Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 18 februarie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 18 februarie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 11 februarie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 13 FEBRUARIE 2024: 433 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș

*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatoarelor posturi vacante :

– 1 post vacant , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Radiologie si imagistica medicala
– 1 post vacant, normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Cardiologie

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

Activitate Data Ora

data publicării anunțului 16 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 01 martie 2024 15.00
selectia dosarelor ,stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), 04 martie 2024 12.00
+afișarea selecției dosarelor si punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare 04 martie 2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 05martie 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 06 martie 2024 14.00
proba scrisă 18 martie 2024 10.30
afișarea rezultatelor la proba scrisă 18 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 19 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 20 martie 2024 15.00
proba clinică/practică 21 martie 2024 09.30
afișarea rezultatelor la proba clinică/practică 21 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba clinică/ practică 22 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba clinică/ practică 25 martie 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 26 martie 2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba. Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatoarelor posturi vacante :

– 1 post vacant , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Epidemiologie
– 1 post vacant, normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Boli infectioase

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 14 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 28 februarie 2024 15.00
selectia dosarelor ,stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), 29 februarie 2024 12.00
+afișarea selecției dosarelor si punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare 29 februarie 2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 01 martie 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 04 martie 2024 14.00
proba scrisă 14 martie 2024 10.30
afișarea rezultatelor la proba scrisă 14 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 15 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 15 martie 2024 15.00
proba clinică/practică 18 martie 2024 09.30
afișarea rezultatelor la proba clinică/practică 18 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba clinică/ practică 19 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba clinică/ practică 20 martie 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 21 martie 2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba. Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*PRIMĂRIA COMUNEI SĂSCIORI, JUDEȚUL ALBA – 1 post consilier debutant în cadrul COMPARTIMENTULUI CADASTRU, AMENAJAREA TERITORIULUI ȘI ACHIZITII PUBLICE al Primăriei comunei Săsciori;

Pentru participarea la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

a)condiții de desfășurare:
– termen de depunere a dosarelor: 01.03.2024 ora 16,00; dosarele se depun la sediul Primariei Săsciori – Secretariat
– doamna Groza Ligia Daniela – 0786560370
– proba scrisă: 18 Martie 2024 ora 10.00
– interviul: 21 Martie 2024, ora 10.00

b)condiții generale de ocupare a postului:
-cetățenia română, domiciliul în România;
-cunoştiințe limba româna scris şi vorbit; -vârsta minimă reglementată de prevederile legale:
-capacitate deplină de exercițiu;
-are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverintei medicale eliberate e medicul de familiesau de unitățile abilitate; -indeplineşte condițiile de studii/de vechime sau alte condiții specifice postului scos la concurs;
-nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârşite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea. c) condiții specifice de ocupare a postului:
-studii universitare de licență sau echivalentă;
-vechime în specialitatea studiilor –
-carnet de conducere categoria B, constituie avantaj;

ACTE NECESARE LA DOSAR

– cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
-copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz, (se va prezenta şi în original);
-copie permis de conducere(facultativ):

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: [email protected], tel. 0786560370.

*ÎNGRIJITOARE, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura ŞCOALA GIMNAZIALĂ ,,AVRAM IANCU” ABRUD, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

– Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipăîn limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
-Vechimea in munca:3 ANI
-Nivelul studiilor: MEDII

Calendarul de desfăşurare a concursului

Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 15/02/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 29/02/2024 , ora 12:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 01/03/2024 , ora 10:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de: 01/03/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 04/03/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 04/03/2024 , ora 13:00, la sediul institutiei.

Proba practică:
– proba practică în data de 08/03/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 08/03/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 11/03/2024 ,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 11/03/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;

Proba interviu:
– proba interviu în data de 12/03/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 12/03/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 13/03/2024 ,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 13/03/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
– Afişarea rezultatelor finale în data de 13/03/2024 , ora 16:00, la sediul instituției;

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,AVRAM IANCU ABRUD , cu sediul în ABRUD, STR. CLOȘCA, NR. 3-5, JUD. ALBA, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:TUHUŢ ALINA VALENTINA , email: [email protected].

*SPITALUL MUNICIPAL AIUD , cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr. 2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea 1 post contractual vacant, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:

– 1 post vacant, norma intreaga,functie de executie de Secretar – studii medii.

