada 06.11.2024 – 12.11.2024, până la ora 14,00.

Informaţii suplimentare se pot obţine la secretariatul Școlii Gimnaziale ,,Lucian Blaga” Ocna Mureș, tel. 0730122589.

*Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan”, Alba Iulia, județul Alba – În conformitate cu H.G. nr. 1336/08.11.2022, Colegiul Național ”Horea Cloșca și Crișan” din Alba Iulia organizează concurs în data de 18.11.2024 ora 09,00 pentru ocuparea postului contractual vacant de execuție 1 post de muncitor, pe perioadă nedeterminată, 8 h/zi.

Dosarele se depun în intervalul 23.10.2024-13.11.2024, între orele 09,00-14,00, la secretariatul Colegiului Național ”Horea Cloșca și Crișan” din Alba Iulia

Informațiile privind concursul se afișează la avizierul Colegiului Național ”Horea Cloșca și Crișan” din Alba Iulia. Informații suplimentare la secretariatul colegiului sau la numărul de telefon 0258/835164.

Condițiile de participare la concurs (conf. H.G. nr. 1336/08.11.2022) sunt prezentate la punctul I.

Probe de concurs:
1. Probă practica
2. Interviu

Îndeplinirea condițiilor de participare este obligatorie pentru înscrierea la concurs.

Fiecare probă este eliminatorie, punctajul minim ce trebuie obținut la fiecare probă este de 50 puncte. Probele de concurs sunt monitorizate video si audio.

LOCUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI : Colegiul Național „Horea Cloșca și Crișan”, Alba Iulia ,Bulevardul „1 Decembrie 1918” nr. 11.

*Spitalul Municipal Blaj, județul Alba – – 1 (un) post de medic specialist/medic rezident aflat în ultimul an de pregătire confirmat în specialitatea psihiatrie, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul Cabinetului de psihiatrie din Ambulatoriu integrat.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist/rezident în specialitatea psihiatrie;
Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Depunerea dosarelor
Dosarele de concurs pentru înscrieri se depun la sediul unitatii, la Compartimentul RUNOS conform calendarului de concurs.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Compartimentul R.U.N.O.S. din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].

*Unitatea Militară 02435 Sebeș din Ministerul Apărării Naționale cu sediul în localitatea Sebeș, strada Călărași nr. 74, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea următorului post vacant de personal civil contractual, astfel:
– referent de specialitate Gr. II – Personal/ Structuri de sprijin decizional și asistență prevăzut cu studii superioare, pe o perioadă nedeterminată, cu program normal și normă întreagă, vechime în muncă minim 3 ani și 6 luni, iar în specialitate/ domeniul resurse umane minim 1 (unu) an – 1 post.

Condiţiile specifice pentru ocuparea postului sunt:
a) Cerințele de pregătire în domeniul resurse umane corespunzătoare nivelului superior, care trebuie îndeplinite în mod cumulativ, sunt următoarele:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență (nu presupune obligatoriu în
domeniul fundamental științe sociale);
– absolvirea unui curs autorizat de calificare Inspector resurse umane;
b) vechime în specialitate/domeniul resurse umane: minim 1 (unu) an;
c) vechime în muncă: minim 3 ani și 6 luni;
d) nivelul de acces al funcţiei la informaţii clasificate este Secret de serviciu; în acest sens este
necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze, privind efectuarea verificărilor în vederea
obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care
va fi declarat „ADMIS”.

Condițiile generale sunt enumerate în HG 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Conținutul dosarului cu documentele care se depun sunt enumerate în Anunț.

*Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de muncitor calificat instalator treapta II în cadrul Compartimentului Administrativ.

Condiţiile specifice de participare la concursul de instalator sunt:
• școală profesională
• diplomă sau curs de calificare instalator
• autorizație fochist
• vechime minim 20 de ani.

Proba practică va avea loc în data de 11 noiembrie 2024, ora 10:00 la sediul muzeului, Alba Iulia, str. Mihai Viteazul, nr. 12-14. Interviul se va susţine în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei practice.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până în data de 1 noiembrie 2024, ora 16:00, la Compartimentul Resurse umane.

