ȘOMAJ: Documentele necesare pentru înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă
Ce documente sunt necesare pentru înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă
Pentru identificarea unui loc de muncă în România, persoana interesată trebuie să se înregistreze, ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă, la agenţia teritorială pentru ocuparea forţei de muncă din raza de domiciliu sau reşedinţă.
Înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă la ANOFM (Agenția Națională Pentru Ocuparea Forței de Muncă) se face în baza următoarelor documente:
– actul de identitate;
– actele de studii şi de calificare;
– carnetul de muncă sau alte acte care atestă existenţa unor raporturi de muncă ori de serviciu, în cazul persoanelor provenite din muncă;
– adeverinţă medicală din care să rezulte că persoana este clinic sănătoasă sau aptă de muncă sau are eventuale restricţii medicale.
Adresele agenţiilor judeţene pentru ocuparea forţei de muncă sunt disponibile pe site-ul www.anofm.ro la secţiunea Contact AJOFM.
sursa: legestart.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Bacalaureat 2025 | Probele de competențe încep luni, 27 ianuarie: Reguli noi pentru elevi în sala de examen. Calendarul complet al examenului
Bacalaureat 2025 | Probele de competențe încep luni, 27 ianuarie: Reguli noi pentru elevi în sala de examen. Calendarul complet al examenului Examenul de Bacalaureat 2025 începe pe data de 27 ianuarie 2025, cu probele de competențe. Este prima dată când elevii din clasele a XII-a și a XIII-a susțin în timpul anului școlar probele […]