Condiţii specifice de participare la concurs:

Secretar Studii Medii

1. Studii de specialitate: – studii medii – cu diploma de bacalaureat
2. Perfecționări (specializări): nu necesită
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): da ,certificat competente digitale.
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu necesită
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Aptitudini de comunicare, atenție, ordine, asumarea responsabilitații, rezistență la oboseală, rezistență la stres
6. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu necesită
7. Vechime: 6 luni vechime în activitate

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 15 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 29 februarie 2024 15.00
selectia dosarelor 01.martie.2024 12.00
afișarea selecției dosarelor 01. martie.2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 04. martie. 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 05. martie.2024 14.00
proba scrisă 11. martie.2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 11. martie.2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 12. martie.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 13. martie.2024 15.00
proba practica / interviu 14. martie. 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 14. martie.2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 15. martie.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 18. martie.2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 19. martie.2024 15.00

Locul de desfasurare a concursului : sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.

*PRIMĂRIA COMUNEI UNIREA, JUDEȚUL ALBA – Asistent medical

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: PRIMARIA COMUNEI UNIREA, email: [email protected], telefon 0258876151.

*Liceul de Arte ”Regina Maria” din Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de îngrijitor, în baza HG 1.336/2022, pe perioadă nedeterminată,

-în data de 8 MARTIE 2024, ora 9 – proba practică și 11 MARTIE 2024, ora 10 – interviu. Locul de desfăşurare al concursului este sediul unităţii şcolare.

Dosarele de concurs se vor depune în perioada 15.02-28.02.2024, între orele 09:00 – 13:00, la Secretariatul unităţii şcolare, tel:0258812473.

Condiţii specifice:

· studii generale – minim 8 clase;
· disponibilitate program flexibil;
· spirit de echipă și organizatoric;
· capacitate de gestionare a timpului şi a priorităţilor.

Probe de concurs:

Probă practică
– data probei practice: 8 martie 2024, ora 9;

Interviu
– data interviului: 11 martie 2024, ora 10;

Locul desfăşurării probelor de concurs: Liceul de Arte ”Regina Maria” din Alba Iulia, str. Călărașilor nr. 2.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

ACTIVITĂȚI DESFĂȘURATE DATA INTERVAL ORAR/ORA

Depunerea dosarelor 15.02-28.02.2024 9-13
Selecția dosarelor 29.02.2024
Afișarea dosarelor admise 29.02.2024 12
Contestații dosare 29.02.2024 13-15
Soluționarea contestații 01.03.2024
Proba practică 08.03.2024 9-11
Afișarea rezultatelor proba practică 08.03.2024 14
Depunerea contestațiilor 09.03.2024 9-12
Afișarea rezultatelor contestațiilor la proba practica 09.03.2024 14
Interviul 11.03.2024 10
Afișarea rezultatelor finale 11.03.2024 11
Depunerea contestațiilor 11.03.2024 11-12
Afișarea rezultatelor finale, după contestații 11.03.2024 13

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea neurologie, în cadrul Sectiei neurologie- perioadă nedeterminată;
Condițiile generale de participare la concurs:

Concursul va avea loc la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, și va consta în următoarele etape:

1. selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisă (proba B);
3. proba clinică sau practică, în funcţie de specificul postului publicat la concurs (proba C).

Calendarul desfășurării concursului/examenului

Perioada depunere dosare concurs: 15.02.2024-28.02.2024
Selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 29.02.2024-01.03.2024
Afișare rezultat la selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 01.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 04.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor privind selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 05.03.2024
Desfășurare probă scrisă: 08.03.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 08.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 11.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 12.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 13.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 13.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 14.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 15.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 18.03.2024

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului respectiv până în data de 28.02.2024 ora 1500.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*PRIMĂRIA COMUNEI SĂSCIORI – 1 Post Referent IA,a)condiții de desfășurare:

– termen de depunere a dosarelor: 28.02.2023 ora 16,00; dosarele se depun la sediul Primariei Săsciori – Registratura Primăriei Comunei – doamna Popa Gabriela- 0258 741 110, 0258 741 755;
– proba scrisă: 12 Martie 2024 ora 10.00
– interviul: 15 Martie 2024, ora 10.00

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției: Primăria Săsciori – 0258/741110 și pe site [email protected].