Relaţii suplimentare cu privire la bibliografie şi conţinutul dosarului pentru concurs se obţin la telefon 0258/813300 sau la sediul Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia sau pe pagina www.mnuai.ro la secţiunea anunţuri sau la adresa de e-mail [email protected].

*Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 107/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: administrator patrimoniu gr. I S – COR 263111
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul Administrație Patrimoniu
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);
b) Specialitate studii: domeniul fundamental ȘTIINȚE INGINEREȘTI, ramura de știință INGINERIE CIVILĂ, specializările: Construcţii civile, industriale şi agricole, Inginerie civilă, Inginerie urbană şi dezvoltare regională ;
c) VECHIME ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani vechime pe funcții ce necesită studii superioare de lungă durată în ramura de știintă inginerie civilă, specializările: Construcţii civile, industriale şi agricole, Inginerie civilă, Inginerie urbană şi dezvoltare regională

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Salvan – Ancau Daniela Maria, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.

*Municipiul Sebeș, județul Alba – PAZNIC la Compartimentul Ordine Publică, Pază Obiective și Evidența Persoanelor din cadrul Direcției Poliția Locală – MUNICIPIUL SEBEȘ, cod COR 962907 – 1 post.

Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive: selecția dosarelor de înscriere la concurs, proba scrisă şi interviul.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: începând cu data de 18.10.2024, ora 8:00 și până cel târziu la data de 31.10.2024, ora 15:59.

Data, ora şi locul desfășurării probei scrise: 11.11.2024, ora 11:00, Piața Primăriei, nr. 1, Mun. Sebeş, Alba.

Data, ora şi locul susţinerii interviului: 13.11.2024, ora 11:00, Piața Primăriei, nr. 1, Mun. Sebeş, Alba.

Condiţiile de participare la concurs cuprinzând condiţiile de studii, condiţiile de vechime în specialitate şi alte condiţii specifice:
1) studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
2) atestat profesional, potrivit prevederilor art. 36 lit. d) și art. 38 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3) 0 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale;
4) candidatul trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 15 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectiv: “Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs și pentru relații suplimentare:
Municipiul Sebeş – Alba, Mun. Sebeș 515800, Piața Primăriei, nr. 1, tel.: 0258731004, fax: 0258734187, e-mail: [email protected], persoană de contact: inspector, Nicoleta Irimie.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

• 1 post vacant de Asistent social principal – Unitatea de primire urgențe
Condiţiile specifice de participare la concurs pentru funcția de Asistent social principal:
• diplomă de licenţă în specialitate;
• minim 5 an vechime în specialitate in sectorul sanitar;
• examen pentru obţinerea gradului de principal

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 31.10.2024 ora 1300.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 04.11.2024.
Anunțul de concurs, tematica și bibliografia, sunt disponibile accesând pagina oficială www.spitalalba.ro , precum și la avizierul unității
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– 1 post vacant cu normă întreagă de medic specialist, confirmat în specialitatea anestezie terapie intensiva, în cadrul Sectiei A.T.I. – perioadă nedeterminată;
– 1 post vacant cu normă întreagă de medic rezident anul V, confirmat în specialitatea anestezie terapie intensiva, în cadrul Sectiei A.T.I. – perioadă nedeterminată;

Condiţiile specifice de participare la concurs:
a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea anestezie terapie intensiva
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea anestezie terapie intensiva;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.

b) Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea anestezie terapie intensiva
– diplomă de licență în medicină;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea anestezie terapie intensivă.
Calendarul desfășurării concursului/examenului, este următorul:
Data transmiterii spre publicare a anunțului de concurs:16.10.2024;
Data publicării anunțului de concurs:18.10.2024;
Perioada depunere dosare concurs: 18.10.2024-31.10.2024

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului respectiv până în data de 31.10.2024 ora 1500.
Formularul de înscriere, tematica și bibliografia, se pot ridica și de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului și pot fi descărcate și de pe site-ul spitalului www.spitalalba.ro – secțiunea Anunțuri concursuri resurse.
Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.

