17 decembrie 2024 | Dezbatere publică privind taxele și impozitele locale la Alba Iulia pentru 2025
17 decembrie 2024 | Dezbatere publică privind taxele și impozitele locale la Alba Iulia pentru 2025
Primăria municipiului Alba Iulia anunță pentru data de 17 decembrie 2024 dezbatere publică cu privire la aprobarea nivelurilor pentru valorile impozabile și taxele locale, alte taxe, taxe speciale și amenzi.
În cadrul dezbaterii publice vor fi discutate subiecte de interes precum impozitele și taxele pentru terenurile și clădirile neîngrijite, mijloacele de transport, clădiri și terenuri, precum și alte valori impozabile, taxe locale, taxe speciale și amenzi ce vor fi aplicate, după caz, în anul 2025 în municipiul Alba Iulia.
Citește și: Taxe și impozite locale 2025 în Alba Iulia: Cu cât se majorează și cât vor plăti cetățenii pentru impozitul pe clădiri și terenuri, de anul viitor. Proiectul, în consultare publică
Primăria Municipiului Alba Iulia, astăzi, 09.12.2024 anunță și invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică pentru proiectul de hotărâre nr. 406/04.11.2024 privind aprobarea nivelurilor pentru valorile impozabile, impozitele și taxele locale, alte taxe, taxe speciale și amenzile aplicabile în anul 2025.
Evenimentul are loc în data de 17.12.2024, ora 14,00 în sala de ședințe a Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților, nr. 5 A. Documentaţia referitoare la acest proiect de hotărâre poate fi consultată: pe site-ul autorității publice locale www.apulum.ro, la secțiunea Consultare publică cât și la avizierul acesteia.
La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toţi cei interesaţi: persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei etc.
Modalitatea de înscriere și luarea cuvântului: luarea cuvântului se face în ordinea înscrierii pe listă, la începutul dezbaterii publice. Timpul alocat luării cuvântului este de 10 minute pentru fiecare participant.
Fiecare participant, după intrarea în sala de ședințe, se va înscrie pe lista de persoane prezente la dezbaterea publică, având asupra sa actul de identitate, respectiv dovada calității de reprezentant al persoanei juridice, după caz.
Dezbaterea publică se va încheia în momentul în care toți solicitanții înscriși la luarea cuvântului și-au exprimat recomandările cu referire concretă doar la proiectul de act normativ în discuție. La dezbaterea publică vor participa obligatoriu inițiatorul și/sau inițiatorii proiectului de act normativ din cadrul autorității publice locale, experții și/sau specialiștii care au participat la elaborarea referatului de aprobare însoțit de alte documente specifice, privind necesitatea adoptării actului normativ propus și persoanele interesate care au făcut recomandări scrise.
Pentru informaţii suplimentare Primăria municipiului Alba Iulia pune la dispoziția cetățenilor numărul de telefon: telefon 0258818338 – Direcția Venituri, precum și adresele de e-mail: [email protected], sau [email protected].
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
15 ianuarie 2025 | Ziua Culturii Naționale celebrată la Alba Iulia: Artă, muzică și poezie cu prilejul împlinirii a 175 de ani de la nașterea poetului Mihai Eminescu. PROGRAM
15 ianuarie 2025 | Ziua Culturii Naționale celebrată la Alba Iulia: Artă, muzică și poezie cu prilejul împlinirii a 175 de ani de la nașterea poetului Mihai Eminescu. PROGRAM Miercuri, 15 ianuarie 2025, de Ziua Culturii Naționale, începând cu ora 16.00, la Sediul Administrativ al Județului Alba va avea loc un eveniment dedicat împlinirii a […]