Un român din trei foloseşte aplicaţii de dating, iar peste 40% recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului
Un român din trei (36%) foloseşte aplicaţii de dating, dar cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) şi-a întâlnit partenerul actual prin intermediul acestei metode, conform rezultatelor unui studiu, care s-a bazat pe date colectate din 12 ţări, inclusiv România.
Pentru că tehnologia a schimbat dinamica relaţiilor, inclusiv a începuturilor de relaţii, 73% dintre români fac schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă interes pentru începerea unei relaţii, iar 35% dintre români adaugă persoana respectivă pe conturile de social media, continuând interacţiunea după acest pas.
Mai mult, 53% dintre românii intervievaţi susţin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relaţii la distanţă cred că flirtul prin intermediul mesajelor text şi a aplicaţiilor de messenger reprezintă cea mai bună metodă pentru a menţine scânteia în relaţiile la distanţă, se arată în studiul ‘Relaţii inteligente’, realizat la comanda Huawei.
Conform cercetării, sărutul de noapte bună nu mai simbolizează sfârşitul întâlnirii, aceasta continuând pe telefon. Astfel, 43% dintre români recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului, în timp ce doar 17% dintre aceştia recunosc că au folosit smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu conţinut privat.
„De la mesaje la aplicaţii de dating, smartphone-urile au reuşit să schimbe felul în care începem şi construim o relaţie, astfel că, în zilele noastre, este din ce în ce mai greu să dai dreptate zicalei potrivit căreia ‘Dragostea trece prin stomac’, fiind evident că trece prin smartphone”, spun realizatorii studiului.
Cercetarea de piaţă a fost realizată pentru Huawei de către compania Ipsos şi a fost efectuată în luna ianuarie 2018 pe următoarele pieţe: Austria, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia şi Turcia.
Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări şi deservesc o treime din populaţia lumii. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce priveşte livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deţine 17 centre R&D în ţări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China şi Finlanda, scrie Agerpres.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Pensie cadre militare: La ce vârstă și câți ani trebuie să fi muncit pentru stat până a ieși la pensie
Pensie cadre militare: La ce vârstă și câți ani trebuie să fi muncit pentru stat până a ieși la pensie De un sistem propriu, care se bazează pe vechime în serviciu și pe vârsta standard de pensionare, dar și pe particularitățile profesiei, care include activități desfășurate adesea în condiții grele sau riscante au parte cadrele […]
18 noiembrie – Ziua Europeană a Informării despre Antibiotice Pe 18 noiembrie, în fiecare an, se celebrează Ziua Europeană a Informării despre Antibiotice (ZEIA), un eveniment anual desfăşurat sub coordonarea Centrului European pentru Controlul Bolilor (ECDC). Scopul specific ZEIA este sporirea conştientizării specialiştilor și a populației privind amplificarea RAM în urma abuzului în prescrierea şi a consumului excesiv […]
,,Niciun consumator nu ar trebui să cumpere alimente de la persoane care își promovează produsele pe Facebook sau TikTok”. Avertismentul ANSVSA
,,Niciun consumator nu ar trebui să cumpere alimente de la persoane care își promovează produsele pe Facebook sau TikTok”. Avertismentul ANSVSA Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) îi avertizează pe consumatori cu privire la riscurile pe care le presupune cumpărarea de produse alimentare vândute, în special pe rețelele de socializare, de către […]