*Școala Gimnazială „Iosif Sârbu” Șibot cu sediul în Șibot, str. Principală nr. 151, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: îngrijitoare, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post ¼ normă

Dosarele de înscriere se depun la Secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0725530082 sau de pe website: scsibot.blogspot.com/.
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 31.10.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Nu se cere
2. Vechime în specialitatea studiilor: Nu se cere

*Școala Gimnazială Câlnic, cu sediul în loc. Câlnic, str. Principală nr. 329 jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022

DENUMIREA POSTULUI: Administrator financiar
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant, cu 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
• Studii: studii superioare de specialitate în domeniul economic
• Vechimea în muncă: nu se solicită
•Cunoștiinte de operare pe calculator: Word, Excel, programe specifice domeniului financiar-contabil

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anunțului 17.10.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Câlnic, cu sediul în loc. Câlnic, str. Principală nr. 329, jud. Alba, până la data de: 31.10.2024, ora 10.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, persoană de contact: Nedela Maria-Adina, numărul de telefon 0747868566.

*Oficiul Naţional al Registrului Comerţului organizează concurs pentru ocuparea a 182 de posturi vacante în cadrul Oficiului Național al Registrului Comerțului – aparatul central și în cadrul oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale, respectiv: consilier juridic specialist – 57 posturi, expert specialist – 84 posturi, inspector specialist – 18 posturi, specialist IT – 6 posturi, specialist IT (statistician) – 9 posturi, referent SSD – 1 post, referent asistent – 7 posturi, detaliate in anunt.

Locul înscrierii/depunerii documentelor de concurs:
Documentele pentru înscrierea la concurs, se depun, după caz:
 fizic la compartimentul resurse umane din cadrul ONRC ce asigură organizarea și desfășurarea concursului din Bd. Unirii nr.74, bl J3b, tronson II¬-III, sector 3, București;
 prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică înăuntrul termenului de înscriere la adresa de mail : [email protected];
În situația în care candidații transmit dosarele de concurs prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică, candidații primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia și au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. a)- e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei de interviu, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poșta electronică se realizează în format pdf cu volum maxim de 5 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă. Nerespectarea prevederilor conduce la respingerea candidatului.
 Informații suplimentare se pot obține la compartimentul resurse umane la nr. de telefon 021/3160810, interior 503, 506, 502.

Locul desfășurării probelor de concurs:
1. Proba practică pentru Domeniul IT se susține la sediul ORCT unde se va desfășura efectiv activitatea.

2. Proba scrisă pentru toate domeniile se va susține la sediul ORCT unde se va desfășura activitatea

Relații suplimentare se pot obține la sediul ONRC din Bd. Unirii 74, bloc J3b, tronson II – III, sector 3, București sau la nr. de telefon 021/3160810, interior 502, 503, 506 (compartiment resurse umane)

*Centrul Medical de Diagnostic şi Tratament Ambulatoriu Oradea, subordonat Direcției Medicale a Ministerului Afacerilor Interne, cu sediul pe str. Dunărea nr. 7, Oradea, județul Bihor, organizează concurs pentru ocuparea a zece posturi vacante de execuție, personal contractual, cu normă întreagă, pe perioada nedeterminată, după cum urmează:
– 1 post de medic specialist, personal contractual, specialitatea medicină de familie, în cadrul Centrului Medical Județean Alba – Cabinete Medicale de Unitate – Poliție,

