Primăria Municipiului Alba Iulia angajează consilier superior și șef serviciu. Condiții de înscriere și data concursului
Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacantă, de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciului public și şef serviciu, gradul II la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul Baze Sportive şi Agrement.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei de consilier:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 26 iulie 2017, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 07 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei de şef serviciu:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental DFI: ştiinţe inginereşti;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 26 iulie 2017, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 08 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
FOTO | Excelența în economie, celebrată la Universitatea din Alba Iulia: Premii pentru elevi de clasa a XI-a
Excelența în economie, celebrată la Universitatea din Alba Iulia: Premii pentru elevi de clasa a XI-a Cei mai buni tineri economiști din județul Alba au fost premiați în cadrul fazei județene a Concursului de cultură și educație financiar-contabilă, ajuns la cea de-a treia ediție. Competiția s-a desfășurat în 17 aprilie 2025 la Universitatea „1 Decembrie […]
FOTO | Deschidere festivă a Olimpiadei de Limba Germană Maternă, de la Sebeș: Eveniment special la Biserica Evanghelică
Deschidere festivă a Olimpiadei de Limba Germană Maternă, de la Sebeș: Eveniment special la Biserica Evanghelică Marți, 22 aprilie 2025, Biserica Evanghelică Sebeș a găzduit festivitatea de deschidere a etapei naționale a Olimpiadei de Limba și Literatura Germană Maternă. La festivitate au participat reprezentanți ai Consulatului Republicii Federale Germania din Sibiu (consulul Ursula Jahn), ai […]
10 stații de reîncărcare a mașinilor electrice în mai multe locații din Cugir și Vinerea: 2,2 milioane de lei alocați pentru furnizare, montare și punere în funcțiune
10 stații de reîncărcare a mașinilor electrice în mai multe locații din Cugir și Vinerea: 2,2 milioane de lei alocați pentru furnizare, montare și punere în funcțiune Primăria Cugir a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) procedura de atribuire a contractului de furnizare, montare și punere în funcțiune a 10 stații de reâncărcare […]