Românii preferă tot mai mult vacanțele personalizate în locul turismului de masă
Reprezentanții agențiilor de turism specializate apreciază că românii încep să aleagă tot mai mult vacanțe personalizate de tip „signature”, construite în funcție de timpul, bugetul dar și în funcție de ceea ce își doresc de la concediul lor.
„Deși turismul de masă este cea mai cunoscută nișă turistică din România, de câțiva ani am observat o creștere a apetitului românilor pentru vacanțele personalizate, construite în funcție de timpul, bugetul dar și în funcție de ceea ce își doresc de la concediul lor. În aceste pachete personalizate includem experiențe unice în destinații exotice, fie sejururi fie circuite. Pentru că este o piață relativ tânără, este dificil de făcut estimări referitoare la mărimea acesteia”, a precizat, pentru AGERPRES, Alexandra Pârvu, marketing și customer care manager în cadrul unei agenții de turism.
Destinațiile cele mai cerute de clienți sunt Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, SUA, Cuba și Mexic. Reprezentanții agenției de turism Eturia apreciază că destinațiile exotice, cu resorturi de lux și posibilitate de plajă sunt cele mai cumpărate de românii care își doresc vacanțe personalizate.
Pentru o astfel de vacanță, valoarea medie a unui pachet turistic personalizat este de 1700 euro/persoană, pentru sejururi la plajă. În schimb, românii care aleg circuitele tip „signature” plătesc, în medie, 3.000 euro/persoană. Turul Africii este, în schimb, cel mai scump pachet vândut — 18.000 euro/persoană.
În topul celor mai bine vândute destinații, Republica Dominicană, Cuba, Maldive, Indonezia, Mauritius și Jamaica se află pe locurile fruntașe.
Cei care aleg pentru pachetele personalizate pentru a-și petrece luna de miere în destinații exotice plătesc începând cu 1.400 euro/persoană în Indonezia, 4.190 euro/persoană în Argentina sau 8.310 euro/persoană pentru un circuit în Tanzania și Zanzibar.
Sursa Agerpres.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
,,Niciun consumator nu ar trebui să cumpere alimente de la persoane care își promovează produsele pe Facebook sau TikTok”. Avertismentul ANSVSA
,,Niciun consumator nu ar trebui să cumpere alimente de la persoane care își promovează produsele pe Facebook sau TikTok”. Avertismentul ANSVSA Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) îi avertizează pe consumatori cu privire la riscurile pe care le presupune cumpărarea de produse alimentare vândute, în special pe rețelele de socializare, de către […]
Economistul Radu Georgescu despre riscul de recesiune: „În trimestrul 3, PIB-ul a scăzut cu 0,2% comparat cu trimestrul 2 al anului 2025”
Economistul Radu Georgescu despre riscul de recesiune: „În trimestrul 3, PIB-ul a scăzut cu 0,2% comparat cu trimestrul 2 al anului 2025” Economistul Radu Georgescu atrage atenția asupra deteriorării accelerate a principalilor indicatori economici ai României, precizând că salariul mediu brut real a înregistrat o scădere de 5% față de anul precedent. El a precizat […]
Tinerii șoferi nu vor putea conduce mașini puternice. Restricțiile care se aplică în primii doi ani de la obținerea permisului
Tinerii șoferi nu vor putea conduce mașini puternice. Restricțiile care se aplică în primii doi ani de la obținerea permisului Regulile de circulație ar putea fi modificate semnificativ pentru șoferii aflați la început de drum. Guvernul și-a exprimat acordul pentru un proiect de lege care restricționează accesul acestora la autovehicule puternice în primii doi ani […]