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– un post vacant cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea cardiologie, în cadrul Sectiei cardiologie- perioadă nedeterminată;
Concursul va avea loc la sediul Spitalului Judetean de Urgenta ALBA, B-dul Revolutiei, nr.23, Alba Iulia, și va consta în următoarele etape:

1. selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisă (proba B);
3. proba clinică sau practică, în funcţie de specificul postului publicat la concurs (proba C).

Calendarul desfășurării concursului/examenului

Perioada depunere dosare concurs: 15.02.2024-28.02.2024
Selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 29.02.2024-01.03.2024
Afișare rezultat la selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 01.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 04.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor privind selecţia dosarelor pentru înscriere (proba A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D): 05.03.2024
Desfășurare probă scrisă: 11.03.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 11.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 12.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 13.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 14.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 14.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 15.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 18.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 19.03.2024
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului respectiv până în data de 28.02.2024 ora 1500.
Tematica și bibliografia este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea postului, postată pe site-ul Ministerului Sănătății la rubrica Examene și Concursuri naționale.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Direcția de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, organizează concurs de recrutare în data de 28.02.2024, ora 10:00, pentru ocuparea unui post temporar vacant, funcție contractuală de execuție, pe perioadă determinată, din cadrul:

Serviciului programe și servicii sociale
Cantina de ajutor social
1 – post de bucătar, cod COR: 512001;
Condiţii specifice de participare:
• Studii generale;
• Diplomă sau certificat de calificare – specializare bucătar

Concursul va consta într-o probă practică şi interviu.

Condiţii de desfăşurare a concursului:
Concursul (proba practică) se va desfăşura în data de 28.02.2024, ora 10:00, la sediul Cantinei de ajutor social, din str. Libertății, nr. 21, Alba Iulia, iar data, ora şi locul organizării interviului se anunţă odată cu afişarea rezultatelor probei practice.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până în data de 21.02.2023 inclusiv, ora 15.30, la secretarul comisiei de concurs, la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia.

Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia şi pe site-ul https://directiadeasistentasocialaalbaiulia.ro, secțiunea “Concursuri”, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut cât și mențiunea ”admis”sau ”respins”, după caz.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba practică și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la Compartimentul resurse umane în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatelor probei practice și a interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept, iar comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse se realizează prin afișare prin aceleași mijloace enumerate mai sus, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Rezultatele finale se afișează la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia şi pe site-ul https://directiadeasistentasocialaalbaiulia.ro, secțiunea “Concursuri” în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii ”admis”sau ”respins”.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia de la secretarul comisiei concurs şi la nr. de telefon:0258 – 810325.

*SPITALUL Municipal Aiud cu sediul in Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatoarelor posturi vacante :

– 1 post vacant , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Epidemiologie
– 1 post vacant, normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Boli infectioase

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de medici constă în următoarele etape:
a) selecția dosarelor de înscriere și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
b) proba scrisă;
c) proba clinică sau practică, în funcție de specificul postului publicat la concurs.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 14 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 28 februarie 2024 15.00
selectia dosarelor ,stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), 29 februarie 2024 12.00
+afișarea selecției dosarelor si punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare 29 februarie 2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 01 martie 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 04 martie 2024 14.00
proba scrisă 14 martie 2024 10.30
afișarea rezultatelor la proba scrisă 14 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 15 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 15 martie 2024 15.00
proba clinică/practică 18 martie 2024 09.30
afișarea rezultatelor la proba clinică/practică 18 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba clinică/ practică 19 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba clinică/ practică 20 martie 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 21 martie 2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba. Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*COLEGIUL NAȚIONAL „LUCIAN BLAGA” SEBEȘ, JUDEȚUL ALBA – bucătar, post vacant, pe perioadă nedeterminată, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:
– nivelul studiilor G
– vechimea necesară în specialitatea studiilor 5 ani
– diplomă de calificare (specializarea bucătar)

Calendarul de desfăşurare a concursului

Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 13/02/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 27/02/2024, ora 12:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 28/02/2024, ora 10:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de 28/02/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 29/02/2024, ora 13:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 29/02/2024, ora 16:00, la sediul institutiei.
Proba practică:
– proba practică în data de 06/03/2024, ora 13.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 06/03/2024, ora 15:30, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 07/03/2024, ora 15:30, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 07/03/2024, ora 17:30, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 11/03/2024, ora 14.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 11/03/2024, ora 15:30, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 12/03/2024, ora 15:30, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 12/03/2024 , ora 17:30, la sediul instituției;
– Afişarea rezultatelor finale în data de 13/03/2024 , ora 10:00, la sediul instituției.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Colegiul Național ,,Lucian Blaga” Sebeș , cu sediul în Sebeș, str. Călugăreni, nr. 49, jud. Alba, compartimentul resurse umane/ , persoană de contact: Radu Ioana , email: [email protected].

*BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – un post contractual vacant de tehnoredactor gradul II, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată, la compartimentul Redacția „Discobolul” al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba

Calendar concurs:

– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 27 februarie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 05 martie 2024, ora 900, în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, județul Alba;
– interviul va avea loc în data de 11 martie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechime minimă în muncă de 6 (șase) luni pe studii superioare de lungă durată.

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului nr. 2, județul Alba , în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatorelor posturi vacante :

– 2 posturi vacante , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Medicina de urgenta
– 1 post vacant, normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Neurologie
– 1 post vacant, normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Obstetrica ginecologie

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de medici constă în următoarele etape:
a) selecția dosarelor de înscriere și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
b) proba scrisă;
c) proba clinică sau practică, în funcție de specificul postului publicat la concurs.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 12 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 26 februarie 2024 15.00
selectia dosarelor ,stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), 27 februarie 2024 12.00
+afișarea selecției dosarelor si punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare 27 februarie 2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 28 februarie 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 29 februarie 2024 14.00
proba scrisă 06 martie 2024 10.30
afișarea rezultatelor la proba scrisă 06 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 07 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 08 martie 2024 15.00
proba clinică/practică 11 martie 2024 09.30
afișarea rezultatelor la proba clinică/practică 11 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba clinică/ practică 12 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba clinică/ practică 13 martie 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 14 martie 2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba. Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud, jud.Alba loc.Aiud str.Ecaterina Varga nr.6, tel.0258-861302, email: [email protected]

Denumirea postului: Asistent medical

Numărul posturilor: 1 post vacant

Nivelul postului: funcție de execuție

Secția: Pneumologie

Durata timpului de lucru: normă întreagă

Perioada: Nedeterminată

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs sunt:

Asistent medical

• Studii de specialitate: diplomă de bacalaureat, diplomă de şcoală sanitară postliceală sau echivalentă sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform H.G nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
• certificat de membru OAMGMAMR avizat si valabil la data concursului;
• adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali;
• asigurare de malpraxis in termen.
• Vechime: 6 luni vechime in specialitate
1. Perioada de depunere dosare de inscriere: 13.02.2024 – 26.02.2024 ora 15,00
2. Data limită pentru depunerea dosarelor: 26.02.2024 ora 15,00
3. Data si ora organizării probei scrise: 06.03.2024, începând cu ora 10,00
4. Data si ora organizării probei interviu: 12.03.2024, începând cu ora 10,00

Orice relatii suplimentare privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziția candidaților pe site-ul unitații, www.spitalpneumoftiziologieaiud.ro sau în zilele lucrătoare la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, str.Ecaterina Varga nr.6 sau telefon 0258861302, int 120.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– trei posturi vacante cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea medicină de urgență;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
b) Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea medicină de urgență

Concursul va avea loc la sediul DGASPC ALBA, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.68, Alba Iulia, și va consta în următoarele etape:

1. selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisă (proba B);
3. proba clinică sau practică, în funcţie de specificul postului publicat la concurs (proba C).

Calendarul desfășurării concursului/examenului

Perioada depunere dosare concurs: 09.02.2024-22.02.2024
Selectia dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare:23.02.2024-26.02.2024
Afișare rezultat selecție dosare depuse de candidați: 26.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei de dosare: 27.02.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor selectiei de dosare: 28.02.2024
Desfășurare probă scrisă: 04.03.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 04.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 05.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 06.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 07.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 07.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 08.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 11.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 12.03.2024
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 26.02.2024.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”, prin afișarea la sediul spitalului și pe pagina de internet, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

Rezultatele finale se afișează la sediul spitalului precum și pe pagina de internet, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui
candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.

Tematica și bibliografia este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea postului, postată pe site-ul Ministerului Sănătății la rubrica Examene și Concursuri naționale și afițată pe site-ul spitalului.

Formularul de înscriere, tematica și bibliografia, se pot ridica și de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului și pot fi descărcate și de pe site-ul spitalului www.spitalalba.ro – secțiunea Anunțuri concursuri resurse.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului nr. 2, judetul Alba , în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatoarelor posturi vacante :

– 2 posturi vacante , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Anestezie si terapie intensiva
– 1 post vacante , normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea Pediatrie

Tematica și bibliografia de concurs este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea Anestezie si terapie intensiva respectiv Pediatrie postată pe site-ul Ministerului Sănătății.

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de medici constă în următoarele etape:
a) selecția dosarelor de înscriere și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
b) proba scrisă;
c) proba clinică sau practică, în funcție de specificul postului publicat la concurs.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 08 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 22 februarie 2024 15.00
selectia dosarelor ,stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), 23 februarie 2024 12.00
+afișarea selecției dosarelor si punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare 23 februarie 2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 26 februarie 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 27 februarie 2024 14.00
proba scrisă 04 martie 2024 10.30
afișarea rezultatelor la proba scrisă 04 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 05 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 06 martie 2024 15.00
proba clinică/practică 07 martie 2024 09.30
afișarea rezultatelor la proba clinică/practică 07 martie 2024 15.00
termen limită contestații la proba clinică/ practică 08 martie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba clinică/ practică 11 martie 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 12 martie 2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba. Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:

– 1 post vacant cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea nefrologie în cadrul Compartimentului nefrologie;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea nefrologie
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea nefrologie;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.

Concursul va avea loc la sediul DGASPC ALBA, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.68, Alba Iulia, și va consta în următoarele etape:

1. selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisă (proba B);
3. proba clinică sau practică, în funcţie de specificul postului publicat la concurs (proba C).

Calendarul desfășurării concursului/examenului

Perioada depunere dosare concurs: 08.02.2024-21.02.2024
Selectia dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare:22.02.2024-23.02.2024
Afișare rezultat selecție dosare depuse de candidați: 23.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei de dosare: 26.02.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor selectiei de dosare: 27.02.2024
Desfășurare probă scrisă: 07.03.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 07.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 08.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 11.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 12.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 12.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 13.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 14.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 15.03.2024

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 23.02.2024 ora 15.00.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”, prin afișarea la sediul spitalului și pe pagina de internet, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

Rezultatele finale se afișează la sediul spitalului precum și pe pagina de internet, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins” precum şi al punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului in termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”, prin afișarea la sediul spitalului și pe pagina de internet, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

Concursul se organizează în maximum 30 de zile lucrătoare de la publicarea anunţului iar data probei scrise se afisaza pe site-ul unitatii dupa expirarea termenului depunerii dosarelor.

Rezultatele finale se afișează la sediul spitalului precum și pe pagina de internet, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de soluționare a contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat și a mențiunii ”admis” sau ”respins”.

Tematica și bibliografia este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea postului, postată pe site-ul Ministerului Sănătății la rubrica Examene și Concursuri naționale.

Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.

*SPITALUL ORĂȘENESC CUGIR JUD. ALBA – asistent medical dietetică

Asistent medical dietetică, 1 post.

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate**: Postliceale sanitare și diplomă de bacalaureat;
2. Perfecționări (specializări): Asistent medical dietetică;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): avansat;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistență fizică, empatie, adaptare la stres, răbdare, lucidă;
5. Vechime: Nu se solicită.

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 22.02.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 23.02.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 01.03.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 01.03.2024, ora 14.00;
– proba practică în data de 06.03.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 06.03.2023, ora 14.00;
– proba interviu în data de 11.03.2024 , ora 12.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 11.03.2024, ora 14.00;
– afişarea rezultatelor finale: 14.03.2024.

Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:

– se pot depune contestaţii până în data de: 12.03.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 13.03.2024, ora 14.00, la sediul instituţiei.

Spitalul Orășenesc Cugir jud. Alba, e-mail: [email protected], telefon: 0786225608.

