Primăria Municipiului Alba Iulia angajează consilier superior și șef serviciu. Condiții de înscriere și data concursului
Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacantă, de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciului public și şef serviciu, gradul II la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul Baze Sportive şi Agrement.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei de consilier:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 26 iulie 2017, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 07 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei de şef serviciu:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental DFI: ştiinţe inginereşti;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 26 iulie 2017, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 08 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Reacția Casei Județene de Pensii Alba, după vizita ministrului Muncii, Simona Bucura Oprescu: 375 de decizii mai trebuie emise
Reacția Casei Județene de Pensii Alba, după vizita ministrului Muncii, Simona Bucura Oprescu: 375 de decizii mai trebuie emise Reprezentanții CJP Alba au anunțat marți, 19 noiembrie 2024, că instituția mai are de emis 375 de decizii de recalculare pentru pensionari și că au fost felicitați ministrul Muncii pentru activitatea depusă și felul cum au […]
Secțiune Articole Similare
-
Actualitate5 zile ago
Produsul intern brut trimestrial III al României, în stagnare față de II și scădere față de anul 2023. Cristian Păun: „Miroase de la o poștă a recesiune!”
-
Sport4 zile ago
FOTO | Meciul de fotbal Metalurgistul Cugir – Gloria Bistrița-Năsăud, întrerupt la Cugir de o intervenție a elicopterului SMURD! Liderul a câștigat cu 4-0
-
Actualitate4 zile ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată
-
Opinii - Comentarii8 ore ago
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii