Primăria Municipiului Alba Iulia angajează consilier superior și șef serviciu. Condiții de înscriere și data concursului
Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacantă, de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciului public și şef serviciu, gradul II la Serviciul Public Administrarea Patrimoniului Local, Serviciul Baze Sportive şi Agrement.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei de consilier:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 26 iulie 2017, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 07 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei de şef serviciu:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental DFI: ştiinţe inginereşti;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 26 iulie 2017, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 08 august 2017, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului va fi comunicată ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, et. 2 din Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Un accident rutier a avut loc astăzi, 18 septembrie, în jurul orei 15:30, atunci când un autocamion care transporta deșeuri ar fi acroșat o țeavă de gaz. Detașamentul de pomperi Sebeș intervine pentru asigurarea masurilor specifice la un accident rutier produs în mun. Sebes str. Sălane. Este vorba despre un autocamion ce transporta deșeuri care […]
Continuă investițiile în Teiuș! Modernizare pentru o zonă de acces auto și lucrări pentru introducerea canalizării pe mai multe străzi
Primăria Teiuș a demarat lucrările de reparație la zona de acces auto situată în apropierea stației Lukoil și au finalizat lucrările de canalizare pe anumite porțiuni și au început pe altele. Autoritățile locale din Teiuș au demarat lucrările de reparație la zona de acces auto situată în apropierea stației Lukoil. Pentru refacerea completă a porțiunii […]
FOTO | Șofer din Alba, la un pas de tragedie în weekend: A intrat cu mașina într-un stâlp de curent pe o stradă din Vâlcele, Cluj
Șofer din Alba, la un pas de tragedie în weekend: A intrat cu mașina într-un stâlp de curent pe o stradă din Vâlcele, Cluj Un șofer din Alba, în vârstă de aproximativ 55 de ani, a fost implicat pe 14 septembrie, în jurul orei 19:00, într-un accident rutier în localitatea Vâlcele, județul Cluj. Din primele […]