Condiții specifice stabilite pe baza fișei postului:
• să fie absolvent de studii universitare de lungă durată sau studii superioare de licență în domeniul sănătate, specializarea Medicină;
• să fie absolvent de studii de rezidențiat finalizate cu obținerea certificatului de confirmare ca medic specialist în specialitatea Medicină de Familie;
• să aibă minim 3 ani vechime în muncă;
• să dețină aviz anual de liberă practică pentru exercitarea profesiei de medic, conform specilității postului;
• să aibă încheiată asigurare de malpraxis medical;
• să dețină certificat de confirmare ca medic specialist în specialitatea Medicină de Familie;
• să dețină certificat de membru al Colegiului Medicilor;
• să fie declaraţi „apt” din punct de vedere psihologic;
• să fie declaraţi „apt” din punct de vedere medical;
Dosarul de înscriere la concurs se depune personal la Biroul Resurse Umane al Centrului Medical de Diagnostic și Tratament Ambulatoriu Oradea din str. Dunărea, nr. 7, etajul 1, Camera 13, municipiul Oradea, județul Bihor în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului de concurs

Informaţii/relaţii suplimentare se obţin în zilele lucrătoare între orele 09.00 – 14.00, la telefon 0259/401118 int. 21126, la avizierul C.M.D.T.A. Oradea, strada Dunărea, nr. 7, precum şi pe platforma https://hub.mai.gov.ro.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

• 1 post vacant contractual de sociolog- Serviciul resurse umane și relații cu publicul – Compartiment relații cu publicul și consiliere

Condiţiile specifice de participare la concurs pentru funcția de sociolog:
• diplomă de licenţă în specialitate;
• vechime în specialitate – minim 6 luni;
• cunostinte operare PC – nivel avansat.

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 29.10.2024 ora 1300.
Anunțul de concurs, tematica și bibliografia, sunt disponibile accesând pagina oficială www.spitalalba.ro , precum și la avizierul unității
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 07.11.2024 ora 10:00 proba scrisă şi interviu in data de 12.11.2024 ora 10:00, în conformitate cu prevederile art. 41 alin. (5) din HG nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării postului vacant, infirmiera, studii M, norma intreaga, functie contractuala de execuţie, Camin pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj, după cum urmează:
– muncitor calificat IV, studii M/G, norma intreaga, Camin pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj,
perioadă nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, respectiv 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Conditii specifice (să îndeplinească cerinţele prevăzute in fişa postului)
– studii M /G, atestate cu adeverinta de asolvire
– curs de bucatar

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 30.10.2024(inclusiv) Relaţii suplimentare: tel: 0766-396539, fax:0258-710014, e-mail: [email protected], Sărătean Manuela, inspector superior, C. RU, UAT municipiul Blaj.

*SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie
2. Denumirea postului: Infirmier debutant post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Sectia Chirurgie Generala.
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Debutant
4. Scopul principal al postului: Asigurarea nevoilor fundamentale ale pacientului
( confortul fizic si nevoile fiziologice ale persoanei ingrijite).
5. Numărul de posturi: 1

Dosarele de concurs se depun la Spitalul Orasenesc Cugir, str N Balcescu, nr 5 compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected]
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):.29.10.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: GENERALE
2. Perfecționări (specializări): nu
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): …………
7. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): ……………..
8. Vechime Nu se solicita

*Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 05.11.2024 ora 10:00 proba scrisă şi interviu in data de 8.11.2024 ora 10:00, în conformitate cu prevederile art. 41 alin. (5) din HG nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării postului vacant, infirmiera, studii M, norma intreaga, functie contractuala de execuţie, Camin pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj, după cum urmează:
– infirmiera, studii M/G, norma intreaga, Camin pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj,
perioadă nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, respectiv 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Conditii specifice (să îndeplinească cerinţele prevăzute in fişa postului)
– studii M /G, atestate cu adeverinta de asolvire

Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 29.10.2024(inclusiv) Relaţii suplimentare: tel: 0766-396539, fax:0258-710014, e-mail: [email protected], Sărătean Manuela, inspector superior, C. RU, UAT municipiul Blaj.

*SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie
2. Denumirea postului: Asistent medical generalist post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Sectie Chirurgie Generala.
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Asistent medical generalist PL
4. Scopul principal al postului: Rezolvarea problemelor actuale si potentiale ale pacientului in functie de nevoile sale biofiziologice, psihologice, socio-culturale si spirituale.
5. Numărul de posturi: 2

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: Postliceale sanitare / diploma de bacalaureat
2. Perfecționări (specializări): Asistent medical generalist
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): mediu
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): …………
7. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): ……………..
8. Vechime: nu se solicita.

Dosarele de concurs se depun la Spitalul Orasenesc Cugir, str N Balcescu, nr 5 compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected]

Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):.18.04.2023, ora 14,00, la sediul instituţiei.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

• 1 post vacant muncitor calificat I – electrician – Serviciul tehnic, administrativ și PSM- Muncitori indirect productivi;
• 1 post vacant muncitor calificat II – zugrav – Serviciul tehnic, administrativ și PSM- Muncitori indirect productivi;

Condiţiile specifice de participare la concurs:
Muncitor calificat I – electrician
• Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat;
• Certificat de calificare în meseria de electrician;
• 9 ani vechime în meserie.

Muncitor calificat II – zugrav
• Studii generale;
• Certficat de calificare pentru meseria de zugrav;
• 6 ani vechime în meserie.
Calendar concurs:
• Data publicării anunțului de concurs:15.10.2024;
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul,
în perioada: 15.10.2024 – 28.10.2024, între orele 9-13

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 28.10.2024 ora 1300.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 30.10.2024.
Anunțul de concurs, tematica și bibliografia, sunt disponibile accesând pagina oficială www.spitalalba.ro , precum și la avizierul unității
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului*: execuţie
2. Denumirea postului: Infirmier post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Sectia Chirurgie Generala.
3. Gradul/Treapta profesional/profesională:
4. Scopul principal al postului: Asigurarea nevoilor fundamentale ale pacientului
( confortul fizic si nevoile fiziologice ale persoanei ingrijite).
5. Numărul de posturi: 1
Dosarele de concurs se depun la Spitalul Orasenesc Cugir, str N Balcescu, nr 5 compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected]

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: GENERALE
2. Perfecționări (specializări): nu
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nu
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
6. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): …………
7. Competența managerială**** (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): ……………..
8. Vechime: minim 1 an

Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: ………………………………………
– se pot depune contestaţii până în data de: 15.11.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 18.11.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

*Colegiul Național ”Inochenție Micu Clain” Blaj, cu sediul în Blaj, Str. Simion Barnutiu nr.2, județul Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unor unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 107/04.09.2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: îngrijitor; Grad/Treaptă profesională – II
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant, normă întreagă 2 posturi vacante, normă întreagă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: 1 post – Creșa Municipiului Blaj, adresa: – Creșa Municipiului Blaj, adresa: Loc. Blaj, str. Eroilor, nr. 22, jud. Alba, cod poștal 515400

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare posturilor postului de îngrijitor; Grad/Treaptă profesională – II sunt:
• Studii: medii
• Vechime în muncă: 3 ani

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: wwwimclain, persoană de contact: Ban Maria, secretar, având numărul de telefon 0258711208.

*Spitalul Municipal Blaj, județul Alba – – 1 (un) post de farmacist specialist confirmat în specialitatea specialitatea farmacie clinică, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul Farmaciei Spitalului Municipal Blaj.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de farmacist specialist în specialitatea farmacie clinică.
Cerinte specifice: Certificat membru Colegiul Farmacistilor, Aviz de liberă practică, certificat profesional curent emis de Colegiul Farmacistilor.

Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul M.R.U.C.C. din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Bărbat din Sebeș, supraveghetor al unei săli de jocuri de noroc, condamnat pentru delapidare: Angajatul a pierdut la „păcănele” mii de lei din banii firmei

Ziarul Unirea

Publicat

în

Bărbat din Sebeș, supraveghetor al unei săli de jocuri de noroc, condamnat pentru delapidare: Angajatul a pierdut la „păcănele” mii de lei din banii firmei George U., din Sebeș, angajat ca supraveghetor la o sală care deținea și aparate de jocuri de noroc, nu a rezistat tentației și a delapidat firma cu mii de lei. […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea