Reduceri de personal la Poliția Locală Alba Iulia. Economie de aproape 300.000 de euro după reorganizarea instituției
Reduceri de personal la Poliția Locală Alba Iulia. Economie de aproape 300.000 de euro după reorganizarea instituției
Consilierii locali au votat marți o primă reorganizare la nivelul primăriei municipiului Alba Iulia. Potrivit primarului Gabriel Pleșa se va renunța la mai multe posturi de conducere și se vor face reduceri de personal la Poliția Locală.
„În urma auditului efectuat la nivelul primăriei municipiului Alba Iulia, am putut să ajungem la o serie de concluzii obiective, prin care vom reuși să eficientizăm activitatea instituției, chiar dacă asta va însemna ca unii angajați să își găsească un alt job. În urma unei prime reorganizări, votată, astăzi, de către Consiliul Local Alba Iulia, vor fi eliminate mai multe posturi de conducere și vor fi desființate astfel mai multe Birouri, urmând ca acestea fie să se transforme în simple compartimente, fie să dispară cu totul. Economia care se va resimți la bugetul local este de aproximativ 1.419.144 lei/an, urmând ca Primăria Municipiului Alba Iulia să renunțe la 8 posturi de conducere, 5 dintre acestea fiind numai din aparatul de specialitate al primarului.
Cealaltă problemă care rămâne nerezolvată este continuitatea mai multor departamente, unde avem nevoie să formăm urgent profesioniști care să asigure pe mai departe o funcționare normală sau chiar să dinamizăm și mai mult activitatea, în raport cu cetățenii urbei. Avem foarte multe așteptări de la toți angajații primăriei și ne dorim ca aceștia să înțeleagă faptul că sunt în slujba fiecărui cetățean și că aceștia trebuie tratați cu respect, la fel cum regretăm că unii dintre actualii angajați ne vor părăsi. Sunt și departamente deficitare, unde avem nevoie de specialiști foarte bine pregătiți care să dea un suflu nou. Tocmai din acest motiv, am propus spre înființare Biroul de Digitalizare, structură prin care ne dorim să angajăm profesioniști care vor ajuta la digitalizarea serviciilor primăriei. Sperăm să rezolvăm acest deficit de personal și să găsim profesioniști adevărați, dornici să îmbunătățească imaginea administrației publice locale.
Cele mai multe reduceri de personal vor fi făcute, este adevărat, la Poliția Locală Alba Iulia. De altfel, urmează ca Direcția Poliția Locală să se transforme în Serviciul Poliția Locală, urmând ca cele mai multe posturi de conducere să dispară definitiv. Albaiulienii au nevoie să se simtă siguri pe străzi, să luptăm cu fenomenul infracțiunilor și al violențelor, dar și cu cerșetoria care a invadat de câteva luni bune orașul nostru. Iar acest lucru se va face având polițiștii locali în stradă și nu prin birouri.
Din Aparatul de Specialitate al Primarului, Direcțiile, Serviciile și Birourile care se vor desființa sau vor fi transformate în Compartimente sunt: Serviciul Baze Sportive și Agrement – se transformă în compartimente; se desființează postul de Șef centru la Centrul Național de Informare și Promovare Turistică;
Din cadrul Poliției Locale, Biroul Circulația pe drumurile publice – devine Compartiment; Biroul Juridic, Implementare P.V, Baze de date, Evidența Persoanelor, Corespondență, din cadrul Politiei Locale – devine Compartiment; Biroul Dispecerat, Monitorizare – devine Compartiment; Biroul Evidența Persoanelor, Intervenție, Însoțire – se desființează.
Este de ajuns? Probabil că nu. Dar este un prim pas și, cu siguranță vor urma și alții, fiindcă din 6 în 6 luni avem dreptul legal să reorganizăm acest aparat birocratic stufos, pentru a deveni cu adevărat eficient și mai responsabil în interacțiunea cu albaiulienii, în slujba cărora trebuie să fie fiecare angajat din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia!”, a transmis primarul Gabriel Pleșa.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Mai multe blocuri din Blaj vor fi reabilitate energetic: Valoarea totală a cererilor de finanțare, peste 72 milioane lei
Mai multe blocuri din Blaj vor fi reabilitate energetic: Valoarea totală a cererilor de finanțare, peste 72 milioane lei Primăria Municipiului Blaj a început depunerea a 6 cereri de finanțare în vederea reabilitării energetice a unui număr total de 19 blocuri, în cadrul Programului Operațional Regional (POR) 2021-2027. Cele 6 cereri se alătură primului lot […]
Secțiune Articole Similare
-
Sport2 zile ago
Metalurgistul Cugir – ACSM Codlea 3-0 la „masa verde”
-
Actualitate5 zile ago
Când începe Postul Crăciunului 2024: Ce zile de post mai sunt până la sfârșitul anului
-
Opinii - Comentarii5 minute ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
12 noiembrie – triplă sărbătoare a Armatei Române: Ziua Cercetaşilor, Geodezilor militari și SMG
-
Opinii - Comentarii2 zile ago
13 noiembrie, Sfântul Ioan Gura de Aur, mare şi vestit luminator dascăl al lumii
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
În 11 noiembrie, creștinii ortodocși îl pomenesc pe Sfântul Mina, ocrotitorul celor păgubiţi