*ȘCOALA GIMNAZIALĂ OVIDIU HULEA AIUD, JUDEȚUL ALBA – Îngrijitor

În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Școala Gimnazială ,,Ovidiu Hulea’’ , cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă, nr.35 , anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant, de îngrijitor, durată nedeterminată, normă întreagă, locația str. Cuza Vodă, nr.35.

Cerinţele postului:

Persoană activă, vârsta minimă 18 ani, capacitate de muncă în echipă, capacitate de organizare a muncii, abilităţi de comunicare cu elevii şi adulţii, capacitate de management al timpului, atenţie la detalii, responsabilitate, adaptabilitate.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI
• 07-27.02.2024– Depunerea dosarelor la serviciul secretariat al Școala Gimnazială ,,Ovidiu Hulea’’, cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă nr.35
• între orele 09.00-15.00 ( in zilele lucrătoare)
• 29.02.2024 – Analizarea dosarelor pentru concurs
• 29.02.2024 – ora 14.00 Afişarea rezultatelor după analiza dosarelor
• 1.03.2024 – ora 09.00 -12.00 Depunerea contestațiilor după analiza dosarelor
• 1.03.2024- ora 15.00 Afişarea rezultatelor finale după analiza dosarelor
• 5.03.2024– ora 12.00 – Desfăşurarea probei practice a concursului, la sediul Școlii Gimnaziale ,,Ovidiu Hulea’’, cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă nr.35
• 5.03.2024– ora 16.00 – Afişarea rezultatelor obţinute la proba practică
• 6.03.2024– în intervalul orar 09.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după proba practică
• 6.03.2024- ora 16.00 – Afişarea rezultatelor finale după contestații la proba practică
• 7.03.2024– ora 12.00 – Desfășurarea interviului, la sediul Școlii Gimnaziale ,,Ovidiu Hulea’’, cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă nr.353
• 7.03.2024– ora 16.00 -Afişarea rezultatelor obţinute la interviu
• 8.03.2024– ora 09.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după interviu
• 8.03.2024– ora 16.00 – Afişarea rezultatelor finale la concursul de ocupare a postului vacant de îngrijitor.

Notă:

Rezultatele la etapele concursului pentru ocuparea postului vacant, de îngrijitor, se vor afișa la sediul Școlii Gimnaziale ,,Ovidiu Hulea’’, din loc. Aiud, str. Cuza Vodă nr.35.

1. Punctaj maxim proba practica-100 puncte
2. Punctaj maxim interviu-100 puncte
3. Va fi declarat ,,admis’’la proba practică, candidatul care a obținut un punctaj de minim 50 de puncte.
Va fi declarat ,,admis’’la interviu, candidatul care a obținut un punctaj de minim 50 de puncte.
Va fi declarați ,,admis’’ pentru ocuparea postului vacant, candidatul care va obține punctajul final cel mai mare (calculat ca medie a punctajelor obținute la proba practică și interviu).

Pentru informaţii suplimentare cu privire la organizarea concursului, adresaţi-vă secretariatului instituţiei sau la numărul de telefon 0258/861427.

*DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ ALBA, ALBA IULIA, JUDEȚUL ALBA – medic șef laborator-medic specialist medicină de laborator

1 POST NORMA INTREAGA , MEDIC SEF LABORATOR-MEDIC SPECIALIST MEDICINA DE LABORATOR, in cadrul laboratorului de diagnostic si investigare din structura DSP ALBA, str.REVOLUTIEI 1989 , NR.23, depunerea dosarelor va fin perioada 07.02.2024-20.02.2024, concursul va avea loc in data de 06.03.2024.

Relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs , vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare intre orele : 08.30-16.00, pe site-ul institutiei angajatoare: wwdspalba.ro, D.S.P.ALBA, maill: [email protected], telefon 0258/835243.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:

– un post vacant cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea boli infecțioase, în cadrul Sectiei boli infecțioase – pe perioada nedeterminata;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea boli infecțioase,
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea boli infecțioase.

Concursul va avea loc la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, și va consta în următoarele etape:

1. selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisă (proba B);
3. proba clinică sau practică, în funcţie de specificul postului publicat la concurs (proba C).

Calendarul desfășurării concursului/examenului este următorul:

Depunerea dosarelor de concurs:06.02.2024-19.02.2024;
Selecția dosare de concurs:20.02.2024-21.02.2024;
Proba scrisă/proba clinică se va desfășura în perioada 28.02.2024-15.03.2024, conform calendarului orar ce se va afișa pe site-ul spitalului și la sediul spitalului.

Înscrierile se fac la sediul unitatii în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului respectiv până în data de 19.02.2024 ora 1500.

Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.

*U.M. 02539 ALBA IULIA – contabil sef gr. ii um 02539 Alba Iulia

Post vacant de conducere de personal civil contractual de Contabil-șef gradul II / studii superioare (1 post)

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:

a)condițiile de studii stabilite de prevederile statului de organizare: absolvirea studiilor universitare de licență, cu diplomă de licență în științe economice.
b)cerințe necesare: Abilitatea de negociere, spirit de inițiativă, comunicare, lucru în echipă, capacitate de analiză și sinteză, rezistență la stres.
c)nivelul de acces la informații clasificate, precum și acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obținerii autorizației de acces la informații clasificate sau a certificatului de securitate, în cazul în care acesta este declarat „admis” – Nivel acces = SECRET;
d)vechimea în muncă în specialitatea studiilor necesară pentru ocuparea postului: 8 ani vechime în muncă în specialitatea studiilor economice;
e)deținerea Certificatului de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi;
e)nivelul de cunoaștere a limbilor străine: nu necesită.

Data limită până la care se pot depune dosarele de concurs este: 20.02.2024 , ora 16.00.

Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:

1. Proba scrisă: se desfăşoară la sediul U.M. 02539 Alba Iulia, Bulevardul Revoluției nr.25, localitatea Alba Iulia, judeţul Alba în data de 28.02.2024, între orele: 10.00 – 13.00;
Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 29.02.2024, ora 12.00;
Depunerea contestațiilor la proba scrisă: 01.03 2024 până la orele 16.00
Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la proba scrisă: 04.03.2024, ora 14.00.
2. Interviul: se desfăşoară la sediul U.M. 02539 Alba Iulia, Bulevardul Revoluției nr.25, localitatea Alba Iulia, judeţul Alba în data de 05.03.2024, între orele: 10.00 – 14.00.
Afişarea rezultatelor la interviu: 05.03.2024, ora 16.00;
Depunerea contestațiilor la interviu: 06.03.2024 până la orele 16.00
Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la interviu: 07.03.2024, ora 12.00.
3. Afișarea rezultatelor finale : 11.03.2024, ora 12.00.

Date de contact instituție: U.M. 02539 Alba Iulia, Bulevardul Revoluției nr.25, localitatea Alba Iulia, judeţul Alba, telefon: 0258 830601, int. 0226.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul: https://www.defense.ro/concursuri și/sau la sediul U.M. 02539 Alba Iulia.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:

– un post vacant cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea neonatologie, în cadrul Sectiei neonatologie – pe perioada nedeterminata.

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Pentru medic specialist confirmat în specialitatea neonatologie
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea neonatologie;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.

Concursul va avea loc la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, și va consta în următoarele etape:

1. selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
2. proba scrisă (proba B);
3. proba clinică sau practică, în funcţie de specificul postului publicat la concurs (proba C).

Calendarul desfășurării concursului/examenului

Perioada depunere dosare concurs: 06.02.2024-19.02.2024
Selectia dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare:20.02.2024-21.02.2024
Afișare rezultat selecție dosare depuse de candidați: 21.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei de dosare: 22.02.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor selectiei de dosare: 23.02.2024
Desfășurare probă scrisă: 29.02.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 29.02.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 01.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 04.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 05.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 05.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 06.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 07.03.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 08.03.2024

Înscrierile se fac la sediul unitatii în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului respectiv până în data de 19.02.2024 ora 1500.

Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

LIVE VIDEO Srilankezii din România sărbătoresc Anul Nou pe malul râului Ampoi, la Alba Iulia. Muzică și mâncare tradițională

Ziarul Unirea

Publicat

în

Srilankezii din România sărbătoresc Anul Nou pe malul râului Ampoi, la Alba Iulia. Muzică și mâncare tradițională Noul An srilankez este sărbătorit de comunitatea de srilankezi din România pe malul râului Ampoi, la Alba Iulia. La eveniment sunt prezenți sute de cetățeni din țara asiatică, care muncesc în România. Muncitorii din Sri Lanka au început […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea