Rămâi conectat

Curier Județean

24 iunie: Concurs pentru un post vacant de auditor public intern pe perioadă nedeterminată în Alba, organizat de ACOR. Cerințe și programul înscrierilor

Bogdan Ilea

Publicat

în

24 iunie: Concurs pentru un post vacant de auditor public intern pe perioadă nedeterminată în Alba, organizat de ACOR. Cerințe și programul înscrierilor

Filiala Judeţeană Alba a Asociaţiei Comunelor din România, cu sediul de lucru în Str. Primăverii, nr. 46, Alba Iulia, organizează concurs în data de 24.06.2024, ora 10:00, pentru ocuparea unui post vacant de auditor public intern – perioada nedeterminată pentru Punctul de lucru Alba;

A.Probele stabilite pentru concurs:

1.Selecție dosare de concurs
2.Proba scrisă
3.Interviu
4.Avizare auditori interni.

B.Perioada derulării concursului: 24.06.2024-28.06.2024

C.Calendar de desfășurare a concursului:

I.Etapa I – selecția dosarelor de înscriere

-Depunerea dosarelor de concurs se va face în perioada 10.06.2024-12.06.2024, între orele 1000 – 1500, la punctul de lucru din Mun. Alba Iulia, str. Primăverii, nr. 46.
-Afișarea listei cuprinzând dosarele admise/respinse – 13.06.2024, ora 1300
-Depunerea contestaţiilor privind lista dosarelor admise/respinse – 13.06.2024, ora 1500
-Afişarea rezultatelor referitoare la soluţionarea contestaţiilor – 13.06.2024, ora 1600

II.Etapa II – Proba scrisă

-Proba scrisă va avea loc în data de 24.06.024, între orele 0900 – 1100 la punctul de lucru din Mun. Alba Iulia, str. Primăverii, nr. 46.
-Afişarea rezultatelor la proba scrisă – 24.06.2024, ora 1300
-Depunerea contestaţiilor privind notele acordate la proba scrisă -24.06.2024, ora 1500
-Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor acestora – 24.06.2024, ora 1600

III. Etapa III – Interviul

-Interviul va avea loc în data de 25.06.2024 ora 1000 la punctul de lucru din Mun. Alba Iulia, str. Primăverii, nr. 46.
-Afişarea rezultatelor la interviu- 25.06.2024 ora 1300
-Depunerea contestaţiilor privind notele acordate la interviu – 25.06.2024 ora 1400
-Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor acestora – 25.06.2024 ora 1500
-Afişarea rezultatelor finale -25.06.2024 ora 1600

IV.Etapa IV – Obținerea avizului șefului Serviciului de audit intern

-Depunerea documentației în vederea obținerii avizului favorabil până la 27.06.2024 până la ora 1400 punctul de lucru din Mun. Alba Iulia, str. Primăverii, nr. 46.

Interviu pentru obținerea avizului favorabil – 28.06.2024, ora 1100
Afișarea rezultatului privind obținerea avizului favorabil – 28.06.2024, ora 1500;
D. Condiţii generale de participare:

Are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

Cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

Are capacitate deplină de exerciţiu;

Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

Îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni.

Săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

E. Condiții specifice de participare

Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă – specializare economică sau juridică;
Vechime în specialitatea studiilor minim 1 an;
Cunoştinţe operare calculator (Word, Excel, Internet Explorer, Power Point);
Posesor de permis de conducere, cat. B;
Candidatul trebuie să obțină avizul favorabil al șefului serviciului de audit public intern din cadrul Filialei Județene Alba a Asociației Comunelor din România.
F. Dosarul de concurs va conţine:

Cerere de înscriere la concurs;

Copia actului de identitate;

Copie a diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

Copia carnetului de muncă, sau dupa caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă;

Copie permis de conducere;

Curriculum Vitae;

Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzatoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate;

Declarație pe propria răspundere care să ateste faptul că nu intră sub incidența conflictului de interese (nu sunt soţi, rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv cu conducătorul Filialei Judeţene Alba a Asociației Comunelor din România, precum și cu ordonatorii de credite ai entităţiilor publice afiliate)
V. Pentru obținerea avizului șefului structurii, candidații la concursul pentru ocuparea postului de auditor intern depun la structura de audit public intern până la termenul stabilit, 27.06.2024 până la ora 1400 , un dosar care cuprinde următoarele documente:

Cerere pentru avizare în vederea ocupării postului de auditor intern
­ Curriculum vitae
­ Declaraţie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea 672/2002, referitoare la incompatibilităţile auditorilor interni.
­ O lucrare în domeniul auditului public intern.
­ Două scrisori de recomandare de la persoane cu experienţă în domeniul auditului intern.
Cerinţe obligatorii privind redactarea lucrării:
Lucrarea va fi redactată utilizând Times New Roman -12, distanță 1,5, având un număr de maxim 25 de pagini.
Lucrarea va detalia printre altele, următoarele aspecte:
– Delimitări conceptuale privind auditul public intern – definiţia, funcţiile, obiectivele, sfera de cuprindere şi tipologia auditului intern
– Metodologia de desfăşurare a misiunilor de audit intern – de asigurare, de consiliere, ad-hoc
– Auditul public intern realizat în condiţiile sistemului de cooperare
– Raportarea activității de audit public intern în sistem de cooperare
– Propunere de proceduri privind auditul public intern
Șeful serviciului de audit public intern, împreună cu membrii comisiei de avizare, analizează dosarele şi realizează o verificare a cunostințelor (evaluarea lucrării depuse la dosar, de fiecare solicitant) după care va acorda note şi calificative, astfel:
– Slab – pentru medii sub 7
– Bine – pentru medii cuprinse între 7- 9
– Foarte bine – pentru medii peste 9.

Avizul este favorabil pentru calificativele bine şi foarte bine şi nefavorabil în cazul în care se obţine calificativul slab.

Avizul comisiei de avizare se transmite persoanei solicitante şi conducerii entităţii publice în cauză, n termen de maxim două zile de la data susţinerii interviului.

G. Bibliografia

Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, cu modificările şi completările ulterioare;
Hotărârea de Guvern nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern;

Ordonanța de urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Legea nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice;

Hotărârea de Guvern nr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;

Ordonanța Guvernului nr. 119/1999 privind controlul financiar intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Ordinul (S.G.G.) nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului Controlului intern managerial al entităților publice;

Ordinul nr. 923 din 11 iulie 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu;

Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 252/2004 pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditorului intern;

Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal – TITLUL IX – Impozite și taxe locale.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Filiala Judeţeană Alba a Asociaţiei Comunelor din România la sediul de lucru din Str. Primăverii, nr. 46, Alba Iulia, sau la numărul de telefon disponibil pe site-ul oficial.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Aproape 100 de șoferi testați pentru alcool și droguri în Alba, în ultimele 48 de ore: Amenzi de peste 35.000 de lei

Ziarul Unirea

Publicat

în

Aproape 100 de șoferi testați pentru alcool și droguri în Alba, în ultimele 48 de ore: Amenzi de peste 35.000 de lei În ultimele 48 de ore, polițiștii și jandarmii din județul Alba au continuat acțiunile, în sistem integrat, pentru combaterea faptelor de natură penală și contravențională și pentru prevenirea incidentelor care ar putea afecta […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea