Rămâi conectat

Politică Administrație

ANGAJĂRI în instituții din județul Alba. POSTURILE vacante scoase la concurs. Condițiile de înscriere și calendarul examenelor

Publicat

în

Mai multe instituţii publice din judeţul Alba organizează concursuri de angajare în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă ori alte cerinţe.

*Primăria Municipiului Aiud organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuţie, vacante, de casier din cadrul Biroului Administraţia Pieţei din subordinea Consiliului Local al Municipiului Aiud.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Electrica Furnizare Discount

– studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 16 mai 2018, ora 18.00: data limita pentru depunerea dosarelor;
– 29 mai 2018, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, str. Cuza Vodă nr. 1, camera 22, județul Alba, telefon 0258/861.310, interior 1013.

*Primăria Câlnic anunţă organizarea unui concurs în vederea ocupării funcţiilor contractuale temporar vacante din cadrul Proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi“, Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014 – 2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei“, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate“, POCU/138/4/1/114930, după cum urmează:

• 1 asistent manager, studii superioare absolvite cu diplomă, experienţă minimum 2 ani în implementarea proiectelor cu finanţare europeană, < 5 ani în domeniul finalizăm studiilor, (4 ore/zi);
• 1 responsabil financiar, studii superioare absolvite cu diplomă, experienţă < 5 ani în domeniul finalizării studiilor, (4 ore/zi);
• 1 expert achiziţii publice, studii superioare absolvite cu diplomă, experienţă < 5 ani în domeniul finalizării studiilor, (4 ore/zi);
• 1 asistent social, studii superioare absolvite cu diplomă, experienţă < 5 ani în domeniul finalizării studiilor, (4 1/2 normă/zi).

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 18 mai 2018, ora 12.00, termenul limită de depunere a dosarelor;
– 21 mai 2018, ora 09.00, proba interviu,
– 21 mai 2018, ora 09.00, proba scrisă.

! Doar candidaţii admişi în urma interviului pot participa la proba scrisă.

Relații suplimentare se obțin la Primăria Comuna Câlnic, judeţul Alba, telefon 258747050.

*Comuna Avram Iancu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, în calitate de beneficiar în cadrul Proiectului „Comunitatea moţilor harnici“, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014 – 2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei“, Obiectiv specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate POCU /138/4/1/114866:

– expert achiziţii
– responsabil financiar
– asistent manager

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

1. pentru postul de expert achiziţii: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de lucru fiind de 20 ore/săptămână;

2. pentru postul de responsabil financiar: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţă <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de muncă fiind de 20 ore pe săptămână;

3. pentru postul de asistent manager: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, experienţa minima <5 ani, timp parţial, 4 ore/zi, durata timpului de lucru fiind de 20 ore/săptămână.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 24 mai 2018, ora 10.00: proba scrisă;
– 24 mai 2018, ora 13.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul instituţiei din str. Avram Iacu nr. 169, e-mail [email protected] şi la telefon 0258786211, 0747358691 sau pe e-mail [email protected]

*Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției consilier, clasa I, grad profesional principal din cadrul Compartimentului Investiţii Publice – aparatul de specialitate al primarului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea – ştiinţe inginereşti – profilul construcţii;
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani,

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 16 mai 2018, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 30 mai 2018, ora 11.30: proba scrisă;
– 05 iunie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba.

Publicitate

Politică Administrație

Soarta țării se decide prin SMS: Membrii PSD întrebați prin mesaje dacă doresc guvernare alături de PNL. Reprezentanți din ALBA confirmă „demersul”

Publicat

în

Soarta țării se decide prin SMS: Membrii PSD întrebați prin mesaje dacă doresc guvernare alături de PNL. Reprezentanți din ALBA confirmă „demersul”

Situația în PSD este neclară după desemnarea generalului (r) Nicolae Ciucă drept candidat pentru funcția de prim-ministru. Mai mulți social-democrați din țară au primit mesaje în care erau întrebați dacă și-ar dori ca PSD să intre la guvernare alături de PNL.

„Credeți că PSD ar trebui să formeze un guvern împreună cu PNL, cu premier Nicolae Ciucă?

Electrica Furnizare Discount

1 – da

2 – nu

3 – nu știu

(răspunde cu 1, 2 sau 3)”, este sms-ul primit de unii membri ai PSD.”

Senatorul PSD de Alba, Călin Matieș, a confirmat pentru ziarulunirea.ro informația. Astfel, acesta, împreună cu mai mulți membrii ai partidului, ar fi fost consultați prin intermediul acestui sondaj prin telefon.

Nu este clar la acest moment dacă este vorba despre un demers la nivel național sau doar unele filiale județene au ales să își consulte liderii locali în acest fel.

Marcel Ciolacu, președintele PSD, a declarat joi că social-democrații nu susțin un guvern minoritar condus de Nicolae Ciucă și nici nu renunță la ideea anticipatelor, însă acestea nu se pot ține în acest moment. Totuși, Ciolacu nu a exclus discuții cu Ciucă pentru un guvern de largă majoritate parlamentară.

Vasile Dîncu, preşedintele Consiliului Naţional al PSD, şi Dumitru Buzatu, preşedintele Consiliului Judeţean Vaslui, au cerut în şedinţa Biroului Permanent al partidului ca PSD să nu voteze un guvern minoritar PNL-UDMR indiferent de numele premierului.

Citește mai mult

Politică Administrație

Comunicat de presă| Europarlamentarul Victor Negrescu a solicitat, în plenul Parlamentului European, intervenția Uniunii Europene în România pentru a gestiona criza medicală

Publicat

în

Europarlamentarul Victor Negrescu a luat cuvântul în plenul Parlamentului European pentru a prezenta situația medicală dezastruoasă din România și a solicitat Uniunii Europene să intervină pentru a ajuta țara noastră în a gestiona criza medicală.

“Pandemia nu a trecut. Mai sunt multe state membre care întâmpină probleme în a gestiona criza din domeniul sănătății. De aceea, acest subiect trebuie să fie primordial pe agenda Consiliului European.

În România, din cauza incompetenței partidelor de dreapta, avem astăzi peste 500 de decese pe zi. La fiecare 2 minute moare o persoană, iar acest lucru riscă să readucă întreaga Europă în zona roșie.

Electrica Furnizare Discount

Uniunea Europeană trebuie să intervină. Nu poate să lase lucrurile la voia întâmplării, mai ales că executivul din România a ratat atât campania de vaccinare cât și achiziția de teste din bani europeni”, a precizat eurodeputatul Victor Negrescu.

Europarlamentarul român a solicitat o decizie în cadrul Consiliului European privind criza prețurilor din domeniul energiei și o implicare mai amplă în gestionarea efectelor negative generate de pandemie.

“Efectele negative ale pandemiei asupra economiei și societății sunt doar la început. Consiliul trebuie să fie mai activ în a reacționa. Este valabil și pentru criza prețurilor din domeniul energiei.

Profiturile cresc, iar populația europeană sărăcește. Dincolo de cinismul unor lideri politici, este nevoie de măsuri active și de acțiuni europene care să ofere soluții la provocările și greutățile întâmpinate de cetățeni. Mă aștept de la Consiliul European viitor să vină cu soluții și decizii clare. Indecizia costă vieți”, a adăugat europarlamentarul social democrat, Victor Negrescu.

Citește mai mult

Politică Administrație

Dezbatere publică la Alba Iulia privind investiţiile private şi publice în domeniul urbanismului şi construcţiilor și elaborarea sau revizuirea documentațiilor de Urbanism și Amenajarea teritoriului

Publicat

în

Dezbatere publică la Alba Iulia privind investiţiile private şi publice în domeniul urbanismului şi construcţiilor și elaborarea sau revizuirea documentațiilor de Urbanism și Amenajarea teritoriului

În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, Primăria Municipiului Alba Iulia organizează în data de 26.10.2021, ora 15.00, în sala de ședințe a Direcției Programe, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, Strada Bucovinei, nr. 6, dezbatere publică referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea REGULAMENTULUI LOCAL privind investiţiile private şi publice în domeniul urbanismului şi construcţiilor în Municipiul Alba Iulia.

Proiectul de hotărâre și anexele aferente au fost afișate atât pe site-ul autorității publice, www.apulum.ro, la secțiunea Consultare publică cât și la avizierul acesteia.

Modalitatea de colectare a recomandărilor: în scris, conform anunțului nr. 104610/2021, specificându-se articolul sau articolele din proiectul de act normativ în discuție, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, din Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură, sau în format electronic, pe adresa de e-mail: [email protected], până la data de 27.09.2021, ora.16.00.

Electrica Furnizare Discount

Modalitatea de înscriere și luarea cuvântului: luarea cuvântului se face în ordinea înscrierii pe listă, la începutul dezbaterii publice. Timpul alocat luării cuvântului este de 10 minute pentru fiecare participant.

Fiecare participant, după intrarea în sala de ședințe, se va înscrie pe lista de persoane prezente la dezbaterea publică, având asupra sa actul de identitate, respectiv dovada calității de reprezentant al persoanei juridice, după caz.

Potrivit prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, coroborate cu prevederile OUG nr. 57/2019 privind codul administrativ, dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții înscriși la luarea cuvântului și-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuție; la dezbaterea publică vor participa obligatoriu inițiatorul și/sau inițiatorii proiectului de act normativ din cadrul autorității publice locale, experții și/sau specialiștii care au participat la elaborarea referatului de aprobare însoțit de alte documente specifice, privind necesitatea adoptării actului normativ propus și persoanele interesate care au făcut recomandări scrise.

În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, Primăria Municipiului Alba Iulia organizează în data de 26.10.2021, ora 15.00, în sala de ședințe a Direcției Programe, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, Strada Bucovinei, nr. 6, dezbatere publică referitoare la proiectul de hotărâre privind aprobarea REGULAMENTULUI LOCAL de implicare a publicului în elaborarea sau revizuirea documentațiilor de Urbanism și Amenajarea teritoriului.

Proiectul de hotărâre și anexele aferente au fost afișate atât pe site-ul autorității publice, www.apulum.ro, la secțiunea Consultare publică cât și la avizierul acesteia.

Modalitatea de colectare a recomandărilor: în scris, conform anunțului nr. 104620/2021, specificându-se articolul sau articolele din proiectul de act normativ în discuție, menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, din Calea Moților, nr. 5 A, Camera 8 – Registratură, sau în format electronic, pe adresa de e-mail: [email protected], până la data de 27.09.2021, ora.16.00.

Modalitatea de înscriere și luarea cuvântului: luarea cuvântului se face în ordinea înscrierii pe listă, la începutul dezbaterii publice. Timpul alocat luării cuvântului este de 10 minute pentru fiecare participant.

Fiecare participant, după intrarea în sala de ședințe, se va înscrie pe lista de persoane prezente la dezbaterea publică, având asupra sa actul de identitate, respectiv dovada calității de reprezentant al persoanei juridice, după caz.

Potrivit prevederilor Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, coroborate cu prevederile OUG nr. 57/2019 privind codul administrativ, dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții înscriși la luarea cuvântului și-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuție; la dezbaterea publică vor participa obligatoriu inițiatorul și/sau inițiatorii proiectului de act normativ din cadrul autorității publice locale, experții și/sau specialiștii care au participat la elaborarea referatului de aprobare însoțit de alte documente specifice, privind necesitatea adoptării actului normativ propus și persoanele interesate care au făcut recomandări scrise.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare