11 octombrie 2024 | Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți organizată de AJOFM Alba, la Carolina Mall
11 octombrie 2024 | Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți organizată de AJOFM Alba, la Carolina Mall
Ca în fiecare an, în toamnă, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Alba în colaborare cu Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universităţii „1 Decembrie 1918”, organizează o bursă a locurilor de muncă dedicată absolvenților de învățământ care are drept scop satisfacerea rapidă a cererii și ofertei de forță de muncă.
Citește și: ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 29 septembrie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Evenimentul se desfăşoară în data de 11 octombrie 2024, în incinta Carolina Mall, Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 2, Alba Iulia.
Invităm agenții economici, persoanele în căutarea unui loc de muncă dar și reprezentanții instituţiilor interesate de domeniul pieței muncii să participe, într-un cadru organizat, la Bursa locurilor de muncă pentru absolvenți.
Angajatorii își pot prezenta oferta locurilor de muncă vacante, au ocazia de a cunoaște direct viitorii angajați, ce îşi doresc aceștia și ce aşteptări au de la un loc de muncă, iar persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă pot testa piața muncii, pot afla care sunt meseriile cele mai căutate, care sunt competențele și abilitățile care cresc șansele de a obține un loc de muncă, pot negocia direct un pachet salarial.
Toți cei prezenți vor afla de la organizatori, respectiv de la reprezentanții agențiilor județene pentru ocuparea forței de muncă, informații referitoare la facilităţiile oferite de Legea nr.76/2002, privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă despre măsurile active, stimulente, prime oferite angajatorilor și persoanelor înregistrate în baza de date a AJOFM Alba, dar și despre cursurile de formare profesională organizate în regim propriu sau prin furnizorii de servicii specializate, acreditaţi.
Indiferent de numărul contractelor de muncă încheiate cu ocazia unui astfel de eveniment, este un câștig faptul că se întâlnește direct, cererea cu oferta, că toți cei implicați experimentează, poate pentru prima dată roluri de actori activi pe piața muncii.
De asemenea, pot participa și celelalte categorii de persoane care nu au loc de muncă sau care doresc schimbarea acestuia.
Angajatorii care doresc să participe la acest eveniment, sunt așteptați să contacteze AJOFM Alba (0258 811470) pentru a anunța locurile de muncă vacante disponibile sau le pot transmite pe adresa de e-mail: [email protected]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
ACCIDENT luni noaptea în Alba: Două mașini s-au ciocnit la Valea Lungă. Intervin pompierii Un accident rutier a avut loc luni noaptea, în jurul orei 21.00, la Valea Lungă. Intervin pompierii din Blaj după ce două mașini s-au ciocnit. Citește și: VIDEO | ACCIDENT în Alba Iulia, pe Calea Moților: O femeie a fost acroșată […]
Tradițiile culinare de pe Valea Sebeșului, acum în Alba Iulia: Magazinul „La Mesenii Tăi”, punte între gusturile autentice ale satului și confortul urban (P)
Tradițiile culinare de pe Valea Sebeșului, acum în Alba Iulia: Magazinul „La Mesenii Tăi”, punte între gusturile autentice ale satului și confortul urban Pe valea Sebeșului, în inima județului Alba, într-o zonă montană binecuvântată cu aer curat, peisaje de poveste și oameni gospodari, încă se mai păstrează moștenirea culinară, iar bucatele sunt preparate după rețetele […]
Servicii de spitalizare de zi la Spitalul Municipal Aiud: Cum poți beneficia de ele. CONDIȚII
Servicii de spitalizare de zi la Spitalul Municipal Aiud Spitalul Municipal Aiud anunță că persoanele interesate pot beneficia de investigații și tratamente medicale în regim de spitalizare de zi, în condiții de siguranță și profesionalism. Pentru acces la spitalizarea de zi este necesar bilet de trimitere de la medicul de familie sau medicul specialist. Serviciile […]