Un român din trei foloseşte aplicaţii de dating, iar peste 40% recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului
Un român din trei (36%) foloseşte aplicaţii de dating, dar cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) şi-a întâlnit partenerul actual prin intermediul acestei metode, conform rezultatelor unui studiu, care s-a bazat pe date colectate din 12 ţări, inclusiv România.
Pentru că tehnologia a schimbat dinamica relaţiilor, inclusiv a începuturilor de relaţii, 73% dintre români fac schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă interes pentru începerea unei relaţii, iar 35% dintre români adaugă persoana respectivă pe conturile de social media, continuând interacţiunea după acest pas.
Mai mult, 53% dintre românii intervievaţi susţin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relaţii la distanţă cred că flirtul prin intermediul mesajelor text şi a aplicaţiilor de messenger reprezintă cea mai bună metodă pentru a menţine scânteia în relaţiile la distanţă, se arată în studiul ‘Relaţii inteligente’, realizat la comanda Huawei.
Conform cercetării, sărutul de noapte bună nu mai simbolizează sfârşitul întâlnirii, aceasta continuând pe telefon. Astfel, 43% dintre români recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului, în timp ce doar 17% dintre aceştia recunosc că au folosit smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu conţinut privat.
„De la mesaje la aplicaţii de dating, smartphone-urile au reuşit să schimbe felul în care începem şi construim o relaţie, astfel că, în zilele noastre, este din ce în ce mai greu să dai dreptate zicalei potrivit căreia ‘Dragostea trece prin stomac’, fiind evident că trece prin smartphone”, spun realizatorii studiului.
Cercetarea de piaţă a fost realizată pentru Huawei de către compania Ipsos şi a fost efectuată în luna ianuarie 2018 pe următoarele pieţe: Austria, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia şi Turcia.
Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări şi deservesc o treime din populaţia lumii. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce priveşte livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deţine 17 centre R&D în ţări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China şi Finlanda, scrie Agerpres.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Alertă alimentară europeană ignorată în România: Somon, creveți și fructe de mare contaminate cu Listeria continuă să fie vândute
Alertă alimentară europeană ignorată în România: Somon, creveți și fructe de mare contaminate cu Listeria continuă să fie vândute Pe 14 noiembrie 2025, la nivel european a fost emisă o alertă privind riscul infestării cu Listeria monocytogenes a unor produse alimentare provenite din România, inclusiv somon în diferite rețete, fructe de mare și creveți. Comisia […]
Cutiile de lapte și suc ar putea intra în Sistemul de Garanție Returnare: Ministerul Mediului testează extinderea programului și pentru alte tipuri de ambalaje
Cutiile de lapte și suc ar putea intra în Sistemul de Garanție Returnare: Ministerul Mediului testează extinderea programului și pentru alte tipuri de ambalaje Cutiile de lapte și de suc ar putea intra în Sistemul de Garanție Returnare. Ministerul Mediului intenționează să extindă programul și pentru alte tipuri de ambalaje. Deocamdată este în curs un […]
„Taxă pe poluare” 2026 pentru mașinile foarte vechi. Taxe duble sau triple, în mărimea motorului, dar și de nivelul de poluare
„Taxă pe poluare” 2026 pentru mașinile foarte vechi. Taxe duble sau triple, în mărimea motorului, dar și de nivelul de poluare De la 1 ianuarie 2026, impozitul auto crește semnificativ. Taxarea va ține cont atât de mărimea motorului, cât și de nivelul de poluare. Pentru maşinile vechi, de exemplu, impozitul se poate dubla sau chiar […]