Primăria Municipiului Aiud face angajări: Post de INGRIJITOARE creșă, scos la concurs. Condiții specifice de participare
Primăria Municipiului Aiud face angajări: Post de INGRIJITOARE creșă, scos la concurs. Condiții specifice de participare
Primăria Municipiului Aiud, județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a postului contractual vacant, cu normă întreagă, de îngrijitoare din cadrul Direcției de Asistență Socială a municipiului Aiud, Compartiment Creșă din subordinea Consiliului Local al municipiului Aiud.
Condiţii specifice pentru ocuparea postului:
-studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat.

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant, prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.
Condiții de desfășurare a concursului:
Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 24.02.2021, ora 10:00 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu;
Data și locul desfășurării interviului: 01.03.2021 – sediul Primăriei Municipiului Aiud, sala Ion I.C.Brătianu.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 12.02.2021, ora 14:00 la Biroul Resurse Umane, Control Intern din cadrul Primăriei Municipiului Aiud.
Condițiile de participare şi condițiile de desfășurare a concursului, bibliografia şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează la sediul Primăriei Municipiului Aiud şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, situată în Aiud, str. Cuza Vodă, nr. 1, telefon 0258 861310 interior 1013 /fax 0258 861280, e-mail: [email protected], precum și de pe site-ul instituției: www.aiud.ro. Persoana de contact: Morar Angela, consilier în cadrul Biroului Resurse Umane, Control Intern.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Comunicat | Tribunalul Alba: Acordarea avizului nefavorabil proiectului de Lege pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu
Tribunalul Alba: Acordarea avizului nefavorabil proiectului de Lege pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu Astăzi, 24.11.2025, s-a desfăşurat Adunarea generală a judecătorilor din cadrul Tribunalului Alba, în scopul exprimării unui punct de vedere referitor la proiectul de Lege pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de […]
ITM Alba: AMENZI de 8.000 de lei și 15 de avertismente date firmelor din județ, în perioada 17-21 noiembrie 2025: Ce nereguli au descoperit inspectorii
ITM Alba: AMENZI de 8.000 de lei și 15 de avertismente date firmelor din județ, în perioada 17-21 noiembrie 2025: Ce nereguli au descoperit inspectorii În perioada 17-21 noiembrie 2025, inspectorii ITM Alba au aplicat amenzi în valoare de 8.000 lei și au acordat 15 avertismente în urma controalelor efectuate. Prin Programul cadru de acţiuni […]
ISU Alba a aplicat 12 sancțiuni, în valoare de 11.000 de lei. Pompierii au gestionat aproape 70 de misiuni de urgență în weekend
ISU Alba a aplicat 12 sancțiuni, în valoare de 11.000 de lei. Pompierii au gestionat aproape 70 de misiuni de urgență în weekend Pompierii și paramedicii din cadrul ISU Alba au intervenit în aproape 70 de situații de urgență în perioada 21-23 noiembrie 2025, potrivit raportului transmis de instituție. Dintre acestea, 63 au fost misiuni […]
