Grădinițele din Alba Iulia se pot înscrie gratuit la campania Dințișorii Veseli (P)
Campania „Dințișorii Veseli” se extinde în această primăvară în încă cinci orașe din România, pe lângă cele 26 în care a ajuns deja. În 24 – 28 martie 2025, grădinițele din Alba Iulia, Arad, Mediaș, Reșița și Turda pot participa gratuit la activități interactive care sprijină formarea unor obiceiuri sănătoase de igienă dentară.
Înscrierile sunt deschise până pe 9 martie 2025. Grădinițele selectate vor fi anunțate până în 15 martie 2025.
Programul, oferit gratuit grădinițelor selectate, include:
- Prezentări interactive susținute de doctori stomatologi
- Demonstrații practice pentru tehnici corecte de periaj
- Jocuri educative care transformă învățarea într-o experiență plăcută
- Mascota Crocodințilă, care face procesul de educație mai atractiv pentru cei mici
- Pachete cu produse de igienă dentară și materiale de învățare, oferite de dm drogerie markt și Sensodyne, pentru a încuraja aplicarea noilor cunoștințe acasă
Participarea este gratuită. Grădinițele din Alba Iulia, Arad, Mediaș, Reșița și Turda se pot înscrie pe site-ul oficial al campaniei Dințișorii Veseli. Termenul limită pentru înscriere este 9 martie 2025. Anunțarea grădinițelor selectate se va face până în 15 martie 2025, pe conturile de Social Media ale dm drogerie markt.
Campania „Dințișorii Veseli” este organizată de dm drogerie markt, în parteneriat cu Sensodyne și implementată de PRbeta Agency.
dm drogerie markt: Fondată în 1973, dm drogerie markt este unul dintre liderii din retailul european, cu o prezență solidă și în România de peste 16 ani. Cu peste 150 de magazine și o platformă online activă, dm promovează un stil de viață sănătos și responsabil prin produsele și inițiativele sale comunitare.
Sensodyne: Sensodyne este marcă recomandată de medicii stomatologi* care sprijină educația pentru sănătatea orală prin campanii și programe menite să aducă o schimbare pozitivă în viața copiilor și familiilor din întreaga țară.
*din România, pentru sensibilitate dentară, conform studiu Ipsos, realizat la nivel naţional, Noiembrie 2024.
PRbeta Agency: De peste 15 ani, PRbeta Agency oferă servicii de relații publice, marketing și organizare de evenimente, dezvoltând campanii creative și adaptate fiecărui brand. Prin soluții personalizate și strategii bine calibrate, agenția transformă fiecare proiect într-o experiență relevantă, aliniată obiectivelor clientului și cu impact real în comunitate.
sursa foto: imagine proprie
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
22-23 martie 2025 | Sărbătoarea Mierii la Blaj, eveniment cu tradiție în fiecare primăvară. Producători din diverse colțuri ale lumii vin la cel mai mare târg de miere și produse pentru apicultură din România
22-23 martie 2025 | Sărbătoarea Mierii la Blaj, eveniment cu tradiție în fiecare primăvară. Producători din diverse colțuri ale lumii vin la cel mai mare târg de miere și produse pentru apicultură din România Sărbătoare Mierii de la Blaj este un eveniment anual de tradiție, care în luna martie (22-23 martie 2025) transformă Blajul în […]