Suspendarea plății taxei speciale pentru promovare turistică a municipiului Alba Iulia pentru anul 2021, lansată în consultare publică
Miercuri, 24 februarie, suspendarea plății taxei speciale pentru promovare turistică a municipiului Alba Iulia în anul fiscal 2021 a fost lansat în consultare publică.
Direcția Venituri din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Alba Iulia, în spiritul transparenței decizionale, informează publicul interesat cu privire la elaborarea proiectului de hotărâre privind suspendarea plății taxei speciale pentru promovarea turistică a municipiului Alba Iulia în anul fiscal 2021, inițiat de către consilierii locali: Tudorașcu Raul Sebastian, Marean Claudiu Vasile, Oltean Sabina Larisa, Vîlcan Marcela, Rotar Corina, Fulea Ionuț și Lupea Ioan Gabriel.
Etapa de consultare a populației se desfășoară în perioada 24.02.2021 – 07.04.2021. Propunerile, sugestiile sau opiniile dumneavoastră cu privire la acest proiect de hotărâre se pot depune în scris, specificându-se articolul sau articolele din proiect la care se referă, menționându-se data trimiterii și datele de contact ale expeditorului, pe email [email protected] sau la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Calea Moțiilor, nr. 5A, jud. Alba, camera 8 – Registratură în perioada 01.03.2021 – 15.03.2021.
Ședința de dezbatere publică a proiectului de hotărâre privind suspendarea plății taxei speciale pentru promovarea turistică a municipiului Alba Iulia în anul fiscal 2021 va avea loc în data de 08.04.2021, ora 10, la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia – Sala de ședințe.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, la sediul Direcției Venituri sau pe site-ul instituției www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică.
„Art.1.(1) Se aprobă, pentru anul fiscal 2021, suspendarea taxei speciale pentru promovare turistică a municipiului Alba Iulia prevăzută la art. 32 alin (14) din Hotărârea nr. 341/2020 a Consiliului local al municipiului Alba Iulia.
(2) În cazul în care taxa prevăzută la alin (1) a fost achitată, se poate solicita restituirea, în termenul de prescripție a dreptului de a cere restituirea, în conformitate cu prevederile Codului de procedură civilă.
Art.2.Direcția venituri din aparatul de specialitate al primarului municipiului Alba Iulia, va aduce la îndeplinire sarcinile din prezenta hotărâre”, arată Proiectul de Hotărâre lansat spre consultare publică.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO | Ce mai aruncă albaiulienii în postul Crăciunului: 9 cățeluși abia fătați, aruncați într-un sac de rafie pe un teren din Micești și un hamster într-o găleată: ,,Vă numiți creștini, cum puteți provaca atâta suferință și durere?”
Ce mai aruncă albaiulienii în postul Crăciunului: 9 cățeluși abia fătați, aruncați într-un sac de rafie pe un teren din Micești și un hamster într-o găleată: ,,Vă numiți creștini, cum puteți provaca atâta suferință și durere?” Un nou caz șocant de abandon a avut loc joi seara, în Alba Iulia, după ce 9 pui de […]
VIDEO | Într-un sat din Alba, târg de Crăciun mai ceva ca la oraș: Toate luminițele, decorurile și ornamentele, realizate pe cheltuiala comunității
Într-un sat din Alba, târg de Crăciun mai ceva ca la oraș: Toate luminițele, decorurile și ornamentele, realizate pe cheltuiala comunității Vineri seara, la Vințu de Jos s-a deschis Târgul de Crăciun, în parcul din centrul localității. Decorul de vis a fost realizat în întregime pe cheltuiala oamenilor din comunitate. ,,Un târguleț de Crăciun în […]
Ziarul „Unirea” din Alba Iulia angajează REDACTORI pentru ediția online. Cerințe și responsabilități
Ziarul „Unirea” din Alba Iulia angajează REDACTORI pentru ediția online. Cerințe și responsabilități Ziarul ”Unirea” din Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea postului de REDACTOR pentru ediția online. CV-urile pot fi trimise la adresa de e-mail [email protected] sau la redacția ziarului din Alba Iulia, str. Decebal nr. 27. Desfășurarea activității se va face la sediul […]