STS: Linie telefonică de asistență psihologică pentru persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus
Serviciul de Telecomunicații Speciale se alătură inițiativei lansate de Emotional Intelligence Research Association (EmIRA) și sprijinite de Telekom România de a pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum și pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19. Linia telefonică este funcțională începând de astăzi, 08.05.2020 și poate fi apelată din orice rețea la numărul 021.9696.
Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante, afiliați EmIRA. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură.
În cadrul acestui proiect umanitar, STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscriși pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcționalitatea în condiții optime și asigură mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonică mobilă sau fixă.
Telekom România contribuie prin asigurarea infrastructurii de comunicații, aparatelor telefonice și a numărului scurt 021.9696, precum și prin suportarea costului aferent abonamentelor voluntarilor din acest proiect.
Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional are scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela numărul 021.9696 cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniștite în legătură cu situația creată de pandemia de coronavirus. Apelanților li se va asigura confidențialitatea convorbirilor și a identității, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.
„Este o datorie de onoare pentru Serviciul de Telecomunicații Speciale să fie partener în acest proiect de o mare responsabilitate socială și, în același timp, o oportunitate de a exploata resursele și expertiza în comunicații, pentru a ajuta cetățenii. Suntem deschiși să venim în sprijinul tuturor partenerilor noștri atunci când este vorba despre proiecte sustenabile, cu impact social major, mai ales în această perioadă dificilă pe care o traversăm.”, a declarat general-maior ing. Ionel-Sorin Bălan, prim-adjunctul directorului STS.
Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom România: „Sprijinim acest proiect și avem garanția că, alături de STS și EmIRA, vom reuși să punem bazele unui parteneriat public-privat a cărui scop este acela de a aduce o rază de speranță celor care au mare nevoie de un sfat avizat în această perioadă. Pentru noi, este încă un proiect de responsabilitate socială în care ne-am implicat 100%, având convingerea că, prin contribuția fiecărui partener, asigurăm succesul Liniei de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional.”
Irina Ioana, Președinte EmIRA: „Pentru că viețile noastre au fost drastic schimbate de lupta cu acest virus și înțelegem că situația prin care trecem poate fi copleșitoare, greu de suportat sau generatoare de stări de indispoziție emoțională și gânduri negative, am demarat acest proiect, prin care să venim în sprijinul semenilor noștri. Suntem încrezători că proiectul își va demonstra utilitatea și le mulțumim celor care au răspuns prompt apelului nostru, specialiștilor psihologi, pe de o parte, și partenerilor noștri, STS și Telekom România, pe de altă parte.”
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
PENSII 2025 | Certificatul de viață, obligatoriu pentru pensionarii români până pe 30 septembrie. Cum se obține, cine îl semnează și ce se întâmplă dacă nu este trimis la timp
Certificatul de viață, obligatoriu pentru pensionarii români până pe 30 septembrie 2025. Cum se obține, cine îl semnează și ce se întâmplă dacă nu este trimis la timp Românii stabiliți în străinătate și primesc pensii din România au obligații suplimentare față de cei care locuiesc în țară. Una dintre cele mai importante este transmiterea așa-numitului […]
ANAF folosește pentru prima dată inteligența artificială pentru a detecta fraudele fiscale ale românilor. Cum funcționează digitalizarea fiscului cu tehnologie americană
ANAF folosește pentru prima dată inteligența artificială pentru a detecta fraudele fiscale ale românilor. Cum funcționează digitalizarea fiscului cu tehnologie americană ANAF intră într-o nouă etapă de modernizare, iar accentul se pune pe tehnologie și pe o relație mai simplă cu contribuabilii. Ministrul Finanțelor spune că deja se folosește un soft american bazat pe inteligență […]
Radu Georgescu: ,,România a făcut toate greşelile economice scrise în cărţile de economie”
Economistul Radu Georgescu a publicat, pe o rețea de socializare, un text care face referire la greșelile economice pe care țara noastră le-a făcut în ultimii 10 ani, iar inflația a ajuns să fie cu mult mai mare decât media europeană. Textul critică guvernele, miniștii și parlamentarii pentru politicile monetare și fiscare aplicate. Mai mult […]