ȘOMAJ: Documentele necesare pentru înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă
Ce documente sunt necesare pentru înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă
Pentru identificarea unui loc de muncă în România, persoana interesată trebuie să se înregistreze, ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă, la agenţia teritorială pentru ocuparea forţei de muncă din raza de domiciliu sau reşedinţă.
Înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă la ANOFM (Agenția Națională Pentru Ocuparea Forței de Muncă) se face în baza următoarelor documente:
– actul de identitate;
– actele de studii şi de calificare;
– carnetul de muncă sau alte acte care atestă existenţa unor raporturi de muncă ori de serviciu, în cazul persoanelor provenite din muncă;
– adeverinţă medicală din care să rezulte că persoana este clinic sănătoasă sau aptă de muncă sau are eventuale restricţii medicale.
Adresele agenţiilor judeţene pentru ocuparea forţei de muncă sunt disponibile pe site-ul www.anofm.ro la secţiunea Contact AJOFM.
sursa: legestart.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Ajutoare pentru familii monoparentale 2025: Care este valoarea sprijinului financiar. Condiții de acordare
Ajutoare pentru familii monoparentale 2025: Care este valoarea sprijinului financiar. Condiții de acordare Statul român oferă un ajutor financiar lunar de până la 1.200 de lei pentru familiile monoparentale, o categorie de români vulnerabili în fața costurilor de trai. Acest sprijin financiar este destinat să acopere o parte din cheltuielile esențiale ale acestor familii, care […]