Un român din trei foloseşte aplicaţii de dating, iar peste 40% recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului
Un român din trei (36%) foloseşte aplicaţii de dating, dar cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) şi-a întâlnit partenerul actual prin intermediul acestei metode, conform rezultatelor unui studiu, care s-a bazat pe date colectate din 12 ţări, inclusiv România.
Pentru că tehnologia a schimbat dinamica relaţiilor, inclusiv a începuturilor de relaţii, 73% dintre români fac schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă interes pentru începerea unei relaţii, iar 35% dintre români adaugă persoana respectivă pe conturile de social media, continuând interacţiunea după acest pas.
Mai mult, 53% dintre românii intervievaţi susţin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relaţii la distanţă cred că flirtul prin intermediul mesajelor text şi a aplicaţiilor de messenger reprezintă cea mai bună metodă pentru a menţine scânteia în relaţiile la distanţă, se arată în studiul ‘Relaţii inteligente’, realizat la comanda Huawei.
Conform cercetării, sărutul de noapte bună nu mai simbolizează sfârşitul întâlnirii, aceasta continuând pe telefon. Astfel, 43% dintre români recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului, în timp ce doar 17% dintre aceştia recunosc că au folosit smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu conţinut privat.
„De la mesaje la aplicaţii de dating, smartphone-urile au reuşit să schimbe felul în care începem şi construim o relaţie, astfel că, în zilele noastre, este din ce în ce mai greu să dai dreptate zicalei potrivit căreia ‘Dragostea trece prin stomac’, fiind evident că trece prin smartphone”, spun realizatorii studiului.
Cercetarea de piaţă a fost realizată pentru Huawei de către compania Ipsos şi a fost efectuată în luna ianuarie 2018 pe următoarele pieţe: Austria, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia şi Turcia.
Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări şi deservesc o treime din populaţia lumii. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce priveşte livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deţine 17 centre R&D în ţări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China şi Finlanda, scrie Agerpres.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Români au temeri serioase că inteligenţa artificială le-ar putea înlocui jobul: Ce indică un studiu
Mai mult de un sfert dintre români se tem că inteligenţa artificială le-ar putea înlocui jobul Aproape jumătate dintre români (47%) consideră că inteligenţa artificială (AI) îi ajută să înveţe, să se dezvolte sau le va redefini activitatea în următorii 5 ani, în timp ce mai mult de un sfert dintre ei (28%) se tem […]
7 septembrie: Ziua internaţională a aerului curat pentru un cer albastru. Îmbunătăţirea calităţii aerului poate atenua schimbările climatice
7 septembrie: Ziua internaţională a aerului curat pentru un cer albastru. Îmbunătăţirea calităţii aerului poate atenua schimbările climatice Începând cu anul 2020 ziua de 7 septembrie a fost desemnată Ziua internaţională a aerului curat pentru un cer albastru de către Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU), care a adoptat la 19 decembrie 2019 Rezoluţia […]
Carieră în armată 2025: Înscrieri la cursurile de formare a subofițerilor. Centrul Militar Județean Alba anunță termenele limită
Înscrieri la cursurile de formare a subofițerilor: Centrul Militar Județean Alba anunță termenele limită și specializările disponibile pentru candidați Centrul Militar Județean Alba anunță că procesul de înscriere pentru cursurile de formare a subofițerilor este în plină desfășurare. Cei care își doresc o carieră militară sau să își continue parcursul profesional în armată au acum […]