Angajări la primăriile din Câmpeni și Abrud. S-au scos la concurs două posturi
Primăria oraşelor Câmpeni și Abrud, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de execuție vacante de referent, clasa III, gradul profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv de consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Registrul Agricol, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de referent, clasa III în cadrul Primăriei Câmpeni:
– studii medii;
-vechimea în specialitatea studiilor – 9 ani;
-cunoştiinţe de operare pe calculator – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-25 noiembrie 2013, ora 08.00: proba scrisă;
-27 noiembrie 2013, ora 12.00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Câmpeni sau la telefon 0258/771.215.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de consilier, în cadrul Primăriri Abrud:
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, minimum 9 ani;
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 22 noiembrie 2013, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
-29 noiembrie 2013, ora 10.00: proba scrisă;
-02 decembrie 2013, ora 14.00: proba interviu
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Abrud din Piaţa Eroilor, nr. 1, telefon 0258/780.519, interior 18.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Rețea de canalizare în Săsciori, Laz, Sebeșel, Răchita: Primăria comunei a lansat licitația MAMUT, de peste 20 de milioane de lei, pe SEAP
Rețea de canalizare în Săsciori, Laz, Sebeșel, Răchita: Primăria comunei a lansat licitația MAMUT, de peste 20 de milioane de lei, pe SEAP Primăria comunei Săsciori, a lansat pe Sistemul Electronic de Achiziții, un proiect pentru realizarea obiectivului ” Rețea de canalizare în Laz, Sebeșel, Săsciori, Răchita, Colonie, județul Alba,” care are o valoare aproximativă […]
Secțiune Articole Similare
-
Politică Administrațieacum 4 zile
SONDAJ: Pe cine ați vota pentru funcția de primar în municipiile și orașele din județul Alba, la alegerile locale din 9 iunie 2024
-
Politică Administrațieacum 4 zile
SONDAJ: Pe cine ați vota pentru funcția de președinte al Consiliului Județean Alba, la alegerile locale din 9 iunie 2024
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Martorii de bord – Care sunt cele mai importante semne din tabloul de bord al maşinii
-
Sănătatea și naturăacum 2 zile
Efectele miraculoase ale ceaiului negru: Ajută la slăbit, combate ridurile și menține dantura sănătoasă
-
Actualitateacum 4 zile
Duminica Tomii 2023. Ce e bine să faci pentru sănătate și viață lungă
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
11 mai 1968: A început construcția primului autoturism românesc, Dacia