Rămâi conectat
MA-RA-MU

Ştirea zilei

Snoop, informații INCREDIBILE: ANAF a descoperit că PNL e cel care a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok

Cezar Lancrajan

Publicat

în

Snoop, informații INCREDIBILE: ANAF a descoperit că PNL e cel care a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok

ANAF a descoperit că PNL e cel care a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok.  SNOOP: Este campania „Echilibru și Verticalitate”, despre care CSAT a spus că este „identică” cu campania online lansată de Rusia înainte de invazia Ucrainei

Citește și: PENSII ÎNGHEȚATE în 2025. Nicio indexare sau majorare nu va mai avea loc dacă ordonanța trenuleț o să fie adoptată!

Site-ul de investigații Snoop.ro a aflat că ANAF a încheiat în aceste zile un control care a concluzionat că „acțiunea de campanie «Echilibru și Verticalitate», de pe pe TikTok, a fost plătită din banii Partidului Național Liberal”, conform unei surse confidențiale, la curent cu rezultatul cercetării ANAF.

Informația a fost confirmată pentru Snoop din discuțiile și corespondența purtată chiar cu firma angajată Kensington Communication, care a realizat campania plătită de PNL.

Firma a cooptat 130 de influenceri de pe platforma FameUp, dar susține că „forma generată de Kensington Communication a suportat unele modificări, care nu aparțin echipei noastre și nici nu avem cunoștință să fi fost solicitate de către reprezentanți ai partidului”.

Kensington spune că „hashtag-ul ales de compania noastră a fost # echilibrusiseriozitate, acesta fiind schimbat în platforma FameUp, fără implicarea noastră, în # echilibrusiverticalitate”.

Întrebată de Snoop dacă cineva i-a modificat campania de ce a mai plătit-o, firma PNL nu a mai răspuns.

În integralitatea ei, campania # EchilibrușiVerticalitate a fost creată pentru Călin Georgescu, se susține într-un document desecretizat al CSAT și într-un raport al organizației nonguvernamentale Expert Forum.

Campania a adunat 2,4 milioane vizualizări, „unde influenceri îl descriu după un script copy-paste pe Călin Georgescu, fără a-l nominaliza, dar folosind caracterizările pe care și le face chiar el”, spune Expert Forum.

„Campania Echilibru și Verticalitate este identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina”, susține unul dintre documentele de secretizate de CSAT.

O analiză a Snoop, realizată chiar pe brief-ul trimis redacției de firma angajată de liberali, arată că influencerii au respectat indicațiile prestabilite de către PNL.

O investigație de Mirela Neag, Iulia Roșu, Cătălin Tolontan și Răzvan Luțac, integral pe site-ul snoop.ro


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO | ACCIDENT rutier în zona Hotel Cetate din Alba Iulia: Trei autoturisme implicate în incident

Cezar Lancrajan

Publicat

în

FOTO | ACCIDENT rutier în zona Hotel Cetate din Alba Iulia: Trei autoturisme implicate în incident Un accident rutier a avut loc vineri, 20 decembrie 2024, în jurul orei 23:25. Potrivit primelor informații transmise de ISU Alba în incident au fost implicate un număr de trei autoturisme. Citește și: FOTO | ACCIDENT rutier pe DN1, […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea