Rămâi conectat

Ştirea zilei

Aleşii noştri pun din nou la încercare nervii şi bugetul cetăţenilor din Alba

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Florin Roman, vicepreşedintele PNL Alba, a criticat ieri în cadrul unei conferinţe de presă stilul heirupist în care administraţia locală şi cea judeţeană au ales să ofere cetăţenilor din Alba rutele ocolitoare după închiderea pentru reparaţii a pasarelei din Partoş. „Deşi a mai trecut printr-o situaţie de acest gen, la închiderea podului de peste Mureş, Mircea Hava nu a învăţat nimic din greşelile anterioare. Cu toate că închiderea pasajului rutier a fost prognozată cu multă vreme înainte, iar nu au fost pregătite din timp rutele ocolitoare optime, astfel încât să se reducă la minim pierderile agenţilor economici şi disconfortul provocat cetăţenilor. Au ales ca rută alternativă de intrare/ieşire din oraş o zonă cu foarte multe restricţii de circulaţie, peste linia ferată sau, mult mai lungă, ocolind tot municipiul şi cu intrare pe drumul Clujului. Cea mai proastă soluţie, care pune la grea încercare atât nervii cetăţenilor cât şi ai transportatorilor, ai agenţilor economici. Mai mult, deja două zile la rând la intrarea în Oarda s-au înregistrat accidente rutiere, tamponări între TIR-uri şi maşini mici care au generat, la rândul lor, alte ambuteiaje suplimentare”, a comentat Roman. Liderul liberal a adus în discuţie ca variantă mai simplă de intrare în Alba Iulia – zona Pâclişa, acum evitată de majoritatea şoferilor din cauza stării deplorabile a drumului. „De trei ani există aprobat proiectul de asfaltare a drumului care face legătura între judeţul Hunedoara, între Geoagiu şi Alba Iulia. De altfel, ruta ocolitoare între Vinţu de Jos  şi Alba Iulia prin Vurpăr ar fi fost o soluţie optimă. Asta în cazul în care preşedintele CJ Alba, Ion Dumitrel, ar fi realizat un lucru elementar şi cei 5 kilometri de drum între Vurpăr şi Pâclişa ar fi fost asfaltaţi. A început asfaltarea acestui drum judeţean dar dinspre… Hunedoara. Aşa că acum asfaltul a trecut prin Ceru Băcăinţi (cu ocazia asta poate concetăţenii bravului nostru prefect îi vor ridica şi o statuie) şi s-a oprit undeva prin Sărăcsău. Oare cât de complicat ar fi fost să se toarne măcar stratul de uzură între Vurpăr şi Pâclişa, ca şoferii să poată folosi această rută alternativă timp de o jumătate de an, cât este restricţionat accesul pe pasarelă? Că, de putut, se poate. Lucrul acesta ne-a fost dovedit anul trecut de Mircea Hava, care a reuşit să coordoneze asfaltarea şi reabilitarea unei străzi din zona Schit într-o singură săptămână”, spune Roman. Acesta a insistat asupra faptului că, în ciuda oricăror zvonuri, liberalii nu se opun investiţiilor demarate de conducerea PDL în municipiul Alba Iulia, ci din contră, după alegerile de anul viitor vor continua aceste investiţii. Respectând doleanţele populaţiei şi evident, respectând natura şi spaţiul verde, atât cât va mai rămâne, din Alba Iulia.
Nicoleta IDITA-TOMUŢA


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Primăria Alba Iulia, LICITAȚIE pentru concesionarea primei parcele din viitorul ”Parc Industrial”

Unirea Ziarul

Publicat

în

Primăria Alba Iulia, LICITAȚIE pentru concesionarea primei parcele din viitorul ”Parc Industrial” Primăria Alba Iulia organizează prima licitație pentru concesionarea unei parcele de aproape 2 ha de teren (18.104 mp), din viitorul Parc Industrial, situat în apropiere de șoseaua de centură a municipiului Alba Iulia. potrivit anunțului publicat pe site-ul primăriei: Municipiul Alba Iulia, cu […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea