Producătorii vor avea în 2018 aproape 180 de milioane de euro pentru promovarea produselor agricole în interiorul și exteriorul UE
Producătorii europeni vor avea în 2018 viitor un buget de 179 de milioane de euro pentru a promova produsele agricole în interiorul și în exteriorul UE, dar și pentru a continua să găsească noi piețe, se arată într-un comunicat publicat marți de Comisia Europeană.
Bugetul adoptat miercuri de Comisia Europeană va cofinanța campaniile promoționale care se adresează în special piețelor cu potențial ridicat de creștere, în particular China, Japonia, Asia de Sud-Est, Mexic, Columbia și Canada.
Această orientare este în linie cu campania lansată la începutul anului de Phil Hogan, comisarul pentru agricultură și dezvoltare rurală, menită să găsească noi piețe de desfacere și să sprijine consumul produselor din UE pe plan global.
În interiorul UE, campania se va concentra pe cofinanțarea programelor destinate să-i informeze pe consumatori în legătură cu diversele scheme și etichete de calitate în UE: organică, Indicație Geografică Protejată (PGI), Denumire de origine Protejată (PDO), Specialitate tradițională garantată (TSG). În plus, un buget special va fi alocat pentru promovarea consumului de fructe și legume pentru a-i încuraja pe cetățenii europeni să adopte obiceiuri alimentare sănătoase dar și pentru a-i sprijini pe producătorii europeni de fructe și legume.
Sursa Agerpres.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Economistul Radu Georgescu: „IT-știi sunt primii afectați de revoluția AI. În maxim 2 ani, 80% din jobul unui IT -ist va fi făcut de AI”
Economistul Radu Georgescu: „IT-știi sunt primii afectați de revoluția AI. În maxim 2 ani, 80% din jobul unui IT -ist va fi făcut de AI” Economistul Radu Georgescu semnalează că IT-iștii sunt primii afectați de revoluția AI, concendierile masive anunțate de marile companii mondiale fiind, în opinia sa, edificatoare în acest sens. „Amazon a anuntat […]